Popychacze w KLZE a KL 2,5 v6 różnice

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Popychacze w KLZE a KL 2,5 v6 różnice

Post autor: Ada »

Witam
Czy ktoś ma wiedze w temacie czy popychacze w silniku KLZE 2,5 v6 są takie same jak w KL??
Przymierzam się do poprawy odgłosów mojego KLZE bo na wolnych obrotach tłuką się popychacze jak w kosiarce :oops: :oops: a ze starego silnika został mi wór :twisted: :twisted: nowych popychaczy.

Pzdr.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

Chybo to samo :roll: tak mi się coś wydaje :roll:
c ya..
Obrazek
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

2Ya pisze:Chybo to samo :roll: tak mi się coś wydaje :roll:
c ya..
Ot wyczerpująca odpowiedź :? Ada zagadaj do Kaliego albo kogoś kto ma większe pojęcie o tym, oszczędzisz sobie tym samym przykrych niespodzianek i kupe roboty...
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

GTurbo pisał, że wymieniał.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Niestety nie mam juz KLZE bo sprzedalem go. Nie wymienialem popychaczy bo nie mialem z niemi zadnego problemu. Z tego co czytalem KLZE inne wymiaru popychaczy niz KL03. Nie koniecznie odglos musi rownac sie objawami popsutych popychaczy. Pogadaj z XxX z mazdaspeed forum a on ci powie co trzeba wymienic ( mam namysli talerzyki na walkach rorzadu) A tak popychacze wymienialem ale w swoim nowym silniku.
2007 Toyota Camry Hybrid
Trek
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

KASZCZU pisze:
2Ya pisze:Chybo to samo :roll: tak mi się coś wydaje :roll:
c ya..
Ot wyczerpująca odpowiedź :? Ada zagadaj do Kaliego albo kogoś kto ma większe pojęcie o tym, oszczędzisz sobie tym samym przykrych niespodzianek i kupe roboty...
A twoja jeszcze bardziej wyczerpująca :P :wink:
Ale fakt nie przyłożyłem się :roll: - fakt lepiej pytać kogoś co to robił i widział to na oczy :1111_ok:
Gdzieś coś kiedyś po różnych katalogach i takich tam szukałem i coś kojarze ,że to to samo ale pewności nie mam,bo teraz tego nie znalazłem dlatego fajnie jakby ktoś potwierdził,że pasuje albo nie w tym temacie :D Zawsze wiedza się przyda :D
Poniżej zastosowania popychacza,który jest stosowany w silniku KL w innych silnikach mazdy,a jak widać sporo tego ,więc jeden typ popychacza ma spore zastosowanie w rozbieżnych konstrukcjach ale niestety brak KLZE kurde ale myślę,że w konstrukcyjnie podobnym silniku raczej nie ładowali by innych popychaczy ale kto wie-pewności na tą chwilę nie mam :roll:

Pzdr & c ya..


