UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU
UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU
Witam wszystkich! Mój probe na zimnym i średnio zagrzanym silniku ciągnie jak wściekły, od 3500 wbija w fotel, niestety po mocnym zagrzaniu silnika traci trochę mocy, zachowuje się taj jak by go coś dusiło.Nie jest to spadek drastyczny, aczkolwiek przy skali porównywalnej z nie zagrzanego silnika to bardzo denerwujące. Dobrzy ludzie, pomóżcie jestem nowy!! Acha silnik już wymieniłem na nowy( z osprzętem i prawie wszystkimi czujnikami) ten sam problem pojawił się w nowym silniku.
auto ma katalizator a za nim strumienice, z tym go kupiłem w niemczech, wygląda na orginał.
Jeszcze jedno pytanko: czy ktoś próbował wyjąć z tej wersji katalizator? jak autko sie po takim zabiegu zachowuje?
Patrz gdzie zakładasz temat, do tego warto jest się przywitać, nowy i już ma problem. Widać jak to społeczeństwo jest wychowane.
Moderator
auto ma katalizator a za nim strumienice, z tym go kupiłem w niemczech, wygląda na orginał.
Jeszcze jedno pytanko: czy ktoś próbował wyjąć z tej wersji katalizator? jak autko sie po takim zabiegu zachowuje?
Patrz gdzie zakładasz temat, do tego warto jest się przywitać, nowy i już ma problem. Widać jak to społeczeństwo jest wychowane.
Moderator
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Czego niektorzy doswiadczyli????laptop pisze:oj szybki i kosztowny koniec..darel pisze:Na początek mała wskazówka: na zimnym silniku lepiej nie dawać mu w palnik tak, żeby "ciągnął jak wściekły" bo taka zabawa może mieć szybki koniec
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2005-03-29 22:25
- Galeria: viewtopic.php?t=5765
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Gorzej jeździ rozgrzany niż na ssaniu.
Witajcie. Mam nasteoujacy problem. Jak samochodzik chodzi na ssaniu ma kopyto jak dziki ale jak juz sie nagrzeje i mu depne to czuc jakby lapal lewe powietrze.Oczywiscie mowie o jezdzie na paliwie. Jakies sugestie?:)Dzieki za wszelka pomoc
Nastepnym razem nadaj tytul ktory okresli czego dotyczy dyskusja.
Nastepnym razem nadaj tytul ktory okresli czego dotyczy dyskusja.
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory Niech moc bedzie z nami
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Mi jezdzi tak samo na zimnym jak na rozgrzanym silniku - zadnych roznic nie czuje - ale na zimnym to sprawdzac "kopyto" chyba nie najlepszy pomysltofil pisze:Może to sprawa bydgoskiego powietrza
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Nie chodzi mi o pałowanie silnika, czuję to przy normalnej jeździe. Jak wyżej napisałem to działo się tak też zanim założyłem LPG.darel pisze:Święte słowa, już niektórzy się przekonali czym to się kończy.nikosnikos pisze:ale na zimnym to sprawdzac "kopyto" chyba nie najlepszy pomysl
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2005-03-29 22:25
- Galeria: viewtopic.php?t=5765
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Totalny brak mocy w V6
Witam wszystkich użytkowników forum. Jestem tu nowy, więc proszę o względną wyrozumiałość. Otóż mam problem z silnikiem. Przeszukałem forum, znalazłem wiele wątków, ale żaden nie traktował dokładnie o takim przypadku. Proszę was o pomoc. Oto sytuacja:
- kupiłem samochód kilka tygodni temu
- byłem z nim na przeglądzie, poza kilkoma "detalami" w stylu gumowych elementów zawieszenia i częściowo już zużytymi tarczami, wszystko było ok. Pisząc detale miałem na myśli fakt, że usunięcie tych problemów nie jest ani trudne, ani co najważniejsze drogie
- problem pojawił się przy kontroli zawartości spalin: działanie lambdy granicznie, ale jeszcze ok, CO w normie, ale HC przekroczone chyba ze 2 razy
A teraz do meritum. V6 w moim fordzie to porażka ( mam nadzieję, że na razie) Silnik w ogóle nie ma mocy. Wciskam pedał gazu, obroty wskazują ok 2500, samochód zaczyna sie rozpędzać, obroty dochodzą do 3000 i kiedy mam nadzieje, że w końcu ruszy z kopyta....to już koniec!!! Prędkość obrotowa silnika od 3000 rośnie już w ekstremalnie ślimaczym tempie, a co za tym idzie samochód prawie w ogóle nie przyspiesza. Od 0 do 100 mam w granicach 20-25
Objawy, które zaobserwowałem:
-silnik jak na moje oko za dużo dymi (kolor biały), ale może te V6 tak mają, że dymia wiecej
- jedna ze swiec była wilgotna od oleju, ( sprawdziłem, wszystkie gary grają)
- między 1500 a 2500 silnik lubi troszkę poszarpać
- odczytałem błędy komputera, zresetowałem kompa przejechałem kilkanaście kilometrów, znów odczytałem błędy i wyskakuje mi tylko 1 bład nr. 41, czyli ten sławny VRIS
- pali ok 18-20 l. na 100 km przy spokojnej jeździe, na bo dynamicznie sie nie da...
