Nierówna praca silnika po remoncie

Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Maxxum »

MAcieja87 pisze:Ma ktoś może schemat wszystkich podciśnień i połączeń przy silniku ?
Maciek - wystarczy wcisnąć "Szukaj" i wpisać schemat AND podciśnień - znajdziesz tam piękny, kolorowy schemat wrzucony przez użytkownika o nicku "KITT"
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

dokładnie taki sam wrzuciłem więc są dwa ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
MAcieja87
Posty: 77
Rejestracja: 2009-08-02 14:20
Samochód: Probe 2.5 v6 95r
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie / Olsztyn

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MAcieja87 »

Maxxum po pierwsze nie jestem Maciek a Marek :P mniejszy szczegół heh
Co do tego schematu to ten mam (w końcu akurat ten wrzucił mój znajomy od którego mam Probe), a może ma ktoś coś np innego, bo nie każdy zna ten silnik, a wystarczy się machnąć z jednym wężykiem i będzie szukanie igły w stogu siana. Robię porządki pod maską i chciał bym ogarnąć to aby miało ręce i nogi.
A taki schemacik powinien być podklejony np w dziale FAQ, bo jednak trochę tego jest :) a nie jest to byle co
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Maxxum »

MAcieja87 pisze:Maxxum po pierwsze nie jestem Maciek a Marek :P
No sorry stary, ale zmylił mnie Twój Nick 8)
Jeżeli ten już masz - to trzeba było napisać, że szukasz innego, nie byłoby rozmowy :)

Co do schematów podciśnień w I i II generacji - w wolnej chwili wrzucę w F.A.Q
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
MAcieja87
Posty: 77
Rejestracja: 2009-08-02 14:20
Samochód: Probe 2.5 v6 95r
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie / Olsztyn

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MAcieja87 »

Z tym nickiem to nie Ty pierwszy :D ale co zrobić, że takie nazwisko mi się trafiło :P
A faktycznie mogłem napisać, że ten mam, ale tak to wychodzi jak coś na szybko przed pracą się zamieszcza :)
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

okazało się, że wałek rozrządu był pęknięty! jak go wyciągał, uderzył młotkiem a ten sie rozpadł na 2 cześci! ehhh ... szkoda gadać, wałek zamowiony, panewki nowe zamowione, w pon bd składał na wtorek może zrobi. wtedy dam znac jak to chodzi
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

no to ciekawie... dobry ten mechanik, naprawde :/ miejmy nadzieje ze juz bedzie dobrze chodzil, ciesz sie ze podczas jazdy ci nie strzelil bo wtedy nie bylo by za ciekawie...
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: pawlacz »

W ten remont silnika włożyłeś chyba kasę za 2 używane silniki.
No ale posłuży ci chyba za to długo.
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

łączna kwota to blisko 5k ... musi długo posłuzyć! a co do uzywanego silnika, to tez nigdy nie wiadomo w jakim stanie się kupi
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

no z ta pewnoscia to bym nie przesadzal :D ale miejmy nadzieje ze teraz zrobi jak ma zrobic :) a te popychacze tez wymieniales w koncu?
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

szczerze mowiąc, zlinczujecie mnie tutaj za to, ale kupiłem używane ... w całkiem niezłym stanie ponoć, są dosyć twarde i powinny pochodzić. musiałem je wymienić, a nie mam obecnie 1200zł ot tak zeby kupić nowe, więc musiałem zaryzykować. ale mam nadzieje że bd ok
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

to ze walki uzywane kupiles to jeszcze nie tragedia...
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

ale kupiłem używane popychacze Mati! tzn wałek też ...
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

no to z popychaczami dałeś w dupę... a widziałeś je chociaż? Sprawdzałeś czy są twarde? Bo wątpię... A od kogoś pewnego?
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

od ziomeczka z forum Ozyrysa, 14 z nich były serio w dobrym stanie, twarde i ładnie sie wracały, pozostałe 10 raczej w gorszym stanie, ale w lepszym niż te, które mam obecnie założone ... ale to tak na chwile, żeby mi to przestało stukać, w końcu i tak i tak bd musiał zainwestowac w nowe
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

jak uważasz... ale takie otwieranie i zamykanie silnika co chwile to bez sensu jest... ale skoro mówisz że w lepszym stanie jak twoje to chwile pojeździsz ale myśl poważnie nad nowymi w przyszłości bo tak jak Tomek mówił wałki mogą się zesrać za jakiś czas... ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

jasne, że pomyślę, w tym momencie, tak jak mowiłem, po prostu nie mam kasy żeby kupić nowe, a samochód musi być sprawny i jeżdzący! na dodatek wywale tą zwężke od gazu i wstawie elegancko BLOS i powinien wrócić mniej więcej do fabrycznych osiągów :d
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

się okaże ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Romas »

lukasz13osw pisze: jak go wyciągał, uderzył młotkiem a ten sie rozpadł na 2 cześci!
Co za KRETYN wyciąga wałek młotkiem :!: #-o

Co do tego , że kupiłeś używany to sie nie dziwię bo nawet nowego by Ci było pewnie ciężko dostać
lukasz13osw pisze:ale kupiłem używane ... "popychacze"
No to było bardzo głupie z Twojej strony
lukasz13osw pisze: a nie mam obecnie 1200zł ot tak zeby kupić nowe
Kto Ci takich bzdur naopowiadał :?: czyżby znowu ten mechanik :?:
Sam sobie policz jak byś przypadkiem nie wierzył mojemu liczeniu w pamieci.
popychacze by Cie kosztowały średnio 16-20zł za sztukę czyli:
16x24=384zł
20x24=480zł
I powiedz mi gdzie tu widzisz 1200zł?? :roll: :wink:
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

No tak ceny owszem zaczynają się od 16 ale i za 160 można kupić popychacz ;) zależy jakie kto chce kupować...
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Romas »

No do mazdy KL-DE za 160 raczej popychaczy w ofertach nie ma :mrgreen:
Nawet z tego co sie dowiadywałem kiedyś to oryginał kosztuje chyba 46zł :wink:
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

Ja jak dowiadywałem się jakie by były koszty ratowania czerwonego to tyle mi mówili w sklepie z częściami od właśnie 16 do 158 dokładnie chyba za sztukę...
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: Romas »

To te za 158 chyba ze złota musiały być :D
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: MatiLP640 »

Bo ja wiem z czego? Kurczę nie wiem czy on nie mówił mi że to do KL-ZE są ale chyba popychacze są takie same, czy inne? Bo w sumie może jest tak jak z częściami do 626 a do probe, ta sama część a do mazdy sporo taniej...
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
lukasz13osw
Posty: 76
Rejestracja: 2012-11-07 22:01
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 94r
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Nierówna praca silnika po remoncie

Post autor: lukasz13osw »

tak ogolnie, to dzwoniłem w ok 4-5 miejsc ii w jednym tylko mi poszukali i powiedzieli, że cena to 43zł za sztuke bodajże, a widziałem również takie za 120zł, za 15-20 to owszem, ale do 2.0 mi mowili
a na dodatek, to te uzywki kupiłem zaa ... szmieszne pieniądze, właściwie to dostałem je gratis do rozrusznika, tutaj wielkie podziękowania dla Ozyrysa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”