V-max dla 2.0 16V

Awatar użytkownika
I_Mat
Posty: 106
Rejestracja: 2006-06-02 16:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski Kraków

Post autor: I_Mat »

licznikowe max jakie osiągnąłem (mx-6 fs) to 212km/h tyle, że było troszke obniżone no i wszystkie połamane odstające elementy ze zderzaka profesjonalnie zaklejone tą śmieszną taśmą klejącą 'ala USA :] opony 14tki i to zimówki (w lecie a było gorąco), szyby pozamykane (bo sterownik był padnięty ;-) )
bardzo kapryśna I GT'90: jak człowiek, ma swoje złe i jeszcze gorsze dni
Awatar użytkownika
Rem
Posty: 33
Rejestracja: 2006-05-26 22:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Rem »

O ile dobrze pamiętam to w danych jest vmax jako 204 km/h. Sprawdziłem, że wskazówka podczas jazdy przekracza to położenie, więc pewnie w instrukcji jest napisana prawda.
był Probe II 2.0 '97
Awatar użytkownika
mustang877
Posty: 10
Rejestracja: 2008-04-27 22:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: mustang877 »

Moj rozpędza sie w 9 sekund od 0-100( 2.0 16v 94") nie ma ogranicznika predkości, na odcinku 2,5 km osiągnąlem 190km/h i jeszcze miałem troche gazu.
MÓJ PROBUŚ 2.0 16V ,94r
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Bardzo dobry czas, jak mierzyłeś?
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

mustang877 pisze:Moj rozpędza sie w 9 sekund od 0-100( 2.0 16v 94") nie ma ogranicznika predkości, na odcinku 2,5 km osiągnąlem 190km/h i jeszcze miałem troche gazu.
ja na odc. około 1,5 km miałem 175 km/h :)
Awatar użytkownika
mustang877
Posty: 10
Rejestracja: 2008-04-27 22:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: mustang877 »

HellHound pisze:Bardzo dobry czas, jak mierzyłeś?
ja jechałem a syn z boku ze stoperem mierzyl ale wyszło bardzo dokładnie. przy próbie tej prędkości wpadłem do miasta z szybkościa 105km/h :) i momentalnie zwinął mnie patrol policji na suszarke. z miejsca zaproponował mi 500zl mandatu ale ale kończyło sie na 100zl bez punktów hehe :)
MÓJ PROBUŚ 2.0 16V ,94r
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

mustang877 pisze:
HellHound pisze: \ momentalnie zwinął mnie patrol policji na suszarke. z miejsca zaproponował mi 500zl mandatu ale ale kończyło sie na 100zl bez punktów hehe :)
cała nasz Polska
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

W polsce tylko ryby nie biorą na szczescie dla nas :)
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
pprzemko
Posty: 2
Rejestracja: 2008-06-19 21:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Turek

Post autor: pprzemko »

mojego probka udalo mi sie bujnac do 205km/h po raz pierwszy od roku dopiero teraz go wytestowalem bo jadac A2 chlopek w audi a4 1,9 TDI chcial sie poscigac no i zostal w tyle jestem bardzo zadowolony z tego wyniku
2.0 16v 95r
fazi
Posty: 18
Rejestracja: 2008-01-31 21:46
Samochód: brak
Lokalizacja: Augustów

Post autor: fazi »

wracałem dziś z Suwałk i na 4. biegu miałem licznikowe prawie 190 czyli chyba nie jest źle,piątki już nie miałem gzie zapiąć :D
Awatar użytkownika
oticharaszo
Posty: 21
Rejestracja: 2007-08-13 20:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: oticharaszo »

sprawdz to przy pomocy GPS NAWIGACJI
Awatar użytkownika
fly_man
Posty: 86
Rejestracja: 2008-05-20 02:43
Samochód: Ford Probe 2.0 97'
Galeria: viewtopic.php?t=13781
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: fly_man »

a ja dzisiaj na A4 rozpędziłem się do 205 km/h, obroty przy tej prędkości minimalnie poniżej 5250 obr./min, ale te 190 na 4 biegu to jakoś nie chce mi się wierzyć, a obroty pewnie 9000 :P abstrahując od tego 190 na IV to 2.0 chyba nie ma sensu kręcić powyżej 5500obr./min
Ostatnio zmieniony 2009-01-07 22:06 przez fly_man, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyb »

mozliwe raczej, ja 170 na 4rce jechalem i bylo z 5600-5800 na oko
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Raf [i]gdzieś[/i] pisze:To ja też włączę się do dyskusji i na końcu dadam stronę, gdzie ... ble, ble, ble...
To samo co wcześniej, ale tym razem po angielsku ...
http://www.performanceprobe.com/misc/in ... =gearspeed