IA RIO
1.5 (2000.09 - ???)
1493 ccm - 98 KM/72 kW
KIA RIO kombi (DC)
1.5 (2000.08 - ???)
1493 ccm - 98 KM/72 kW
1.5 (2002.09 - ???)
1493 ccm - 97 KM/71 kW
KIA SEPHIA (FA)
1.5 i 16V (1996.02 - ???)
1498 ccm - 80 KM/59 kW
Silnik: B5
KIA SEPHIA sedan (FA)
1.5 i 16V (1996.02 - 1997.10)
1498 ccm - 80 KM/59 kW
Silnik: B5
KIA SHUMA (FB)
1.5 i 16V (1997.10 - ???)
1498 ccm - 88 KM/65 kW
KIA SHUMA II (FB)
KIA SHUMA II sedan (FB)
1.6 (2001.05 - 2004.05)
1594 ccm - 101 KM/75 kW
KIA SHUMA sedan (FB)
1.5 i 16V (1997.10 - ???)
1498 ccm - 88 KM/65 kW
1.5 (1996.03 - 1998.12)
1498 ccm - 80 KM/59 kW
MAZDA 323 C IV (BG)
1.8 16V GT (1989.09 - 1993.03)
1840 ccm - 128 KM/94 kW
Silnik: BP (DOHC)
1.8 16V Turbo 4WD (1993.01 - 1994.07)
1840 ccm - 185 KM/136 kW
1.8 16V Turbo 4WD (1990.09 - 1992.12)
1840 ccm - 163 KM/120 kW
MAZDA 323 C V (BA)
1.8 16V (1994.08 - 1998.09)
1840 ccm - 114 KM/84 kW
Silnik: BP-ZE
MAZDA 323 F IV (BG)
1.8 16V GT (1989.08 - 1994.07)
1840 ccm - 128 KM/94 kW
Silnik: BP (DOHC)
MAZDA 323 F V (BA)
2.0 24V (1994.08 - 1998.09)
1995 ccm - 144 KM/106 kW
Silnik: KF
1.8 16V (1994.08 - 1998.09)
1840 ccm - 114 KM/84 kW
Silnik: BP-ZE
MAZDA 323 F VI (BJ)
1.8 16V (1998.09 - 2001.01)
1840 ccm - 114 KM/84 kW
MAZDA 323 III (BF)
1.6 GT Turbo (1985.10 - 1991.11)
1598 ccm - 140 KM/103 kW
Silnik: B6
MAZDA 323 S IV (BG)
1.8 16V GT (1989.06 - 1994.07)
1840 ccm - 128 KM/94 kW
Silnik: BP (DOHC)
MAZDA 323 S V (BA)
1.8 16V (1994.08 - 1998.09)
1840 ccm - 114 KM/84 kW
Silnik: BP-ZE
MAZDA 323 S VI (BJ)
1.8 16V (1998.09 - ???)
1840 ccm - 114 KM/84 kW
MAZDA 626 IV (GE)
1.8 i (1992.01 - 1997.04)
1840 ccm - 105 KM/77 kW
Silnik: FP
2.0 i (1992.01 - 1997.04)
1991 ccm - 115 KM/85 kW
Silnik: FS
1.8 i (1994.08 - 1997.04)
1840 ccm - 90 KM/66 kW
2.0 i 4WD (1992.04 - 1997.04)
1991 ccm - 116 KM/85 kW
Silnik: FS
MAZDA 626 IV Hatchback (GE)
1.8 (1991.08 - 1997.04)
1840 ccm - 105 KM/77 kW
Silnik: FP
2.0 i (1991.08 - 1997.04)
1991 ccm - 115 KM/85 kW
Silnik: FS
2.5 24V (1992.01 - 1997.04)
2497 ccm - 165 KM/121 kW
Silnik: KL
1.8 (1994.08 - 1997.04)
1840 ccm - 90 KM/66 kW
2.5 24V (1994.08 - 1997.04)
2497 ccm - 163 KM/120 kW
Silnik: KL
2.0 i 4WD (1992.04 - 1997.04)
1991 ccm - 116 KM/85 kW
Silnik: FS
MAZDA MX-3 (EC)
1.8 i V6 (1992.01 - 1994.01)
1845 ccm - 133 KM/98 kW
Silnik: K819
1.6 i 16V (1994.01 - ???)
1598 ccm - 107 KM/79 kW
Silnik: B6D
1.8 i V6 (1994.01 - ???)
1845 ccm - 129 KM/95 kW
Silnik: K838
MAZDA MX-5 I (NA)
1.6 i 16V (1990.05 - 1994.01)
1598 ccm - 115 KM/85 kW
Silnik: B64F
1.8 i 16V (1994.02 - 1998.04)
1840 ccm - 130 KM/96 kW
Silnik: BPF1
1.6 i 16V (1995.01 - 1998.04)
1598 ccm - 90 KM/66 kW
MAZDA MX-5 II (NB)
1.6 16V (1998.05 - ???)
1598 ccm - 110 KM/81 kW
1.8 16V (1998.05 - ???)
1840 ccm - 140 KM/103 kW
Silnik: BP-ZE
MAZDA MX-6 (GE6)
2.0 i (1992.02 - ???)
1991 ccm - 115 KM/85 kW
Silnik: FS
2.5 24V (1992.02 - ???)
2497 ccm - 165 KM/121 kW
Silnik: KL
2.5 i 24V (1994.08 - ???)
2497 ccm - 163 KM/120 kW
Silnik: KL
MAZDA XEDOS 6 (CA)
2.0 V6 (1992.01 - 1994.05)
1995 ccm - 144 KM/106 kW
Silnik: KF1
1.6 16V (1994.06 - ???)
1598 ccm - 107 KM/79 kW
Silnik: B6
2.0 V6 (1994.06 - ???)
1995 ccm - 140 KM/103 kW
Silnik: KF1
1.6 16V (1992.08 - 1994.05)
1598 ccm - 113 KM/83 kW
Silnik: B69
MAZDA XEDOS 9 (TA)
2.5 24V (1993.07 - 2000.07)
2497 ccm - 167 KM/123 kW
Silnik: KL
2.0 24V (1993.08 - 2000.01)
1995 ccm - 143 KM/105 kW
Silnik: KF
2.3 24V (1995.02 - 2000.01)
2255 ccm - 211 KM/155 kW
Silnik: KJ -ZEM
2.5 V6 (2000.07 - ???)
2497 ccm - 163 KM/120 kW
Obrazek
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Jeżeli to wklejałeś to spoko ale jak pisałeś te dane ręcznie to normalnie Cię podziwiam za cierpliwość :lol: Pozdr
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Gturbo pisze:Niestety nie mam juz KLZE bo sprzedalem go. Nie wymienialem popychaczy bo nie mialem z niemi zadnego problemu. Z tego co czytalem KLZE inne wymiaru popychaczy niz KL03. Nie koniecznie odglos musi rownac sie objawami popsutych popychaczy. Pogadaj z XxX z mazdaspeed forum a on ci powie co trzeba wymienic ( mam namysli talerzyki na walkach rorzadu) A tak popychacze wymienialem ale w swoim nowym silniku.
Gturbo pisze:... musisz kupic zawleczki jak retainers z tytanu.
Co do moich modyfikacji Dymek to mam tak.
KLZE, Sprzeglo ACT, wydech Greddy. Mam tez ECU i przeplywke ale nie zalozona. MOje auto teraz stoii w garazu i jest sporadycznie jezdzone, ale wiekszosci przepalane. Jak wiesz mialem probelmy z lakierem jak to kiedys moj dobry kolega zrobil mnie w balona wiesz o czym mowie. Pomalowalem auto jeszcze raz za 2000 zl i wyglada teraz jak nowy. Teraz nie mam czasu ale jak tylko znajde czas to bede chcial skonczyc swoj silnik do turba. Mam juz wszytko co potrzebne i nawet wczoraj kupilem nowe popychacze. ...
Ten fragment o zawleczkach z tytanu ma zachęcić do czytania starych wątków...
HellHound pisze:Jeżeli to wklejałeś...
Wklejał - widać (znaczy ja widzę) po formatowaniu oraz obciętym początku "(K)IA RIO" :)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

