Wymiana silnika 2.5V6 (na taki sam, na 2.0v6, na inną markę)

roman197002
Posty: 89
Rejestracja: 2008-12-24 22:38
Samochód: PROBE 2.5 92r USA
Lokalizacja: KOWIESY LODZKIE

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: roman197002 »

Tez sie w koncu doczytalem ze kolega zalozyl glowice od 2.5 do 2.0.Tez mi sie wydaje ze to nie bedzie dobrze chodzic w tej sytuacji.(chyba go porzadnie odprezyles)
MI3000GT
Posty: 27
Rejestracja: 2009-11-19 20:21
Samochód: Mitsubishi 3000GT 3.0 v6 bi turbo 97r
Lokalizacja: Warszawa

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: MI3000GT »

Witam. Muszę was trochę z błedu wyprowadzic poniewaz glowice z 2.0 v6 i 2,5v6 to jedne i te same glowice po pomiarach zaworow, gniazd zaworow, otworow ssacych, wydechowych i walkach rozdzadu. Nie roznia sie nawet setką milimetera roznicy, chyba ze ktores beda zuzyte. przeplywomierz podmienialem i jest ten sam efekt. stwierdzilem z kolega, ze brak mu paliwa. Czy wie moze ktos jak mu przeprogramowac lub ewentualnie sprawdzic czy dziala poprawnie? bo wszystkie sondy czujniki itp mam ok. Nie wyskakuja mi zadne bledy a po doodaniu gazu ma ciagle malo benzyny.
Macie moze jakies pomysly? pozdrawiam


Sprawdzalem kompresje na tlokach i wyszlo 13, a prawidlowo pisza ze powinno byc od 12 do 13. To raczej go nie odprezylem
wysokosc krzywek ,srednice walków,grubosc zaworow,długos,srednice igrubosc ,,talerza zaworu'' sa takie same ,mierzylem suwmiarka i mikrometrem, zgodze sie ze oznaczenia literowe sie roznia ale podobno chodzi o twardosc tych elementow.nie wiem ?moze jestem w bledzie ?jak tak to mnie sprostujcie :roll: odniedawna sie zajmuje samochodami elektryka i mechanika,to jestem amatorem,ale na gazie (mam zwykly gaz) chodzi bardzo dobrze i jes dosc mocny jak na silnk 144konny'' setke osiagam w 8,5s, tylko tak od 140km wolniej sie zbiera, tak samo jak opel omega B 2.0 16v , to calibra lepiej chodzi2.0 16 DOHC 150KM,tylko to juz oklepane auto nie to co probe,dlatego myslałem ze jak wrzuce silnik 2.0 v6 144KM to tez dobrze bedzie sie zbieral jak w mazdzie. dzis zalozylem glowice orginalne(od2.0 v6) i ten sam efekt, zrobilem male modyfikacje i od forda mam kolektory ,skrzynie, pom. wsp., alter.,czujnik tem i powietrza bo w mazdzie tego nie bylo byly tylko dwa wody wiec zmieniłem rozdzielacz plynu na glowice zeby były trzy czuj(miałem podpiety ten trzeci ale nie wkrecony-brak otworu)wszysto pozostałe pasuje a i aparat zapł mam forda, przeplywke wymienilem i nic nadal nie chce wchodzic .pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2009-11-23 20:07 przez MI3000GT, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
pawelc
Posty: 115
Rejestracja: 2006-04-26 15:30
Samochód: mazda mx-6 ,2,5v6,92r x2
Lokalizacja: Drawno zachodniopomorskie
Kontakt:

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: pawelc »

Napiszę tylko tyle części ,które są identyczne są oznaczane w jednakowy sposób np. kolektory wydechowe jest na nich napis KL01 i nie po to głowice mają inne oznaczenia jakby się nie różniły ,dla mnie nie ma szans to prawidłowo chodzić -ciekawy jetem jak Ty zmierzyłeś krzywki wałków ? i jak z uszczelkami głowicy zostały od KL-a czy KF-a ?
roman197002
Posty: 89
Rejestracja: 2008-12-24 22:38
Samochód: PROBE 2.5 92r USA
Lokalizacja: KOWIESY LODZKIE

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: roman197002 »

Tez mi se wydaje ze cos zle pomierzyles te glowice,malo prawdopodobne zeby 2.0 i 2,5 mialy takie same komory spalania.Kiedys w silniku forda 2.0 zalozylem glowice od 1.6 to wtedy odejscie mial lepsze ale v max mu sie obnizylo.Sprawdz jeszcze czy z paliwem jest wszystko okey,a moze ci ssie lewe powietrze.
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: Taxon »

