Problem z silnikiem
Problem z silnikiem
Witam, mam problem z silnikiem, a dokładnie dwa. Pierwszy wygląda następująco - szarpanie na benzynie (skoki obrotów o około 2tys.) . Gdy jadę na benzynie , nie ważne czy ciepły, czy zimny co kilkaset metrów jest kilka szarpnięć (siła tych szarpnięć zależy od wrzuconego biegu , na jedynce najmocniej, a na 4-5 prawie wcale nie odczuwalne.) Na gazie (sekwencja) jeździ normalnie tylko tu powstaje drugi problem ... spalanie gazu na poziomie około 18-20 litrów na 100km. Odczytałem błędy i pokazał 16, 17, 24 . Wczoraj zrobiłem reset komputera i przejechałem około 4km tylko na benzynie i jechało się idealnie, nie był ospały nie szarpał ładnie chodził. Sprawdziłem błędy , pokazał tylko 24. Dziś rano jechałem do pracy też na samej benzynie i wróciło to co było czyli szarpania, sprawdziłem błędy i znowu 16, 17, 24. Odczucie jest takie jakby dostawał czasami za duże dawki powietrza (jest stożkowy filtr powietrza). Od czego zacząć, jak się do tego zabrać. Wymienić sondy ?
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: Problem z silnikiem
Proponował bym od tego http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=2277macius261 pisze:Od czego zacząć?
"Kliknąć" link powyżej.macius261 pisze:jak się do tego zabrać?
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z silnikiem
Ehhh.. .. zapraszam kolegę do lektury http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=2277
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: Problem z silnikiem
Pierwszy byłem
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z silnikiem
o 2 sec
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: Problem z silnikiem
Nieważne Hehe
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: Problem z silnikiem
Sprawdz czy nie bierze gdzies lewego powietrza moze temu pokazuje sondy.Jak nie to wymien obie sondy tylko na NGK nie na inne chinskie podróby bo bedziesz 2 razy płacił.Ja wymieniałem w swoim proboszczu,koszt jednej sondy NGK 160zł.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z silnikiem
Boschowskie są Tańsze a też dają radę
- MAcieja87
- Posty: 77
- Rejestracja: 2009-08-02 14:20
- Samochód: Probe 2.5 v6 95r
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie / Olsztyn
Re: Problem z silnikiem
Ja proponuje kupić na alledrogo, 100 za sztukę NGK