- co ciekawe, gdy silnik jest zagrzany i pracuje na biegu jałowym, obroty ma idealne, nie falują a kiedy dodam gazu, silniczek bardzo chętnie wchodzi na obroty nawet do końca skali, brzmienie też ładne żadnych stuków i puków. Czar pryska po rozpoczęciu jazdy.
Chętnie odpowiem na dodatkowe pytania. Jeśli macie jakieś sugestie lub znacie kogoś, kto może pomóc, dajcie znać. Z góry dzięki
- kupiłem samochód kilka tygodni temu
- byłem z nim na przeglądzie, poza kilkoma "detalami" w stylu gumowych elementów zawieszenia i częściowo już zużytymi tarczami, wszystko było ok. Pisząc detale miałem na myśli fakt, że usunięcie tych problemów nie jest ani trudne, ani co najważniejsze drogie
- problem pojawił się przy kontroli zawartości spalin: działanie lambdy granicznie, ale jeszcze ok, CO w normie, ale HC przekroczone chyba ze 2 razy
A teraz do meritum. V6 w moim fordzie to porażka ( mam nadzieję, że na razie) Silnik w ogóle nie ma mocy. Wciskam pedał gazu, obroty wskazują ok 2500, samochód zaczyna sie rozpędzać, obroty dochodzą do 3000 i kiedy mam nadzieje, że w końcu ruszy z kopyta....to już koniec!!! Prędkość obrotowa silnika od 3000 rośnie już w ekstremalnie ślimaczym tempie, a co za tym idzie samochód prawie w ogóle nie przyspiesza. Od 0 do 100 mam w granicach 20-25
Objawy, które zaobserwowałem:
-silnik jak na moje oko za dużo dymi (kolor biały), ale może te V6 tak mają, że dymia wiecej
- jedna ze swiec była wilgotna od oleju, ( sprawdziłem, wszystkie gary grają)
- między 1500 a 2500 silnik lubi troszkę poszarpać
- odczytałem błędy komputera, zresetowałem kompa przejechałem kilkanaście kilometrów, znów odczytałem błędy i wyskakuje mi tylko 1 bład nr. 41, czyli ten sławny VRIS
- pali ok 18-20 l. na 100 km przy spokojnej jeździe, na bo dynamicznie sie nie da...
- co ciekawe, gdy silnik jest zagrzany i pracuje na biegu jałowym, obroty ma idealne, nie falują a kiedy dodam gazu, silniczek bardzo chętnie wchodzi na obroty nawet do końca skali, brzmienie też ładne żadnych stuków i puków. Czar pryska po rozpoczęciu jazdy.
Chętnie odpowiem na dodatkowe pytania. Jeśli macie jakieś sugestie lub znacie kogoś, kto może pomóc, dajcie znać. Z góry dzięki
Ford Probe II GT 2.5 V6 1993 r.
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Przede wszystkim cześć. Fajnie że się przywitałeś i taki tam w tym wątku:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3946
A co do Twojego problemu to możesz kontynuować np ten wątek:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=zamulony
Pozdrawiam
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3946
A co do Twojego problemu to możesz kontynuować np ten wątek:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=zamulony
Pozdrawiam
Let The Galaxy Burn....
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
Re: Totalny brak mocy w V6
co do obrotow, to na 10000% pada cewka zapłonowa. To samo było u mnie. wymień to, bo stanie ci na drodze.Mihau pisze: - między 1500 a 2500 silnik lubi troszkę poszarpać
- pali ok 18-20 l. na 100 km przy spokojnej jeździe, na bo dynamicznie sie nie da...
A co do spalania, to jakoś bardzo, bardzo dużo zjada ci, ale poszukaj dobrze, bo już była debata na temat paliwożerności naszych samochód. Mój, jak na razie, je dosłownie 0,0 l/100km, bo nie jeździ. hehehe
A jakie poliwo lejesz do niego. jak ja zalałem 95 to palił mi 18 l/100, a jak zalałem 98 to pali teraz ok. 10l/100
pppozdro
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
dla mnie to sonda dostała swira ale jeszcze nie wiem wszystkiego o probie wiec nie mówie na 100% ale do cewki tez bym zajzał. Jedno mnie zastanawia skad olej na swiecy...
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: