V-max dla 2.0 16V

Awatar użytkownika
derek
Posty: 345
Rejestracja: 2008-02-03 13:12
Samochód: Probe 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=14135
Lokalizacja: Tarnów (Małopolska)

Re: Odp: V-max dla 2.0 16V

Post autor: derek »

Kocureq pisze:Ograniczenie jest tylko w wersji usa i to jest odciecie, czyjesz jak nagle silnik przestaje jechac (spore szarpniecie jesli wczesniej jechales z gazem w podlodze), to nie tak ze delikatnie przestaje przyspieszac
jechałęm z gazem w podłodze i nie było szarpniecia tylko nie chciał iść powyzej tych obrotów, sprawdzałem kilka razy bo były odcinki autostrady lekko pod górke i lekko w dół,nawet światła zamknąłem zeby zmniejszyc opory ale nic nie dało- 5200 obrotów na 5 biegu i dalej nie da rady, jechałem samemu z pustym bagażnikiem, ładnie i płynnie przyspiesza od 0 do tych 195km/h, prędkosciomierz mi nawet zawyża bo kiedyś złapali mnie na "suszarke" przy 140 i pokazało 129.
Probe 2.0 , rocznik`95 (wg VIN `94), wersja HIGHLIGHT
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: wujeksex »

Kocureq pisze:Ograniczenie jest tylko w wersji usa i to jest odciecie
derek pisze:mój Probek nie chce przekroczyć 5200 obrotów co odpowiada 195 km/h
Tak jak pisze Kocur - tylko w USA jest odcięcie zapłonu, ale nie przy 195km/h, a przy około 180km/h (trochę powyżej 110mil/h).
Jest dokładnie tak samo jakbyś na luzie wcisnął gaz w deskę i przy max obrotach "przerwie", obroty trochę spadną, dojdą do max i tak w kółko, z tym że w przypadku ogranicznika odcina zapłon przy 180km/h.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Pajda16v »

Ale mieli bombę po co w 2.0 ograniczenie do 180 ... Ale łatwo to zrozumieć po tym jak wsadzili 2.0 .... ja swoim 2.0 210km/h i ni chu chu więcej (obwodnica stargard)
Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: bogdano »

Ja mam wersję USA i 195 jechałem chyba, że mi licznik źle pokazuje :)
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Pajda16v »

Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
kris24v
Posty: 193
Rejestracja: 2008-07-21 00:47
Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
Galeria: viewtopic.php?t=20553
Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: kris24v »

o mój film, raz na A4 od strony Aachen w kierunku Kolonii 215km/h mi pokazał licznik, a na nawi najwięcej miałem 202km/h to i tak nie jest źle jak na 115km ale porażka na 2.0 16v, odcięcie zapłonu hehe dobre, mogli dać silnik 1.8 90km i po sprawie hehe
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!

Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: mysz »

Hmm, dziwne to. Ja na obwodnicy Wyszkowa w 3 osoby, na oponach 2x225/40/18, 2x235/40/18 jechałem 210km/h (wg. dwóch navi, bo licznik mam usa- zamknięty), na s8 jak jechałem samemu miałem 216km/h też wg. navi, te same opony (licznik usa), a jak miałem EU (koła 225/50/15) liczniki to go zamknąłem- w rzeczywistości nie wiem ile jechałem (EU zegary sporo przekłamują), ale miałem prawie 6000obr/min na piątym biegu.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
kris24v
Posty: 193
Rejestracja: 2008-07-21 00:47
Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
Galeria: viewtopic.php?t=20553
Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: kris24v »

w 2.0 6000obr to jest ponad 230km/h no to z 2.5 możesz stawać na mecie
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!

Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: mysz »

Oj nie wydaje mi się, ale niech będzie.
Zakładając, że jechałem na samych pozycjach (bardziej aerodynamiczny :mrgreen: ), dosyć lekkie alu 15, maksymalnie mogłem mieć 220km/h, nie więcej, bo wyszłoby na to, że zegary by mi nie przekłamywały, a tak nie było.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Lukasz »

jak masz na r15 225/50 to sie nie dziwie ze ci zegary kłamią :roll:
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: mysz »