HellHound pisze:Jeżeli to wklejałeś to spoko ale jak pisałeś te dane ręcznie to normalnie Cię podziwiam za cierpliwość :lol: Pozdr
Dość się napisałem ręcznie przez wszystkie lata nauki :wink:
Robert pisze:Wklejał - widać (znaczy ja widzę) po formatowaniu oraz obciętym początku "(K)IA RIO"
żeś bystrzak muszę ci powiedzieć :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Kamil_01 »

hej, mam pytanie do Was, gdzie można zamówić popychacze (takie w miare solidne) z góry dzięki za odpowiedz.

ps. czy gdy wymieniam popychacze, konieczny jest demontaż głowic ?

pzdr.
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Demontaż głowic jest zbędny, ale demontaż rozrządu i wałków już niezbędny :twisted: :twisted: . Trochę dłubaniny jest.
Co do samych popychaczy popatrz po sklepach internetowych, których adresy masz w naszym FAQ.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Kamil_01 »

chodzi mi o to żebym nie rozbierał głowic bo po co kiedy wszystko z nimi ok, cieszy mnie to bardzo :)
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
Awatar użytkownika
ORZELwarka
Klubowicz
Posty: 241
Rejestracja: 2007-01-26 14:57
Galeria: viewtopic.php?t=10592
Lokalizacja: Warka

Re: Popychacze w KLZE a KL 2,5 v6 różnice

Post autor: ORZELwarka »

Czy popychacze do silnika 2,5 V6 (KL) są takie same jak do 2.0 (FS) :?:
V6 24v Full opcja 96 r.
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Popychacze w KLZE a KL 2,5 v6 różnice

Post autor: waldii »

byly takie same ale od pewnego czasu
INA
940928 -
GE****412375-
GE12J2802793-
nie wiem jak to rozumiec.Ale najpierw jak stukaja popychacze proponuje zmienic zaworek upustowy na pompie oleju,bo przez niego takie cyrki sie dzieja i na 99% przypadkow cichnie wszystko.A koszt zaworka to ok.80zl i tylko miske olejowa zrzucasz
Awatar użytkownika
ORZELwarka
Klubowicz
Posty: 241
Rejestracja: 2007-01-26 14:57
Galeria: viewtopic.php?t=10592
Lokalizacja: Warka

Re: Popychacze w KLZE a KL 2,5 v6 różnice

Post autor: ORZELwarka »

Dzięki za rady, temat jest mi znany, zaworek już zmieniałem, jest lekka poprawa, ale na zimnym kilka minut cyka, po rozgrzaniu cisza.
V6 24v Full opcja 96 r.
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Popychacze w KLZE a KL 2,5 v6 różnice

Post autor: waldii »

a stan oleju na max??Jaki olej lejesz??Jak castrol to cyka niemilosiernie.Na mobilu 10W40 cisza jest hehe.Winny tez potrafi byc filtr oleju filtrona.Duzo lepszy jest maxx czy mazda(w sumie w cenie filtrona).Jakby co to mam na zbyciu hla z KFa,to jest to samo,nie pamietam ile ich mam.Byly ciche na bank,zero cykania.A zaworek w pompie zmieniles na ten poprawiony czy ten krotszy wg vinu?
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”