Wg mnie to kwestia zbyt dużej dawki paliwa. Chociaż patrząc na to z drugiej strony - masz idealna bazę do doładowania :D
Teraz tylko dmuchnąć więcej powietrza i po kłopocie :twisted:
Wrzuć fotki jak to wygląda pod machą.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Awatar użytkownika
S_H_A_D_O_W
Posty: 1448
Rejestracja: 2007-04-19 14:55
Galeria: viewtopic.php?t=14266
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: S_H_A_D_O_W »

Skoro na gazie chodzi prawidlowo, to wina lezy po stronie osprzetu, podejrzewam ze jest tu LPG II gen, napisz jaka masz instalke dokladnie.
...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: Taxon »

No tak, ale na gazie możesz regulować skład mieszanki, a na benie nie bardzo. Tak więc na gazie będzie hulać prawidłowo, a na benie musiałbyś robić to samo co np. przy uturbianiu, tylko w drugą stronę :wink:
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
MI3000GT
Posty: 27
Rejestracja: 2009-11-19 20:21
Samochód: Mitsubishi 3000GT 3.0 v6 bi turbo 97r
Lokalizacja: Warszawa

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: MI3000GT »

norbus222 pisze:Witam. Muszę was trochę z błedu wyprowadzic poniewaz glowice z 2.0 v6 i 2,5v6 to jedne i te same glowice po pomiarach zaworow, gniazd zaworow, otworow ssacych, wydechowych i walkach rozdzadu. Nie roznia sie nawet setką milimetera roznicy, chyba ze ktores beda zuzyte. przeplywomierz podmienialem i jest ten sam efekt. stwierdzilem z kolega, ze brak mu paliwa. Czy wie moze ktos jak mu przeprogramowac lub ewentualnie sprawdzic czy dziala poprawnie? bo wszystkie sondy czujniki itp mam ok. Nie wyskakuja mi zadne bledy a po doodaniu gazu ma ciagle malo benzyny.
Macie moze jakies pomysly? pozdrawiam


Sprawdzalem kompresje na tlokach i wyszlo 13, a prawidlowo pisza ze powinno byc od 12 do 13. To raczej go nie odprezylem
wysokosc krzywek ,srednice walków,grubosc zaworow,długos,srednice igrubosc ,,talerza zaworu'' sa takie same ,mierzylem suwmiarka i mikrometrem, zgodze sie ze oznaczenia literowe sie roznia ale podobno chodzi o twardosc tych elementow.nie wiem ?moze jestem w bledzie ?jak tak to mnie sprostujcie :roll: odniedawna sie zajmuje samochodami elektryka i mechanika,to jestem amatorem,ale na gazie (mam zwykly gaz) chodzi bardzo dobrze i jes dosc mocny jak na silnk 144konny'' setke osiagam w 8,5s, tylko tak od 140km wolniej sie zbiera, tak samo jak opel omega B 2.0 16v , to calibra lepiej chodzi2.0 16 DOHC 150KM,tylko to juz oklepane auto nie to co probe,dlatego myslałem ze jak wrzuce silnik 2.0 v6 144KM to tez dobrze bedzie sie zbieral jak w mazdzie. dzis zalozylem glowice orginalne(od2.0 v6) i ten sam efekt, zrobilem male modyfikacje i od forda mam kolektory ,skrzynie, pom. wsp., alter.,czujnik tem i powietrza bo w mazdzie tego nie bylo byly tylko dwa wody wiec zmieniłem rozdzielacz plynu na glowice zeby były trzy czuj(miałem podpiety ten trzeci ale nie wkrecony-brak otworu)wszysto pozostałe pasuje a i aparat zapł mam forda, przeplywke wymienilem i nic nadal nie chce wchodzic .pozdrawiam





witam . mam zwykły gaz firmy tomaseto, weza mam wlozony mikser tak wiec zmniejszyl sie dolot powietrza ale zdejmowałem miser i tak samo mi chodzil jak pisałem, macie pomysly jakies?z gory dzieki
a jak tam vris box sie sprawuja bo kupilem jednego ale jeszcze nie montowałem??
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: 2Ya »

Nawierć dziurę,nagwintuj odpowiednim gwintownikiem i wkręć ten czujnik - jeśli juz ma cos działac to niech wszystko będzie tak jak ma być,a nie podłączony i powieszony :)
Po drugie wysil sie troche i opisz to wszystko jakos składnie i ładnie,a może rozwiązanie sie znajdzie,bo jak na razie to opisałes swój przypadek dość chaotycznie - napisz to jakoś logicznie i czytelnie,a pomyślimy o co kaman,że ci motor nie trybi.

Vris box to przerost treści nad formą - nie ma czegoś takiego jak źle działające vris poza przypadkiem uwalonych selenoidów,przewodów lub weżyków podciśnień.



