Nierówna praca silnika po remoncie
- MAcieja87
- Posty: 77
- Rejestracja: 2009-08-02 14:20
- Samochód: Probe 2.5 v6 95r
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie / Olsztyn
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
Romas, ja kupowałem popychacze w "Carspeed" i płaciłem 60 zł za sztukę to wychodzi 1440zł + wysyłka
Porównując chińczyk na miejscu kosztował by mnie 48 zł, więc to droga zabawka
Porównując chińczyk na miejscu kosztował by mnie 48 zł, więc to droga zabawka
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
nie mow tak bo jeszcze Szanowny Pan Romas sie obrazi no prawda jest taka ze z calego remontu to popychacze wychodza najdrozej ale co ty Romasowi nie przegadasz nawet jak pokazesz rachunek to nie uwierzy
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
To na cholerę tyle kupowaliście ?? DFa trzeba było kupić
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
Mati tu nie chodzi o przegadywanie, bo są w takich cenach, ale ja miałem do dyspozycji takie za 21zł fakt po zniżkach ale da sie kupić więc nie mówcie że nie da sie tańszych znaleźć, bo ja wiem że droższe daMatiLP640 pisze:nie mow tak bo jeszcze Szanowny Pan Romas sie obrazi no prawda jest taka ze z calego remontu to popychacze wychodza najdrozej ale co ty Romasowi nie przegadasz nawet jak pokazesz rachunek to nie uwierzy
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
no tak tylko że weź pod uwagę że nie każdy tak jak ty ma dojście u ruskich na placu i dodatkowo jeszcze u nich rabat
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
Widzisz trzeba dobrze żyć z ruskimi
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
ja mam dojścia u turasów a i gruz u cyganów załatwię od ruskich to wolę się trzymać z daleka jak spirytus sprzedają w kanistrach po ropie
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
[o]Ależ Wy lubicie syfić...
No co to ma wspólnego z nierówną pracą silnika?
Chcecie tłuc posty, to idźcie sobie do "Osobliwości". [/o]
No co to ma wspólnego z nierówną pracą silnika?
Chcecie tłuc posty, to idźcie sobie do "Osobliwości". [/o]
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
OLEY, nie spinaj chcemy znaleźć jak najlepszych dostawców części dla kolegi
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
Jasne...
Bo koledze, który ma problem z silnikiem akurat:...
...potrzebny.MatiLP640 pisze:gruz u cyganów
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
no moze nie do konca ale jak juz zrobi z silnikiem to od razu bedzie wiedzial skad go wziac po za tym dobry mechanior nawet z gruzu cos wyczaruje
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
Witajcie.
Mam taki delikatny problem, mianowicie dzieją się u mnie w 2.0 takie jaja po tym remoncie silnika, że rano jak jest zimny to wolne obroty przy wciśniętym sprzęgle i włożonym biegu skakają do ok 1.500 . Na luz jak dam to są ok 900 czyli może być. Jak się nagrzeje to jest w miarę już ok.
I jeszcze jeden problem jak odpalam na benzynie to odpala ładnie ale po paru sekundach jakby gasnął (coś ala paliwa by mu brakowało. Wlałem mu STP-a do czyszczenia wtryskiwaczy, założyłem zaworek zwrotny na wężu paliwowym bo myślałem że nie trzyma przy pompie, wymieniłem filtr paliwa i nic za bardzo nie pomaga.
Po ok. 30 sekundach już jest ok. Ale ogólnie wydaje mi się, że muli silnik na benzynie nawet jak się zagrzeje.
Pozdro.
Mam taki delikatny problem, mianowicie dzieją się u mnie w 2.0 takie jaja po tym remoncie silnika, że rano jak jest zimny to wolne obroty przy wciśniętym sprzęgle i włożonym biegu skakają do ok 1.500 . Na luz jak dam to są ok 900 czyli może być. Jak się nagrzeje to jest w miarę już ok.
I jeszcze jeden problem jak odpalam na benzynie to odpala ładnie ale po paru sekundach jakby gasnął (coś ala paliwa by mu brakowało. Wlałem mu STP-a do czyszczenia wtryskiwaczy, założyłem zaworek zwrotny na wężu paliwowym bo myślałem że nie trzyma przy pompie, wymieniłem filtr paliwa i nic za bardzo nie pomaga.
Po ok. 30 sekundach już jest ok. Ale ogólnie wydaje mi się, że muli silnik na benzynie nawet jak się zagrzeje.
Pozdro.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
No u mnie raczej nie ma tematu związanego z zapowietrzonym układem. Płyn mam ok. układ chłodzenia wraz z "silnikiem krokowym" odpowietrzony.
Wcześniej miałem z tym problemy więc zwracam szczególną uwagę na odpowietrzenie układu.
Poza tym "czytaj ze zrozumieniem" mi nie falują obroty tylko podskakują przy wciśniętym sprzęgle i wbitym biegu. Więc to z układem chłodzenia nie ma nic wspólnego. Jak Probek stoi na luzie to obroty się trzymają idealnie.
Wcześniej miałem z tym problemy więc zwracam szczególną uwagę na odpowietrzenie układu.
Poza tym "czytaj ze zrozumieniem" mi nie falują obroty tylko podskakują przy wciśniętym sprzęgle i wbitym biegu. Więc to z układem chłodzenia nie ma nic wspólnego. Jak Probek stoi na luzie to obroty się trzymają idealnie.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
He, he.bogdano pisze:Poza tym "czytaj ze zrozumieniem" mi nie falują obroty tylko podskakują przy wciśniętym sprzęgle i wbitym biegu.
Jakbyś dokładniej wgłębił się w tematy, a nie czytał "po łepkach" , to byś pewnie zwrócił uwagę, że inni również
mieli problemy z obrotami właśnie po wciśnięciu sprzęgła.
Nie wiem, czy akurat jest tam odpowiedź na Twój problem, bo ja tylko zasugerowałem, w jakich tematach możesz szukać
przyczyny i rozwiązania.
Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Nierówna praca silnika po remoncie
Układ chłodzenia mam szczelny i odpowietrzony. TPS-a mam ustawionego na 0,5V Sondę lambda mam nową, kolanko od przepływomierza do przepustnicy szczelne (nie popękane i dokręcone).
Sory ale wątek o falujących obrotach jakoś nie rozwiązuje u mnie problemu.
Więc nie wiem co może jeszcze być
Sory ale wątek o falujących obrotach jakoś nie rozwiązuje u mnie problemu.
Więc nie wiem co może jeszcze być
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu