UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU

kristo
Posty: 2
Rejestracja: 2008-08-04 16:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: kristo »

mój 2,5 v6 przerywa jak obrotomierz mija 4 tys i wtedy zaczyna mrugać kontrolka 'check' .co to może być?
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Post autor: ŁUKASZ V6 »

Dokładnie mam tak samo jak ty miodzio!!! Ja wyeliminiowałem już dolot, pozostaje podjechać do jakiegoś warsztatu i sprawdzić kata, i kody błędów!
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyb »

a przy 4 sie nie zalacza 1szy vris?
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Post autor: ŁUKASZ V6 »

To nie ma znaczenia gdyż na zimnym silniku różnica nie występuje! A poza tym, patrząc na auto na postoju pierwszy vris jest cały czas otwarty - otwiera się zaraz po włączeniu silnika, a drugi wcale nie reaguje!Nie wiem w końcu jak powinno się sprawdzać te je...ne vrisy, czy na postoju też mają działać prawidłowo, czy tylko podczas jazdy???!!!???
Awatar użytkownika
Furious
Posty: 168
Rejestracja: 2008-06-01 14:30
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=13950
Lokalizacja: Pabianice/Łask

Post autor: Furious »

ŁUKASZ V6 pisze:witam, chciałem sprawdzić kody błędów,ale po zwarciu za pomocą drucika ze spinacza tych pinów, to auto:
na zgaszonym nic nie miga,
po próbie włączenia auta odpala alezaraz jak puszczę kluczyk to gaśnie-czy coś źle robie?
Ja jak testuje na odpalonym to manewruje gazem tak żeby nie zgasł. Sprawdź jeszcze na rozgrzanym do normalnej temp pracy silniku i na chodzie i na zgaszonym, ale wątpię żeby było jednak coś uwalone. Polecam Ci sprawdzić wężyki od podciśnienia sterujące vrisami itd. Może ktoś wcześniej kombinował przy dolotowym i coś skrewił. TU masz schemat.
Vris 1 - 3500-4800 obrotów
Vris 2 - 4800-6500 obrotów jak mnie pamięć nie myli.
Czarny Ford Probe (USA) II 2.5L V6 93r
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Post autor: ŁUKASZ V6 »

Panowie, a jeśli to wina aparatu zapłonowego jak pisze mario to czy jakiś elektryk mi to może w jakiś sposób sprawdzić?
Aha - jak byłem u mechaniora to powiedział że auto ma wypadanie zapłonów czy coś takiego, od czego to może być? Czy to wina aparatu i czy wtedy może to właśnie być powodem słabego przyśpieszenia?
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

Witam. Wymontuj bak,i wstawiaj drugą pompę paliwa,pomoże na 1000%.Pozdrawiam arturo :wink:
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

arturo pisze:Witam. Wymontuj bak,i wstawiaj drugą pompę paliwa,pomoże na 1000%.Pozdrawiam arturo :wink:
Drugą czyli dwie czy drugą czyli następną? :wink:
Tak na marginesie mnie pomogła zmiana cewki.

Pozdrawiam.
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
smarki100
Posty: 27
Rejestracja: 2007-01-10 20:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń

Post autor: smarki100 »

wywal katalizator, mi pomogło, jak się nagrzał to puchł!
Sprzedam Probe 2,5 v6 94r
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: ŁUKASZ V6 »

Witam po dluższej przerwie!!!
Sprawdzilem w końcu kody w moim aucie:
8- przeplywomierz
10- czujnik temp.powietrza
17- lewa (przednia) sonda lambda - napięcie nie zmienia się!!!
Pytanie następujące- jak sprawdzić i czy się da ww. bo jak wiadomo wcale te rzeczy nie muszą być popsute???
Jeśli już trzeba będzie wymienić to na jaką np sondę wymienić,ori czy są jakieś zamienniki???
I po 3 - gdzie znajduje się sonda i ten czujnik???
pozdro
ps: znalazŁem coś takiego: http://www.allegro.pl/item455813301_uni ... _nowa.html
będzie to dobre???
Awatar użytkownika
SzwedV6
Posty: 64
Rejestracja: 2008-09-08 19:45
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: SzwedV6 »

Tu masz wszystko co potrzeba

http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=40
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=40
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=40

