UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU

Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

sawmaster pisze:Tomasz S dziwne że OBD nie wyświetlił check engine gdy miałeś uwalony czujnik temperatury
Hmmm , nie wiem ... po prostu CPU cały czas "uważał" , że silnik jest zimny .
A tak w ogóle czy OBD nie jest gniazdem serwisowym :?: :wink: ... check engine masz na desce rozdzielczej .
OBD nic nie wyświetla - podaje sygnał na podłączonego kompa ... zresztą gdy "fachmajster" podpiął się do OBD i przebadał parametry właśnie stwierdził że silnik mimo tego , że jest gorący , cały czas pracuje na przedłużonej fazie wtrysku . Czy mu się wyświetliło na kompie czy wywnioskował po sczytaniu parametrów pracy - (c)HGW - to On sczytywał a mnie podał tylko info . Czujnik kupiłem i, jako że spalanie mi się poprawiło, dalsze "badania" odpuściłem . Na lipiec przewiduję przeprowadzić profilaktyczną szczegółową kontrolę - może jeszcze spadnie spalanie ?

Rabull !
To chyba jest kabelek od podpięcia jednego z elektrozaworów VRIS - choć nie jestem pewien bo fotka jest w tamtym miejscu niejasna
Obrazek
Awatar użytkownika
rabull
Posty: 131
Rejestracja: 2008-03-24 10:14
Galeria: viewtopic.php?t=13456
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: rabull »

u mnie też nie idzie wyciągnąłem go z za kolektora to jest jedno żyłowy przewód w otulinie wychodzi z grubej wiazki widac to na foto

Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 2008-04-30 22:08 przez rabull, łącznie zmieniany 1 raz.
probeII(96r) 2.5 24v
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Dziwny kabelek :P
Awatar użytkownika
rabull
Posty: 131
Rejestracja: 2008-03-24 10:14
Galeria: viewtopic.php?t=13456
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: rabull »

auto sprowadzone około roku temu ale co zaglądam to wszędzie widzę że nasi już tu byli ale najważniejsze że chodzi :wink:
probeII(96r) 2.5 24v
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Przetnij go i podłącz do masy :twisted:
W I gen ponoć działa :P :lol:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

A może to ten zaczarowany Wiesiowy co daje 120KM :shock: :wink: Rabull fajny kolorek autka :D

EDIT cholera Lisiu, żeś mnie ubiegł :wink:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

Lisiu pisze:Przetnij go i podłącz do masy :twisted:
...
"Masa" podobno nie żyje - jakieś porachunki mafijne ...
:lol: :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Tomasz S pisze: OBD nic nie wyświetla - podaje sygnał na podłączonego kompa ... zresztą gdy "fachmajster" podpiął się do OBD i przebadał parametry właśnie stwierdził że silnik mimo tego , że jest gorący , cały czas pracuje na przedłużonej fazie wtrysku . Czy mu się wyświetliło na kompie czy wywnioskował po sczytaniu parametrów pracy - (c)HGW - to On sczytywał a mnie podał tylko info . Czujnik kupiłem i, jako że spalanie mi się poprawiło, dalsze "badania" odpuściłem . Na lipiec przewiduję przeprowadzić profilaktyczną szczegółową kontrolę - może jeszcze spadnie spalanie ?
U mnie było tak, że kontrolka check engine nic nie pokazywała jak w trybie diagnostycznym chciałem odczytać błędy (nie mam OBDII więc się da standardowo zwierając dwa piny w gnieździe diagnostycznym) a jak mechanik podpiął się kompem do interfejsu to jednak okazało się, ze jest błąd czujnika. Nie wiem dlaczego tak dziwnie ale sam widziałem. Wniosek jest dla mnie taki, ze dopiero podpięcie się kompem do złącza diagnostycznego pokazuje wszystkie błędy jak trzeba.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
rabull
Posty: 131
Rejestracja: 2008-03-24 10:14
Galeria: viewtopic.php?t=13456
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: rabull »

ta mój dziadek miał taki kabelek w wartburgu też go podłączył gdzieś tam a rano jak wstał to stodoły nie było w której parkował swoje cacko :lol:
probeII(96r) 2.5 24v
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

W Wardenbergu włączył się dopalacz bo to kabel od dopalacza :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

rabull pisze: a może ktoś wie od czego ten kabelek bo przypadkiem znalazłem z góry dzięki za podpowiedz :wink:
Obrazek
są 2 opcje albo , od pompy wspomagania albo od czujnika temperatury jak teraz dobrze kojarzę :roll:
podaj kolory przewodu to bedzie wiadomo albo daj foty w większej rozdzielczośći :wink:
rabull pisze: auto sprowadzone około roku temu ale co zaglądam to wszędzie widzę że nasi już tu byli ale najważniejsze że chodzi
a widać,że byli,widać :)

:twisted:
Tomasz S pisze:To chyba jest kabelek od podpięcia jednego z elektrozaworów VRIS - choć nie jestem pewien bo fotka jest w tamtym miejscu niejasna
od selenoidów vris są dwupinowe kostki jak i,od pozostałych selenoidów rózniące sie kolorami i typami kostek/złączek :wink:

