93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: mysz »

A widzisz, a stan silnika zależy m.in. od oleju, który lejemy ;)
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: MajinSky »

Obejrzyjcie proszę ten filmik:
https://youtu.be/JKgqruTu_qI

Słuchać na nim ten dziwny dźwięk łoże ktoś coś wie na ten temat?
Dziekuje.
Jutro o 9 auto zostaje u innego mechanika.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: Romas »

MajinSky pisze:Jak wrócę to zrobię uszczelniacze, pierścienie moze też uszczelnienie silnik i wtedy zmienię olej na 10w40
Człowieku, po wymianie pierścieni i uszczelniaczy ty chcesz jeździć na 10W40 ??!! #-o
taki olej to możesz zalać co najwyżej na dotarcie pierścieni na max 1-2kkm później zalej jakiś przynajmniej 5W40 Liqui Moly
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: MajinSky »

-- oryginalny post 2016-06-01 22:16 --

Nie znam się to fakt.
A jak oceniasz ten dziwny dźwięk który pojawił się na dniach teraz.
Strasznie to brzmi jak jakaś kosiarka.

-- dodano 2016-06-02 13:33 --

Słuchajcie aktualizacja.

Po wielu postach zmieniłem olej i filtr oleju na 10w40 firmy motul
Mechanik wlał go 4 litry.

Jeśli chodzi o charakterystyke pracy nic się nie zmieniło Góra silnika cały czas klekocze.

Jeśli chodzi o dźwięk z filmu który dałem to przyczyną było któreś łożysko od rozrządu. Zostało to zmienione i dźwięku nie ma.

Do tego wszystkiego doszło mycie silnika i mam przyjechać za jakiś czas na sprawdzenie wycieków i zrobienie góry silnika tzn uszczelek.

Czyli zrobione:
Nowy olej(4l 10w40 motul) + filtr oleju
Zmiana któregoś łożyska od rozrządu.
Mycie silnika.

Cena za wszystko z materiałami 360 zł

Napiszcie co o tym myślicie. Dziękuję
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: KrecioPL »

Wg mnie dobry pomysł z umyciem silnika - będziesz dokładnie widział gdzie cieknie i w jak dużych ilościach.

Myślę, że cena całkiem ok.

Co do klekotania góry - ciężko jest powiedzieć czy jest w porządku czy nie nie słysząc go.
Jestem ciekaw jednej rzeczy - czy dalej będzie słychać popychacze po odpaleniu i jak długo będą klepać zanim ucichną.

Poza tym jest sporo rzeczy, które należałoby sprawdzić i wymienić. Nie wiemy jakie spustoszenie w silniku zrobiła jazda na oleju 15w40, w jakim stanie są pierścienie, popychacze, uszczelniacze... Do tego zaworek zwrotny pompy oleju...
Co ciekawe - dużo Vek chodzi dość głośno niezależnie od ich kondycji.
Ja podczas wymiany rozrządu wymieniłem również talerzyki przy wałkach (2szt x ok.50zł) i jest o wiele ciszej.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: MajinSky »

Dziękuję za odpowiedź.
Jeśli chodzi o uszczelnianie góry to niedługo jadę i będą zmieniać uszczelki pod pokrywami oraz pod kolektorem z robotą wycenili na około 400 zł i odrazu jak ściągną pokrywy zobaczą na stan poszczególnych części.

Dobra cena?

Niedługo wstawię filmik jak teraz chodzi mój silniczek.
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: Spider33 »

Ciekawe jakie części zamawiają. Zapytaj o firmę ;) Sama robocizna u mnie to 50-100 zł.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: KrecioPL »

Uszczelki pokryw OEM Mazda to koszt ok 120zł, uszczelki pod kolektor ssący ok. 80zł. Jednakże one są WIELORAZOWEGO użytku pod warunkiem, że przy demontażu nie zostaną uszkodzone.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: MajinSky »

-- oryginalny post 2016-06-02 18:23 --

Czyli cena 400 zł to duzo tak?

A poprzednia robota dużo wyszła? 360 zł?

