Duze spalanie 2.0 16v

zebek
Posty: 7
Rejestracja: 2006-06-18 12:32
Samochód: brak
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: zebek »

Witam wszystkich ponownie
wczoraj usunalem katalizator i wstawilem strumienice a w miejsce tylnego wydechu sportowy teraz to jest nie ten samochod lepiej sie wkreca na obroty i przyspiesza i ma niesamowity dzwiek co do spalania to jeszcze nie wiem dzieki Arturo za tel twoje przewidywania sie sprawdzily moze sie kiedys odwdziecze w jakis sposob
moze ktos mi jeszcze doradzi jak mu dodac troche mocy a niechce zmieniac ani auta ani silnika czytalem duzo na forum ale na temet 2,0 16v jest bardzo malo a napewno jest to mozliwe
FORD PROBE 2,0 16V 1996r
szrek
Posty: 5
Rejestracja: 2006-08-20 13:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: szrek »

Witam od 3miesięcy mam taki sam problem spadek mocy durze zużycie paliwa zle pali jak jest ciepły. Skończyły mi się pomysły .2,0 16v 94r
Proszę o radę
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2006-08-20 18:00 przez szrek, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Nie wiem co jest z tym katalizotorem w/g Was. Ja jestem zdania że co fabryka to fabryka i tego sie nie tyka! :twisted:

moje 2.0 16v
- w miescie(80tys mieszkanców) zabojcza jazda max. 9l
- w miescie normalna okolo 8l
- a na trasie 7l i

po wyjezdzeeniu pelnego baku dwa razy wyszlo mi 7.5 litra srednie spalanie
60l - 800 km
Xl - 100 km
X= 7.5 litra

Zadnych strumienic itp itd. POZDRO / I SIE WIĘCEJ JUZ NIE CHWALĘ BO JESZCZE MI SIĘ COŚ SYPNIE :shock:
Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Kamil_01 »

a mi na trasie pali 8 8) a w mieście 12 - 13 :lol: (musze chyba zmienić te ołowiane buty :wink: :lol: :lol: ) ale szo tam tak ma być i KÓŃEC :P
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
szrek
Posty: 5
Rejestracja: 2006-08-20 13:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: szrek »

Jak by Ci palił 10 na trasie przy delikatnej jezdzie to co byś stwierdził
2,0 16V 94r że tak ma być ??
chyba coś nie tak
Awatar użytkownika
jedrek2006
Posty: 153
Rejestracja: 2006-03-26 18:36
Galeria: viewtopic.php?t=7993
Lokalizacja: Brzeźnica

Post autor: jedrek2006 »

ja wyciagnolem bebechy z kata i wsadzilem go spowrotem i przy obrotach 5 tysiecy ma fajne brzmienie
....::::FORD PROBE 2.0 16V USA WERSION::::....
MAŁOPOLSKI TUNNING KLUB
............:::::WWW.MTK-KLUB.PL::::::..........
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

a jaki jest sens kręcenia 2.0 powyzej 5000 obr/min ?? 8)
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

crupek pisze:a jaki jest sens kręcenia 2.0 powyzej 5000 obr/min ?? 8)
Bo maksymalna moc uzyskiwana z tego silnika jest przy obrotach rzędu 5600 :twisted: 8) :wink:
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

taaak ?? a ja myslalem ze przy 4500obr/min :roll:
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

To powinno wyjaśnić wszystko 8)
Obrazek
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Voodoo - nie wiem jak wyczytałeś z tego wykresu, że biegi zmienia się przy 5600 :)

Co do Ciebie Crupek - to ja nie jeżdże jak emeryt :) Mi na trasie pali 8 - raz spalił 6,5 ale jechałem 90km/h, natomiast na mieście pali 11, czasem podejdzie pod 12, ale to jak z Pimpem na rękawie palimy gumy :) Probek jest samochodem do jazdy a nie do toczenia się.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Emil
Posty: 100
Rejestracja: 2006-05-03 19:57
Galeria: viewtopic.php?t=8658
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Emil »

Całkowicie się zgadzam że Probe nie jest do toczenia i swoje musi spalić. U podstaw konstrukcji samochodu sportowego nie leży małe spalanie. Moje V6 pali w mieście 13-15 a w trasie 9-10 przy ostrej jeździe. Pozdrowionka.
Chrysler 300m 3.5 V6 2002
Jeep Cherokee KJ 3.7 V6 2003
Mercedes-Benz SLK 230 Kompressor 1999
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Panowie, to nie wiecie co to znaczy toczenie się, nie bywacie w odpowiednich miejscach czy ja :) ;)
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

A mój pali tyle ile mu zatankuję :lol:
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Małe sprostowanie z mojej strony co do wypowiedzi na temat wykresu Voodoo - rzeczywiście moc max jest przy 5600 obr. Ale to liczy sie tylko na finishu, lub przy wyprzedzaniu na 3 biegu. Biegi zmienia się przy najwyższej mocy i momencie. Przykładowo 2,2 gt da rade Probkowi 2,5 mimo że 2,2 gt ma 145 hp, a 2,5 ma 164hp. 2,2 gt ma maksymalny moment 258Nm przy 3500 obr., a 2,5 217Nm przy 4000 obr :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Mówisz teraz o elastyczności a nie sprincie. V6 można wyżej przeciągnąć bez spadku krzywej mocy(oczywiście do pewnej granicy), podczas gdy w 2.2 będziesz musiał zmienić bieg. Dlatego np. Hondy(V-teci) latają jak zwariowane.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Dokładnie! Jesteś do przodu na shiftach.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyb »

Odswiezam troche topic ;)