Pzdr. & c ya..
Obrazek
MI3000GT
Posty: 27
Rejestracja: 2009-11-19 20:21
Samochód: Mitsubishi 3000GT 3.0 v6 bi turbo 97r
Lokalizacja: Warszawa

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: MI3000GT »

Witam. Więc tak:
Wymienilem silnik 2,5 v6 24v od ford probe na silnik mazdy 2,0 v6 24v. Kompletny silnik z osprzętem, wszystkie kości pasowaly tak samo jak przy Probe, tylko filtr powietrza mi sie nie miescil bo sa inne kolektory. Skrzynie mam nadal od silnika 2,5. Gaz mam zwykly Tomaseto do silnikow wtryskowych, mam zalozony mikser o przekroju zewnetrznym 80mm, otwor wewnetrzny 35mm. Za tym mam klape antywybuchową, tak jak widać na zdjęciu. http://rapidshare.com/files/313897292/100_3642.JPG.html
Wszystkie czujniki mam ok komputer nie wyswietla zadnych bledow, mam nowa pompke paliwa, cisnienie paliwa jest ok, cisnienie sprezania jest ok cisnienie oleju też, ladowanie też. Jedynie nie dzialaja mi Vrisy. Tzn., że Vris jeden jest caly czas otwarty, drugi w ogole nie reaguje, lecz nie zawsze bo obydwa czasami nie reaguja. Jezeli odepne TPS to vris jeden otwiera sie pry 2700obr/min a drugi przy 3200, i sie ine zamykaja przy pelnych obrotach, a jak spowrotem podepne TPS to jest jak wczesniej napisalem. Głównie mi chodzi o problem ktory opisalem we wczesniejszych postach, mianowicie, że na benzynie chodzi tylko na wolnych obrotach. Czasami potrafi wkręcić się na obroty lecz szybko z nich spada, mimo faktu, iż przepustnica jest otwarta. Na gazie chodzi dobrze. Czy ktoś coś poradzi?
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: 2Ya »

Przepływka tak jak poprzednicy wspominali - nic innego logicznego nie przychodzi mi do głowy w tym momencie , poza tym jeszcze,że możesz mieć jakąś nieszczelność w układzie dolotowym,źle podpięte wężyki podciśnień do selenoidów,niedomykający się zawór egr .
Sprawdź czy podpiąłeś taki gruby wąż z tyłu kolektora ssącego z lewej strony (stojąc przed autem) między tym kolektorem,a deklem zaworowym.

Co do vris:

Nr1 po odpaleniu ma byc otwarty,Nr2 zamknięty i nie inaczej.
Reszte info jak działa znjdziesz na forum bez problemu.

I nie słuchaj,że ma być inaczej :twisted: ,że oba mają być zamknięte po uruchomieniu motoru ;)


Pzdr. & c ya..
Obrazek
MI3000GT
Posty: 27
Rejestracja: 2009-11-19 20:21
Samochód: Mitsubishi 3000GT 3.0 v6 bi turbo 97r
Lokalizacja: Warszawa

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: MI3000GT »

dzieki za wiadomosc o vris, tak dokladnie jest jak piszesz, lecz czasami szwankuje ten drugi ale mysle ze to juz sie naprawi :P podmienilem przeplywomierz od kolegi i bylo to samo (jego przeplywomierz na 100% jest sprawny bo jezdzi wlasnie na samej benzynie bez problemow). sprawdzalem ERG domyka sie i wszystkie wezyki oraz czujniki od podcisnien tez mam dobrze podpiete. podpinalem wg schematu pobranego z tego forum.
pozdrawiam

PS. Ma ktos jeszcze jakies inne propozycje?
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: Taxon »

Jechać do kogoś, kto ma dobry sprzęt diagnostyczny i zbadać skład mieszanki. Wtedy będziesz miał pewność co jest nie tak. A tak jak teraz, to jest zgaduj-zgadula. Przyczyn może być kilka: przepływomierz, dolot, układ paliwowy, komputer itd. Za takie badanie zapłacisz niewielkie pieniądze, a będziesz wiedział co jest nie tak. Osobiście mogę Ci polecić Auto-Jakse http://www.autojaksa.com.pl Konkretni, solidni, niedrodzy i przede wszystkim mają kosmiczne doświadczenie jeśli chodzi o Mazdy.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
MI3000GT
Posty: 27
Rejestracja: 2009-11-19 20:21
Samochód: Mitsubishi 3000GT 3.0 v6 bi turbo 97r
Lokalizacja: Warszawa

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: MI3000GT »