Pzdr. & c ya..[/quote]
Obrazek
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Dokładnie, albo wspomaganie, choć wtedy końcówka jest okrągła ale to kwestia pompy, albo czujnik temperatury, tyle ,że albo byś na desce nie miał wskaźnika albo cały czas na ssaniu byś jeździł i check powinien sie świecić.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
rabull
Posty: 131
Rejestracja: 2008-03-24 10:14
Galeria: viewtopic.php?t=13456
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: rabull »

kabelek jest zielono-żółty wtyczka jest kwadratowa kolor ma jakby brązowy ale raczej jest skopcona albo żółta i nie ma żadnych z tych objawów nic się nie świeci wskaźnik działa i nie chodzi na ssaniu :?
probeII(96r) 2.5 24v
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Post autor: ŁUKASZ V6 »

Witam, zgodnie z zaleceniami kontynuuję ten temat: historia wygląda zupełnie tak jak u Congerka - nie mam stożka!!! auto przyśpiesza lepiej jak jest zimne, dolot fabryka, proszę o porady
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

A sprawdzałeś czy dolot szczelny?
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
mario88
Posty: 152
Rejestracja: 2007-11-14 11:57
Samochód: Ford Probe 2.5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=12865
Lokalizacja: Świecie

Post autor: mario88 »

Miałem identyczną sytuację. Aparat zapłonowy miałeś też zmieniany czy masz ze starego silnika?? jeśli masz możliwośc podmień aparaty i sprawdź świece. Pozdrawiam
FORD PROBE 2.5 V6 24V
Audi A6 Avant Quattro 2.5 V6 TDi S-line
Audi A3 1.9 Tdi 130ps
Pontiac Firebird 91 5.7 V8
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Post autor: ŁUKASZ V6 »

Mario - chyba mnie z kimś pomyliłeś - nic przy aparacie nie majstrowałem! Ani tym bardziej nie wymieniałem silnika 8) Posprawdzam na ile się da i dam znać, pozdrawiam
A jak jest u was? Mi się wydaje, że kop jest sporo mniejszy...
Awatar użytkownika
lalamido
Posty: 89
Rejestracja: 2008-03-27 16:50
Samochód: BYŁ:-( Ford Probe V6 94/95 euro, Jest Yaris '00
Lokalizacja: Młodzieszyn

Post autor: lalamido »

hej
sprawdzanie dolotu - hmm, wydaje się, że liczy się odcinek za przepływomierzem do kolektora...
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Nikt nie określał konkretnie odcinka dolotu było ogólne stwierdzenie dolot, może to być za jak i przed przepływomierzem
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Post autor: ŁUKASZ V6 »

niestety nie zauważam żadnej nieszczelności-teraz jak jest zimniej to lepiej i dłużej idzie - jedyne co mi się nasuwa to to, że filtr który kupiłem jest nieodpowiedni-pasuje w puchę, ale ma znacznie bardziej sztywny kołnierz niż poprzedni!
A może to rzeczywiście coś innego? Jakieś inne sugestie?
Awatar użytkownika
lalamido
Posty: 89
Rejestracja: 2008-03-27 16:50
Samochód: BYŁ:-( Ford Probe V6 94/95 euro, Jest Yaris '00
Lokalizacja: Młodzieszyn

Post autor: lalamido »

Być może to kat??!!
Awatar użytkownika
ORZELwarka
Klubowicz
Posty: 241
Rejestracja: 2007-01-26 14:57
Galeria: viewtopic.php?t=10592
Lokalizacja: Warka

Post autor: ORZELwarka »

Prawdopodobnie masz uwaloną cewkę lub moduł. Ja miałem identyczną sytuację (ale nie pałowałem go na zimnym, po prostu dobrzze jechał :wink: ) i uwalona była cewka zapłonowa. Powodzenia 8)
V6 24v Full opcja 96 r.
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Post autor: ŁUKASZ V6 »

Może i cewka, zobaczę co powiedzą na przeglądzie bo mi teraz na dniach przypada!!!przynajmniej może katalizator wykluczą!
PS: nie katuję auta, ale tę różnicę wyczuwam nawet do 3 tys. obr./min, jak jest zimny rano to wtedy dopiero ładnie idzie (tak jak już pisałem ograniczam obroty na zimnym)-chciałbym żeby było tak zawsze-bajka!!!
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Post autor: ŁUKASZ V6 »

witam, chciałem sprawdzić kody błędów,ale po zwarciu za pomocą drucika ze spinacza tych pinów, to auto:
na zgaszonym nic nie miga,
po próbie włączenia auta odpala alezaraz jak puszczę kluczyk to gaśnie-czy coś źle robie?
Awatar użytkownika
miodzio
Posty: 55
Rejestracja: 2008-02-15 23:19
Samochód: probe 2 1994 2,5
Lokalizacja: Kraków

Post autor: miodzio »

ja mam podobny problem na zimnym ciągnie cały czas jak sie rozgrzeje to dopiero od 4000 obr. zaczyna ruszac ostro do 4000 idzie jak powolniak
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”