I pewnie żadnemu się to nie przyda 8)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
speedone
Posty: 1
Rejestracja: 2008-07-21 12:49

Post autor: speedone »

fazi pisze:wracałem dziś z Suwałk i na 4. biegu miałem licznikowe prawie 190 czyli chyba nie jest źle,piątki już nie miałem gzie zapiąć :D
bo chyba na 4 biegu nie ma ogranicznika ja (mx-6 FS) na 4 biegu robie 190km i wchodze na czernowe pole , zalaczam 5 bieg prawie nie przyspiesza i trzeba bardzo duzo miejsca zeby poszedl dalej , bo do 192km/h to on dochodzi w chwile
Awatar użytkownika
oticharaszo
Posty: 21
Rejestracja: 2007-08-13 20:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: oticharaszo »

proponuje zajrzeć stronka naprawde fajna ; http://ikm.net.pl/ford/fordprobe.php
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

42L zbiornik? Chyba gazu :wink:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyb »

taaa i czasy 0-100 ciekawe :D moj na lepszy czas a juz ponad cwierc miliona na zegarze :P
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

A ja nie wiem czy mój lepszy był czy nie, co prawda czas lepszy, ale ja miałem 2,5 24V, a nie tylko 16V.
Awatar użytkownika
Pitbull
Posty: 448
Rejestracja: 2006-10-20 12:48
Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
Galeria: viewtopic.php?t=14340
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Pitbull »

Mam Probka od paru dni, to już mój drugi ;) no i miałem wyjazd do katowic i na autostradzie A4 wyciągnąłem 190 oczywiście na gazie, gaz sekwencja, myślę że poszedłby więcej ale przez te zwężenia drogi musiałem zwolnić ;/

Pozdro
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Awatar użytkownika
_KrISS_
Posty: 107
Rejestracja: 2006-08-14 11:08
Samochód: Peugeot 607
Galeria: viewtopic.php?t=10599
Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)

Post autor: _KrISS_ »

Wczoraj sprawdziłem ile pojedzie moja dwójka 16v. Udało mi się rozpędzić do 205 km/h (prędkość według GPS), dwie osoby na pokładzie i pełen bagażnik. Opony 225x45x17.
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Tomek_Wroc
Posty: 3
Rejestracja: 2008-08-06 17:00

Post autor: Tomek_Wroc »

No to dorzucę swoje trzy grosze. Leciałem w nocy na autostradzie. Osiągnąłem 200km/h. Z tego co mówicie da się więcej, więc podejrzewam że winę ponosi filtr powietrza, który w momencie próby był zanieczyszczony. Teraz go wyprałem( filtr KN) i myślę, że powinno być lepiej :twisted:
Awatar użytkownika
fly_man
Posty: 86
Rejestracja: 2008-05-20 02:43
Samochód: Ford Probe 2.0 97'
Galeria: viewtopic.php?t=13781
Lokalizacja: Częstochowa

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: fly_man »

pomiar nawigacja Garmin, dwa razy na tej samej trasie A4 Katowice-Gliwice, pedal w deche non-stop

18" 225/45 - 185 km/h (licznik pokazuje dokladnie jak GPS)
15" 205/55 - 195 km/h (licznik 205 km/h)

przeklamanie licznika w samochodzie to 5 km/h przy 100 km/h i rosnie proporcionalnie, czyli przy 210 na liczniku rzeczywista to 200
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: Basf_Wrocław »

Ja tam jechałem najwięcej 200 km/h i to na lotnisku, jak chcę szybciej to biorę nowsze auto, bo jakoś nie mam zaufania do mojego starucha. Co do czasu do 0-100 to przed remontem było według licznych pomiarów G-techem 8,5, po remoncie nie mierzyłem. Przed remontem według sprzętu Gucia 17,5 na 400m :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Re: V-max dla 2.0 16V

Post autor: sawmaster »

Basf_Wrocław pisze:Co do czasu do 0-100 to przed remontem było według licznych pomiarów G-techem 8,5, po remoncie nie mierzyłem. Przed remontem według sprzętu Gucia 17,5 na 400m :)
jakim sposobem urwałeś prawie sek do setki?
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”