Ostatnio sie podjalem wyzwania pod tytulem: przejechac caly zbiornik jak emeryt i zobaczyc ile mi spali :D

wynik: 510km przy 50 litrach -_-

czyli 10/100 a codziennie jezdze mniej wiecej 25 minut na trasie, 10 min ~60km/h i 30 min w korku pare kilometrow ;)

wiec chyba wynik nie wyszedl taki zly?

a jezdzilem naprawde jak slimak, nie przekraczajac 3tys na zadnym biegu, czasami zmieniajac nawet przy 2500, jedynie na 5tce zdarzalo mi sie 3500 obrotow ;]
Teraz sie zastanawiam czy warto :D jakbym butowal caly czas to mialbym sporo wieksza frajde z spalilbym z 11.5l/100
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
Awatar użytkownika
cacek
Posty: 1378
Rejestracja: 2006-01-12 16:54
Samochód: Wołowina
Galeria: viewtopic.php?t=8555
Lokalizacja: Police

Post autor: cacek »

Hmm dyb piszesz ze przy takiej jezdzie 10/100 to nie jest źle? :roll:
No to mi pozostaje sie cieszyc bo przy takiej jezdzie to moj nawet 10 literow gazu nie wezmie :D
Nie wiem jak powinno być, ale (patrze na mojego 2,0) uwazam ze pali Ci za duzo 8)
Pozdrawiam
"...Jedni będą mnie szanować, drudzy znienawidzą..."
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyb »

no tak, ale 30 min stoje w korku jadac rano do pracy ;) 10l/100 jak na 2.0 w warszawie to nie jest zly wynik imo :)

i tak pewnie skonczy sie na tym ze zainwestuje w jakiegos malego turbodiesela do codziennych dojazdow a probiak bedzie od swieta ;) bo gazowac go jednak mi szkoda
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

10l to dobry wynik. Jeżdżąc po Warszawie raczej trudno wykręcić coś lepszego. Ja w takim cyklu mieszanym uzyskuje 10, w trasie ok.7,5. Natomiast max, to tylko kwestia wyobraźni kierującego :wink:
Jak 2.0 zacznie w cyklu mieszanym palić z 15, to jest już czym się martwić.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
witson
Posty: 19
Rejestracja: 2007-04-09 13:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Jędrzejów
Kontakt:

Post autor: witson »

Joł :) mi palił w lato 12,5 gazu na felgach 17 i z klimą, zrobiłem remont silnika jeździłem na benzynce ale obroty mi okropnie skakały cały czas z 1,5 na 2tys i wtedy palił mi w cyklu mieszanym 9,5litra benzyny, zrobiłem obroty, ustawiłem gaz, założyłem 16 cali i gazu spalił mi poniżej 10litrów gazu na 100km. Komp wywala dużo błędów m.in. przepływomierz, sonda, jakieś czujniki ale wszystko chodzi jak należy. Chociaż nie jestem zadowolony w 100% z tego jak auto przyspiesza, ale to tylko 115koni, sprawdze sonde ewentualnie wymienie i zobaczymy czy coś będzie lepiej się zbierał. Jedyne co mnie wkurza jeszcze to spadające obroty podczas obciążenia, np gdy załącza się klima.
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

dyb pisze:no tak, ale 30 min stoje w korku jadac rano do pracy ;) 10l/100 jak na 2.0 w warszawie to nie jest zly wynik imo :)

i tak pewnie skonczy sie na tym ze zainwestuje w jakiegos malego turbodiesela do codziennych dojazdow a probiak bedzie od swieta ;) bo gazowac go jednak mi szkoda
Haha i to jest właśnie super myślenie które mnie rozwala. Kupić sobie probe i przez większość czasu jeździć jakimś małym badziewiem do miasta bo probek za dużo pali. :lol: O ile śmieje się z tego jak niektórzy na forum fbody tak robią ale chwalą się że jednak mają F body którym wyjadą raz w miesiącu to tu mówimy o probe i to nie i to jeszcze w wersji 2.0 :shock:
Sorry ale jeśli dla ciebie te 10l/100km to jest dużo to może sprzedaj wogóle probe i jeździj małym dieslem wszędzie.
Zresztą ciekawe jak ktoś cię zapyta czemu mając probe jeździsz jakimś golfem w dieslu czy odpowiesz po probe w cyklu mieszanym pali aż 10l
Ja gwarantuje że turlałbym się ze śmiechu po usłyszeniu tego tekstu :)
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyb »

nie no swiruje przeciez :D starego grata nie kupie (bo juz sie przyzwyczailem do komfortu proba), wiec na jakiegos fajnego dieselka z 15k bym musial wydac, a zeby 15k mi sie zwrocilo tooo (tutaj licze pare minut :D)
7l/100 liczac 4zl za 1l = 28zl
10l/100 liczac 4,50 zl za 1l = 45 zl
----------------------------------------
17zl na 100km oszczednosci = ~~ 88000km do zwrotu 15k


hmm nawet nie tak duzo wyszlo :D myslalem ze sporo wiecej bedzie, ale i tak przy mojej jezdzie bylby to zwrot po 3.5 roku :D wiec szkoda zachodu ;) +3,5roku placenia dodatkowego OC i tak dalejjjj

to nie jest tak ze mi szkoda na wache, ale jak sobie tak policze ze 50zł wydaje na marne 100km to jest takie jakies dziwne :P
najlepsza oszczednoscia chyba bedzie sciagniecie z dojczlandu v6tki z mniejszym przebiegiem i jej zagazowanie :D - lepsze osiagi przy jednoczesnej oszczednosci! to jest to :P
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Dyb rozumiem mieć od święta Corvette, ale 115 konnego Probe to nie rozumiem ;-)

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”