Nierówna praca silnika po remoncie

Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

no powiem ci ze nawet bardzo glupi pomysl, tak samo jak kupno uzywanych panewek czy pierscieni :/ takich rzeczy sie po prostu nie robi i tyle ;) a co do niego to jak chcesz to moge z toba podjechac ;) zaden problem :) najpierw trzeba go w tryb awaryjny wsadzic i juz bedzie cos wiadomo, wyregulowac tps'a, uszczelnic dolot, podlaczyc podcisnienia jak maja byc i juz powinno byc dobrze ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Sallmo »

A jak tam błędy ? W zasadzie od tego powinno się zacząć :P
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

jak ma wiedziec jakie sa bledy skoro facet nawet nie wie jak w tryb diagnostyczny wejsc? podejrzewam ze nawet nie wie ze w ogole mozna je sprawdzic...:/
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Romas »

lukasz13osw pisze:aa tak swoją drogą, to kupno używanych szklanek, to chyba zdecydowanie zły pomysł?
A kupił byś używanego Kondoma i założył ?? :mrgreen: :wink:

Co do tego stukowego to tylko w rozmowie rzuciłem takie hasło ale że jest taka opcja, bo nie słyszałem tego(i brak mocy moze być jego skutkiem)
Zaraz posłucham tego co wrzuciłeś bo powiem szczerze że nie miałem wcześniej czasu :wink:
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

smiej sie romas, ja znam takich ludzi co pod wode, myje i zaklada jako nowy :twisted:
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Romas »

Obejrzałem film #-o i chyba zostawie to bez komentarza :roll:
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

nie no romas wypowiedz sie... mnie jeszcze przyszla do glowy taka rzecz ze moga zawory tak klepac ale przeciez to chyba niemozliwe bo KL jest bezkolizyjny...
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

właśnie Romas, wypowiedz się, czekamy :D
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Romas »

OK wiec sie wypowiem.
Na pewno popychacze są pozamieniane miejscami, i nie słysze tego na żywo ale sam fakt ze jest wrzucony uzywany wał z używanymi panewkami daje wiele do myślenia. I proponuje rozrząd sprawdzić.
Mati, jak by zawory biły w tłoki to wy to za wiele nie pochodziło :mrgreen:
Aaaa i był bym zapomniał, mogą być nawet kanały olejowe pozapychane i popychacze dostają mało oleju, moze zaworek zwrotny pompy olejowej być już do wymiany, a skoro taki mechanik to pewnie nawet nie wie gdzie on sie znajduje...
Mógł bym pisać wiele, ale zeby to zrobić raz a porządnie to... no cóż chłopaki.. silnik na stół :wink:
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

oj nie mow romas bo moj ojciec w T4 zrobil z 10tys z przestwionym rozrzadem i sklepanym tlokiem :D i nie mogl dojsc do tego co tak klepie :D no nie wiem ale mimo wszystko jak dla mnie to jest to inny dzwiek niz typowo popychacze, a wiem jak klepia bo w czerwonym mi klepaly :mrgreen:
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

a jak w ogole sprawdzić, czy popychacze są już kategorycznie do wymiany, czy jeszcze troche pochodzą?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Romas »

MatiLP640 pisze: no nie wiem ale mimo wszystko jak dla mnie to jest to inny dzwiek niz typowo popychacze, a wiem jak klepia bo w czerwonym mi klepaly
Ale co innego jak odpowiednia ilość dochodzi do popychaczy i są powiedzmy w miare, a co innego jak są pozamieniane piejscami i na dodatek do chodzi do nich za małe ciśnienie oleju :wink:
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

No owszem ale mówisz że wtedy inny dźwięk by był? No nie wiem, może i masz rację, jutro mam nadzieje wszystkiego się dowiemy ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Romas »

Słuchaj ja przez telefon operacji nie jestem w stanie zrobić więc... :wink:
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

Nieeeeeeee? No nie mów! TY nie zrobisz? ja myślałem że nawet na otwartym sercu zrobisz... powiem ci że zawiodłem się na Tobie :D hehehehe
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

mm sprawa jest taka, że czujnik położenia przepustnicy jest u mnie sprawny, więc podejrzewam że to kwestia regulacji ... jak się go wepnie, to chwile po wpięciu obroty zaczynają falować od 1.5tys do 1tys i tak cały czas ...
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Kocureq »

Duzo za wysokie :)
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

powinno byc 650 +/- 50... 1500 to owszem moze byc ale zaraz po odpaleniu w zimie na "ssaniu" a nie caly czas ;) pojedziemy dzis to sie czegos dowiemy na pewno :) damy rade, bedzie jeszcze chodzil jak talala :D
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

dzięki Mati za twój optymizm :D
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

tu nie trzeba optymizmu ;) wystarczy dobry mechanik :)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

więęc zawiozłem dziś samochód z powrotem do mechanika, ma sprawdzić ciśnienie na pompie olejowej, wałki rozrządu, wymienic popychacze zaworowe, wyregulować TPS, wymienić uszczelniacz półosi oraz łożysko koła,, następnie sprawdzić jeszcze raz podciśnienia i szczelność układu dolotowego i w razie potrzeby wymienić na sportowy. aa co do panewek, to powiedział, że założył używane, bo były w bardzo przyzwoitym stanie, tak samo jak wał (stary nie nadaje się już do niczego, dziś go widziałem), ale nalegałem żeby je wymienił na nowe. Jak to wszystko zrobi, to powinien ładnie śmigać! :P :P
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Romas »

Ta i wystawi Ci rachunek na kolejne 2k :lol: #-o
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

niee, z ojcem byłem i w ogole ... :D zapłace jedynie za uszczelniacz, łóżysko, panewki i za wymiane łóżyska
Awatar użytkownika
MAcieja87
Posty: 77
Rejestracja: 2009-08-02 14:20
Samochód: Probe 2.5 v6 95r
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie / Olsztyn

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MAcieja87 »

Ma ktoś może schemat wszystkich podciśnień i połączeń przy silniku ?
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

jest na forum, wystarczy poszukać ;) sam nawet go dawałem...
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”