-- dodano 2016-06-02 21:15 --

Spytam jeszcze ile trzeba by było wsadzić żeby zrobić silnik porządnie. Tzn uszczelniacze, pierścienie i co tam jeszcze jest.

Dziekuje za odpowiedź i pozdrawiam.
A może jest na forum ktoś kto to robił i chciałby się tego podjąć u mnie oczywiście za opłatą odpowiednią.

-- dodano 2016-06-05 14:57 --

Aktualizacja.

Na nowym oleju motul 10w40 i filtrze przejechałem niespełna 200km od wymiany.

Dziś sprawdziłem poziom oleju na bagnecie i nie widzę ubytku.
Dziwna sprawa.

Jeśli chodzi o wycieki narazie też nie widzę.

Dziwna sprawa.

Wcześniej uciekalo około 2 litry na 1000 przy dynamicznej jeździe.

Teraz jazda raczej spokojna. Kilka razy przy wyprzedzaniu około 160.

Jakies pomysły co to się dzieje?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: Romas »

lepszy olej :wink:
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: mysz »

Jak miałem w poprzednim silniku wlany olej 10w40 to puszczał straszne bąki, do tego spalanie oleju 0,7-0,8l/1000km. Zrobilem mu płukankę, wlałem 5w30 i spalanie oleju spadło- brał maksymalnie 0,5l/1000km, do tego cichsza praca- same zalety ;)
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: LukaszProbe »

mysz pisze:Jak miałem w poprzednim silniku wlany olej 10w40 to puszczał straszne bąki, do tego spalanie oleju 0,7-0,8l/1000km. Zrobilem mu płukankę, wlałem 5w30 i spalanie oleju spadło- brał maksymalnie 0,5l/1000km, do tego cichsza praca- same zalety ;)
Ciekawe ciekawe. Przed remontem miałem zalany mineralnym po remoncie przeszedlem na polsyntetyk 10w40. Wycieków z silnika brak to moze poslucham Twoich rad i zobaczymy co sie bedzie dzialo. Jaką płukankę kupiles?
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: mysz »

Ogólnie kupuje valvoline lub liqui moly, bo robię płukanki co drugą wymianę oleju
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: MajinSky »

Ale co z wyciekami wcześniej silnik był cały z oleju teraz nic nie widzę a przejechane już 200km od wymiany.

Dobra teraz kolejna rzecz napiszcie co myślicie o tym zestawie części i czy niczego nie brakuje.

Uszczelki pokryw zaworów - oryginał MAZDA - 55zł/szt x2 = 110zł/kpl, są
- uszczelka kolektora ssacego - JAPAN OEM - 45zł/szt x2 = 90zł/kpl, są
- uszczelniacze:
* zaworowe - TAKOMA - 5zł/szt x24 = 120zł/kpl, są
* na wałki rozrządu czynne - oryginał MAZDA - 45zł/szt x2 = 90zł/kpl, są
* na wałki bierne - oryginał MAZDA - 40zł/szt x2 = 80zł/kpl, są
* na wał korbowy od strony rozrządu - oryginał MAZDA - 52zł/szt, jest
- pierścienie tłokowe - NPR lub RIK - 350zł/kpl na 6 tłoków nominał, aktualnie czekamy na dostawę
- panewki
* korbowodowe nominalne - NDC/TDC - 100zł/kpl na 6 korb, z dnia na dzień u nas
* główne nominalne - NDC/TDC - 125zł/kpl
- i co tam jeszcze potrzebne żeby odnowić silnik - to zależy od stanu pozostałych elementów, mogą się okazać potrzebne zawory, prowadnice zaworowe itd, ale na pewno będą jeszcze potrzebne:
- uszczelki pod głowice - ELRING - 130zł/szt x2 = 260zł/kpl, z dnia na dzień u nas

Dzięki za odpowiedź
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: KrecioPL »

Wydaje mi się, że jest to oferta z Mazpartsu ;)

Do remontu silnika i tak wyciągasz go z komory oraz rozbierasz na części pierwsze.
Przydałoby się do tego co wymieniłeś dokupić:
-Uszczelniacz wału od strony skrzyni (OEM lub Corteco)
-Oring aparatu zapłonowego (OEM)
-Uszczelki pod kolektory wydechowe
-Zaworek zwrotny pompy oleju (kpl. OEM Mazda).
-Uszczelniacze półosi

Nie wiemy też w jakim stanie masz popychacze - może zajdzie konieczność ich wymiany.

