Nierówna praca silnika po remoncie

Awatar użytkownika
MAcieja87
Posty: 77
Rejestracja: 2009-08-02 14:20
Samochód: Probe 2.5 v6 95r
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie / Olsztyn

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MAcieja87 »

Romas, ja kupowałem popychacze w "Carspeed" i płaciłem 60 zł za sztukę :P to wychodzi 1440zł + wysyłka :P
Porównując chińczyk na miejscu kosztował by mnie 48 zł, więc to droga zabawka :P
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

nie mow tak bo jeszcze Szanowny Pan Romas sie obrazi :twisted: no prawda jest taka ze z calego remontu to popychacze wychodza najdrozej ;) ale co ty Romasowi nie przegadasz ;) nawet jak pokazesz rachunek to nie uwierzy :twisted:
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Sallmo »

To na cholerę tyle kupowaliście ?? DFa trzeba było kupić ;)
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Romas »

MatiLP640 pisze:nie mow tak bo jeszcze Szanowny Pan Romas sie obrazi :twisted: no prawda jest taka ze z calego remontu to popychacze wychodza najdrozej ;) ale co ty Romasowi nie przegadasz ;) nawet jak pokazesz rachunek to nie uwierzy :twisted:
Mati tu nie chodzi o przegadywanie, bo są w takich cenach, ale ja miałem do dyspozycji takie za 21zł fakt po zniżkach ale da sie kupić :wink: więc nie mówcie że nie da sie tańszych znaleźć, bo ja wiem że droższe da :P :wink:
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

no tak tylko że weź pod uwagę że nie każdy tak jak ty ma dojście u ruskich na placu i dodatkowo jeszcze u nich rabat ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Romas »

Widzisz trzeba dobrze żyć z ruskimi :P :D
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

ja mam dojścia u turasów :D a i gruz u cyganów załatwię :mrgreen: od ruskich to wolę się trzymać z daleka jak spirytus sprzedają w kanistrach po ropie :D
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: OLEY »

[o]Ależ Wy lubicie syfić...

No co to ma wspólnego z nierówną pracą silnika? #-o

Chcecie tłuc posty, to idźcie sobie do "Osobliwości". :twisted:[/o]
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

OLEY, nie spinaj :D chcemy znaleźć jak najlepszych dostawców części dla kolegi :mrgreen:
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: OLEY »

:D
Jasne... :wink:
Bo koledze, który ma problem z silnikiem akurat:...
MatiLP640 pisze:gruz u cyganów
...potrzebny. :twisted: :mrgreen: :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

no moze nie do konca ale jak juz zrobi z silnikiem to od razu bedzie wiedzial skad go wziac :D po za tym dobry mechanior nawet z gruzu cos wyczaruje :mrgreen:
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: bogdano »

Witajcie.
Mam taki delikatny problem, mianowicie dzieją się u mnie w 2.0 takie jaja po tym remoncie silnika, że rano jak jest zimny to wolne obroty przy wciśniętym sprzęgle i włożonym biegu skakają do ok 1.500 . Na luz jak dam to są ok 900 czyli może być. Jak się nagrzeje to jest w miarę już ok.
I jeszcze jeden problem jak odpalam na benzynie to odpala ładnie ale po paru sekundach jakby gasnął (coś ala paliwa by mu brakowało. Wlałem mu STP-a do czyszczenia wtryskiwaczy, założyłem zaworek zwrotny na wężu paliwowym bo myślałem że nie trzyma przy pompie, wymieniłem filtr paliwa i nic za bardzo nie pomaga.
Po ok. 30 sekundach już jest ok. Ale ogólnie wydaje mi się, że muli silnik na benzynie nawet jak się zagrzeje.
Pozdro.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: OLEY »

Spróbuj poszukać rozwiązania w tych tematach:

:arrow: falujące obroty.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: bogdano »

No u mnie raczej nie ma tematu związanego z zapowietrzonym układem. Płyn mam ok. układ chłodzenia wraz z "silnikiem krokowym" odpowietrzony.
Wcześniej miałem z tym problemy więc zwracam szczególną uwagę na odpowietrzenie układu.
Poza tym "czytaj ze zrozumieniem" :) mi nie falują obroty tylko podskakują przy wciśniętym sprzęgle i wbitym biegu. Więc to z układem chłodzenia nie ma nic wspólnego. Jak Probek stoi na luzie to obroty się trzymają idealnie.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: OLEY »

bogdano pisze:Poza tym "czytaj ze zrozumieniem" :) mi nie falują obroty tylko podskakują przy wciśniętym sprzęgle i wbitym biegu.
He, he.
Jakbyś dokładniej wgłębił się w tematy, a nie czytał "po łepkach" :D :wink: , to byś pewnie zwrócił uwagę, że inni również
mieli problemy z obrotami właśnie po wciśnięciu sprzęgła.

Nie wiem, czy akurat jest tam odpowiedź na Twój problem, bo ja tylko zasugerowałem, w jakich tematach możesz szukać
przyczyny i rozwiązania. :wink:

Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: bogdano »

Układ chłodzenia mam szczelny i odpowietrzony. TPS-a mam ustawionego na 0,5V Sondę lambda mam nową, kolanko od przepływomierza do przepustnicy szczelne (nie popękane i dokręcone).
Sory ale wątek o falujących obrotach jakoś nie rozwiązuje u mnie problemu.
Więc nie wiem co może jeszcze być :)
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”