Co do sond to najlepiej wymień obie od razu(przed zakupem sprawdź rozmiar gwintu na w starej sondzie)
Probe '93 2.5 V6
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: ŁUKASZ V6 »

dzięki panowie, czyli w takim razie coś takiego byloby ok?http://www.allegro.pl/item462453480_uni ... odowa.html
Może ktoś wie na jaki klucz jest ta sąda w Probe??? Na 22???
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: Kocureq »

coby
Posty: 38
Rejestracja: 2008-08-26 11:09
Galeria: viewtopic.php?t=15925
Lokalizacja: Brodnica

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: coby »

a może jest tak że na zimnym silniku działa ci ssanie automatyczne i utrzymuje wysokie obroty i dlatego tak ci ciągnie a potem jak już sięrozgrzeje to ssanie się wyłącza
FORD PROBE GEN II 2.0 16 v 1997r
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: Kocureq »

Ale raczej nie jeżdzi używając samego sprzęgła, gazu też dodaje...
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: ŁUKASZ V6 »

coś na pewno jest nie tak, wywala mi te błędy więc muszę to powymieniać i się okaże czy to tylko to czy jeszcze coś innego :-k
frik1888
Posty: 7
Rejestracja: 2008-10-28 12:46

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: frik1888 »

ja mam problem jak moj proboszcz 2.5 v6 zchodzi z ssania to troszke jak by mu paliwa brakowalo czasami idzie dobrze a czasami nie chce przyspieszac jhaka moze byc przyczyna wymienilem swiece kable nowy zaplon wszystkie filtry a problem dalej jest jak sie ssanie wyloczy to czasami sie muli czy to moze byc pompa paliwa prosze pomorzcie :lol:
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: ŁUKASZ V6 »

Witam, tak się zastanawiam czy w aucie z sekwencyjną instalką lpg przepływomierz ma jakieś znaczenie. Wyskoczył mi błąd przepływki, a auto jeździ tak samo źle na benie jak na lpg. Może wcale przeplywka nie jest uszkodzona??? A propos tego:http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=40 rezystancja wyszła mi 2,5 kOhma orzy 15 st C, czy oznacza to że mam spiepszone przewody czy czujnik?
Awatar użytkownika
rumun00
Posty: 34
Rejestracja: 2008-11-30 22:51
Samochód: V6 '93
Lokalizacja: Gdańsk/Ostrołęka

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: rumun00 »

jakieś nowości w temacie? Mam taki sam problem, różnica nie jest duża, aczkolwiek odczuwalna :x

Zrobiłem porządny remoncik, dolot szczelny, sam już nie wiem :?:

Spróbuję jeszcze z modułem, chyba że macie jeszcze jakieś pomysły?
V6 2,5l '93 Euro
było V6 2,5l '94 USA
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: ŁUKASZ V6 »

Jak tam? Uporałeś się z tym problemem??? Ja niestaty NIE!!! :evil: Przewody wymienione, i dalej to samo!
Awatar użytkownika
rumun00
Posty: 34
Rejestracja: 2008-11-30 22:51
Samochód: V6 '93
Lokalizacja: Gdańsk/Ostrołęka

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: rumun00 »

Jeszcze nie, chwilowo nie mam czasu się z tym bawić :oops:

Będę próbował później, a o wynikach Cię poinformuję :wink:

pozdro
V6 2,5l '93 Euro
było V6 2,5l '94 USA
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: ŁUKASZ V6 »

Zauważyłem też, że auto ma kopa tylko na ssaniu, później jak obroty mu spadają na jałowym do tych 700 obr/min to już się zamula...
Też tak masz?
Awatar użytkownika
rumun00
Posty: 34
Rejestracja: 2008-11-30 22:51
Samochód: V6 '93
Lokalizacja: Gdańsk/Ostrołęka

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: rumun00 »

nie, u mnie ma kopa cały czas, ale jak się już zagrzeje dosyć mocno (ok 40 minut jazdy, bądź jazda na mieście, korki, wysoka temperatura na zewnątrz itp) to spada mu przyśpieszenie. Nie jest to drastyczny spadek, ale wyczuwalny :roll:

zobaczymy, jakoś trzeba tę przyczynę znaleźć :wink:

pozdro
V6 2,5l '93 Euro
było V6 2,5l '94 USA
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: Kocureq »

Dla pewności: dolot oryginalny?
Awatar użytkownika
rumun00
Posty: 34
Rejestracja: 2008-11-30 22:51
Samochód: V6 '93
Lokalizacja: Gdańsk/Ostrołęka

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6

Post autor: rumun00 »

U mnie jak najbardziej :wink:
V6 2,5l '93 Euro
było V6 2,5l '94 USA
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”