Fajnie, jakbyś miał kogoś ogarniętego, kto by Ci to zrobił. Dodatkowo, przy remoncie ocenisz stan sprzęgła.
Jak by co, polecam nabicie okładziną kevlarową.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: MajinSky »

-- oryginalny post 2016-06-06 11:21 --

Części z Carspeed Lublin.

Zaraz spytam o te części co napisałeś.

Myślę że i tak nie dam rady tego zrobić teraz przed wakacjami.

Same części wyjdą z 1600 zł pewnie z tym co mi jeszcze podałeś.

Nie wiem ile za robocizne ale pewnie więcej niż za części.
A najcięzej będzie znaleźć kogoś kto dobrze to zrobi.

-- dodano 2016-06-06 11:46 --

- Uszczelniacz wału od strony skrzyni - oryginał MAZDA - 115zł, jest
- Oring aparatu zapłonowego - oryginał MAZDA - 28zł, jest
- Uszczelki pod kolektory wydechowe - JAPAN OEM - 45zł/szt x2 = 90zł/kpl, jest 1 kpl
- Zaworek zwrotny pompy oleju (kpl. OEM Mazda). - oryginał MAZDA - 55zł/kpl zaworek + sprężyna, jest
- Uszczelniacze półosi - oryginał MAZDA - 37zł/szt x2 = 74zł/kpl, 1 kpl jest
- Popychacze - oryginał KIA - 50zł/szt, z dnia na dzień u nas

Czyli za wszystkie części wychodzi: 1739 zł + cena popychaczy.
Jak narazie nie udźwignę. Za same części jeszcze bym dał.
Orientujecie się ile wyniosła by robocizna tego wszystkiego?

Z góry dzięki za odpowiedz.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: KrecioPL »

zapytaj się jeszcze o taki sam zestaw w Mazparts
Bywa że niektóre części mają kilka zł taniej,
Przy takiej kwocie może być różnica ok. 100zł.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: MajinSky »

Proszę was bardzo oto zestawienie ceny części w dwóch sklepach:

Ford Probe 93r 2.5 V6

Uszczelki pokryw zaworów:
114 zł komplet OE MAZDA (mazparts.pl)
110 zł komplet OE MAZDA (carspeed lublin)

Uszczelka kolektora ssącego:
70 zł/kpl REINZ(mazparts.pl)
90 zł/kpl JAPAN OEM(carspeed lublin)

Uszczelniacze zaworowe:
- 72 zł komplet TAKOMA (mazparts.pl)
- 120 zł komplet TAKOMA (carspeed lublin)

Uszczelniacze na wałki bierne:
- 90 zł/kpl OE MAZDA (mazparts.pl)
- 80 zł/kpl OE MAZDA (carspeed lublin)

Uszczelniacze na wałki czynne:
- 84 zł/kpl OE MAZDA (mazparts.pl)
- 80 zł/kpl OE MAZDA (carspeed lublin)

Uszczelniacze na wał korbowy od strony rozrządu:
- 39 zł /szt OE MAZDA(mazparts.pl)
- 52 zł/szt OE MAZDA (carspeed lublin)

Pierścienie tłokowe:
- 299 zł NPR lub RIK (mazparts.pl)
- 350 zł NRP lub RIK (carspeed lublin)

Panewki korbowodowe nominalne:
- 129 zł/kpl NDC/TDC (mazparts.pl)
- 100 zł/kpl NDC/TDC (carspeed lublin)

Panewki główne nominalne:
- 139 zł/kpl NDC/TDC (mazparts.pl)
- 125 zł /kpl NDC/TDC (carspeed lublin)

Uszczelki pod głowicę:
- 278zł/kpl ELRING (mazparts.pl)
- 260zł/kpl ELRING (carspeed lublin)

Uszczelniacz wału od strony skrzyni:
- 99 zł/szt OE MAZDA (mazparts.pl)
- 115 zł/szt OE MAZDA (carspeed lublin)

Oring aparatu zapłonowego:
- 22 zł/szt OE MAZDA(mazparts.pl)
- 28 zł/szt OE MAZDA (carspeed lublin)

Uszczelki pod kolektory wydechowe:
- 58 zł/kpl REINZ (mazparts.pl)
-90 zł/kpl JAPAN OEM (carspeed lublin)

Zaworek zwrotny pompy oleju:
- 45 zł/kpl OE MAZDA(mazparts.pl)
- 55 zł/kpl OE MAZDA (carspeed lublin)

Uszczelniacze półosi:
- 76 zł/kpl OE MAZDA (mazparts.pl)
- 74 zł/kpl OE MAZDA (carspeed lublin)

Popychacze:
musze podać rozmiar (mazparts.pl)
KIA 50 zł/szt(carspeed lublin)


Podliczając koszty części:
W mazparts.pl : 1614 zł
W carspeed lublin: 1729 zł


Proszę doradźcie mi co wybrać bo jednak marki różnią się. Chce zrobić tak by silnik zyskał drugie życie.

Dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: KrecioPL »

A mówiłem że mazparts będzie ok 100zł tańszy?
Wszystko to, co się różni, nie robi różnicy poza ceną - najważniejsze elementy są OEM.
Teraz pozostał Twój wybór - mazparts czy carspeed.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: MajinSky »

No miałeś racje.

Jeśli chodzi o niektóre uszczelki to nie ma większego znaczenia między RAINZ a JAPAN OEM ?

WAŻNE PYTANIA:
-
od wymiany oleju przejechałem już ponad 200km w czym ostatnie 30km po mieście i raczej krótkie odcinki (ale silnik zdołał się nagrzać) i na bagnecie jest oleju tyle co powinno a może nawet lekko więcej i wycieków nie widać(a nie było jeszcze nic robione). Ma ktoś na to jakąś teorie ? (wcześniej na 1000km dolewałem 2l oleju i było mokro od oleju).

-Na rozgrzanym silniku zaczyna coś stukać, grzechotać i częstotliwość zmienia się wraz z obrotami. Wystarczy zgasić i odpalić samochód a dźwięk magicznie znika ;o na kilka minut. Jakaś teoria co do tego ?

Dziękuje wszystkim za odpowiedź i pozdrawiam !.
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: duracell »

Pewnikiem zaworek zwrotny pompy oleju.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: MajinSky »

Zaworek zwrotny pompy oleju ? to odpowiedź na pytanie czemu olej nie znika czy do tego stukania ?.
Możliwe że mam za mało oleju w silniku mimo, że na bagnecie jest ok ?.
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: duracell »

Stukanie.
MajinSky pisze:Możliwe że mam za mało oleju w silniku mimo, że na bagnecie jest ok ?.
Jeśli masz za długi bagnet to oczywiście tak może być :D
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: MajinSky »

-- oryginalny post 2016-06-08 14:14 --

Bagnet oryginalny jest ;)

-- dodano 2016-06-14 12:35 --

Witam po przerwie.

Auto po wymianie oleju na 10w40 firmy motul ma się lepiej. Dziwi mnie ale po 1000km oleju ubywa około 0.5l a nie jak wcześniej około 2 litrów.

Byłem wczoraj w trasie i jak wracałem auto zaczęło gasną ć nie trzymało obrotów obory spadały do zera chyba że trzymałem gaz to były równe.

Prowizoryczne podkręcilem obroty i dojechałem do domu (auto trzymało obroty w skali od 1000 do 1500) silnik chodzi nie równo i szarpie przy niskich obrotach.

Jeśli macie jakiś pomysł piszcie.
Pierwsze co to zmieniam kable bo nie były dawno zmieniane.

Świece są nowe.

Jakie kable wybrać ;
-jpn
-bosh
Czy może jeszcze inne.

Dzięki za rady pozdrawiam.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: 93r 2.5 USA - Branie oleju ?, dym z dolotu

Post autor: KrecioPL »

NGK Blue.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”