Miałem*
Nawet jak miałem profil wyższy (205/60/15), to zegary EU trochę zawyżały. Normalnie powinny być opony 205/55/15, różnica względem 225/50/15 jest tylko -0.08 %, więc to nie jest dużo.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Lukasz »

aha to czyli 225/55r16 to tylko v6 mają,moje niedopaczenie:D
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
BlackWolfBPS
Posty: 33
Rejestracja: 2013-07-31 12:57
Samochód: Probe II, 1996, 2.0 16v USA MTX
Galeria: viewtopic.php?t=21784
Lokalizacja: Mosina

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: BlackWolfBPS »

Moj poszedl 190km/h ale v-max nie zostal sprawdzony bo jakis koles nie chcial mi zjechac na prawo, ale mysle ze budzik zamknie. Spotkaliscie sie moze z tym ze 2.0 USA maja wiecej kucy? Bodajze w granicach 130-140km?
Nie moc silnika, lecz technika zrobi z ciebie zawodnika:)
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Romas »

Ktoś Ci chyba bajek naopowiadał :lol:
BlackWolfBPS
Posty: 33
Rejestracja: 2013-07-31 12:57
Samochód: Probe II, 1996, 2.0 16v USA MTX
Galeria: viewtopic.php?t=21784
Lokalizacja: Mosina

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: BlackWolfBPS »

nikt nic nie opowiadal:P poprostu na aukcjach tak nie raz wypisuja:P a druga rzecza jest to iz na rynek amerykanski zazwyczaj jest podnoszona moc przez producentow;P
Nie moc silnika, lecz technika zrobi z ciebie zawodnika:)
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Spider33 »

BlackWolfBPS pisze:rynek amerykanski zazwyczaj jest podnoszona moc przez producentow;P
No ale niestety nie w probe :wink: Na japonie wychodzil silnik 2.5 192 KM. Poczytaj troche.
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: mysz »

[quote="BlackWolfBPS"]Moj poszedl 190km/h/quote]

Ale to chyba na 4 biegu?
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Kocureq »

BlackWolfBPS pisze:nikt nic nie opowiadal:P poprostu na aukcjach tak nie raz wypisuja:P a druga rzecza jest to iz na rynek amerykanski zazwyczaj jest podnoszona moc przez producentow;P
Na aukcjach wypisują wszystko, są probki o mocy 180 KM (bez przyczyny), są probki z 1998 roku (nie było) i inne cuda na kiju
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Romas »

Kocureq pisze:
BlackWolfBPS pisze: są probki z 1998 roku (nie było) i inne cuda na kiju
A tu akurat się mylisz bo były wypuszczane do marca, albo kwietnia :P
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Kocureq »

Masz cos co to potwierdza? Przez 6 lat mojej bytnosci na forum, kazdy probek z 1998 okazywal sie byc z 1997 tylko zarejestrowany po raz pierwszy w 1998, a po imporcie do polski to bylo wpisywane jako rok produkcji do polskiego dowodu rejestracyjnego
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: mysz »

Kretu ma 98 rok wg vinu.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Kocureq »

He, niezle. Daj ten vin, sie upamietni :)
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Romas »

widziałem jeszcze 2 sztuki z '98 bo takich z pierwszą rejestracją jest więcej :wink:
Podobnie jak i były produkowane w '92 :wink:
Awatar użytkownika
avel
Posty: 466
Rejestracja: 2009-04-26 17:16
Samochód: Probe II 2.0 1994
Galeria: viewtopic.php?t=20438
Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: avel »

Wracając do meritum tematu :) , 188km/h wg GPSu z pedałem w podłodze od dłuższego czasu i to po delikatnym zjeździe w górki :P jechałem na LPG. Kiedyś sprawdzę na benzynce :)
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było :(
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Awatar użytkownika
Kacpes
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28 09:00
Samochód: Probe II 1994 2.5 v6
Lokalizacja: Białystok

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Kacpes »

Mi 2.0 nie chciało się sprawdzać bardziej niż 170, tylko że zawsze mam ciężki bagażnik i mało w trasach bywał. Za to 2,5 z pełnym za-pakunkiem 200 dalej dziewczyna na pokładzie się cholernie bała.
(Był) Ford Probe II 2.0 1994r. Srebrna Belladonna
(Był) Ford Probe II 2.5 1994r. (vin 93) Czerwona Próbówka
Mazda RX-8 lp
Mazda RX-8 hp
b is for build: Rotary mercedes w202
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”