Witam. Po dokadnym przegladzie mojego auta wyeliminowalem wszystkie jego usterki, wszystkie czujniki mam na 100% sprawne, uklad dolotowy szczelny, przeplywomierz tez ok, a auto nadal nie chodzi prawdilowo, tzn., że gdy odpalam go na benzynie to na wolnych obrotach chodzi ladnie i rowno a po dodaniu gazu wkreca sie na obroty trzymajac go na duzych obratach pare sekund zaczyna spadac z obrotow. Po chwili dam gazu i nie chce wejsc, dopiero jak zgasze motor i za jakas chwile zapale go to jest ten sam efekt. Gdy jade droga i z gazu przerzucam na benzyne (auto rozpedzone do 100km/h na 5tym biegu) rozpedza sie powyzej jak szalony do momentu gdy zacznie zwalniac jakby mu brakowalo benzyny -lecz mu nie brakuje bo pompke i wtryskiwacze mam nowe i pelen bak benzyny ;D i po chwili takiego zachowania znowu normalnie pracuje i sie bardzo dobrze rozpedza - wyglada to jakby mial przerwe w dostawie benzyny lecz to chyba raczej nie mozliwe. Co to moze byc? :evil:
pzdr
Awatar użytkownika
Patrol
Posty: 14
Rejestracja: 2008-05-17 15:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: Patrol »

A wracając do zamiany silnika z 2,5 na 2,0...
osobiście tego nie rozumiem i napewno nigdy czegoś takiego bym nie zrobił mojemu GT.
Polecam natomiast dorwać silnik KL-ZE i go tam zainstalować.Pozbyć się frankensilnika i cieszyć się słodką pracą 200konnej V-szósteczki.
Tak bym to zrobił ja.
Pozdro
II generacja V6,97r.Był 2.0 SE 97r.
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: Taxon »

norbus222 pisze:Witam. Po dokadnym przegladzie mojego auta wyeliminowalem wszystkie jego usterki, wszystkie czujniki mam na 100% sprawne, uklad dolotowy szczelny, przeplywomierz tez ok, a auto nadal nie chodzi prawdilowo, tzn., że gdy odpalam go na benzynie to na wolnych obrotach chodzi ladnie i rowno a po dodaniu gazu wkreca sie na obroty trzymajac go na duzych obratach pare sekund zaczyna spadac z obrotow. Po chwili dam gazu i nie chce wejsc, dopiero jak zgasze motor i za jakas chwile zapale go to jest ten sam efekt. Gdy jade droga i z gazu przerzucam na benzyne (auto rozpedzone do 100km/h na 5tym biegu) rozpedza sie powyzej jak szalony do momentu gdy zacznie zwalniac jakby mu brakowalo benzyny -lecz mu nie brakuje bo pompke i wtryskiwacze mam nowe i pelen bak benzyny ;D i po chwili takiego zachowania znowu normalnie pracuje i sie bardzo dobrze rozpedza - wyglada to jakby mial przerwe w dostawie benzyny lecz to chyba raczej nie mozliwe. Co to moze byc? :evil:
pzdr
Ehhhh...widzę, że uparty jesteś...No ale co kto lubi. Ja bym zbadał skład mieszanki i spalin, a potem cieszył się bezproblemową jazdą. Ale jeżeli wolisz wymieniać po kolei graty...kto bogatemu zabroni ?

Patrol, jak dajesz takie rady, to podaj jeszcze miejsce, gdzie można za pieniądze nie przekraczające wartości samego Probka, kupić KLZE.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
MI3000GT
Posty: 27
Rejestracja: 2009-11-19 20:21
Samochód: Mitsubishi 3000GT 3.0 v6 bi turbo 97r
Lokalizacja: Warszawa

dla tych co chca zmienic silnik 2,5 na 2.0 v6

Post autor: MI3000GT »

Witam .jezeli ktos ma dosc swojego silnika 2,5 v6 24v w Fordzie Probe tzn kreci panewki itp to po co sie meczyc ?! Lepiej kup silnik od mazdy xedos6 2,0 v6 24v z rocznika 95-97r (z tych rocznikow poniewaz z rocznikow 93-95r silniki potrafia urwac korbowod) Taki silnikczek kupicie juz za ok 1000-1500zl lub silnik w wersji japonskiej KFZE 500-700$. Jest to lepsza inwestycja niz naprawa 2,5 v6 poniewaz mniej pieniedzy czasu i nerwow :) Silnik pasuje pod wszystkie łapy i osprzet od forda probe 2,5 v5, delikatne przerobki natomiast dotycza dolotu powietrza, ale to juz sami bedziecie wiedziec o co chodzi po zamontowaniu silnika... Nic poza tym nie trzeba zmieniac z instalacji elektrycznej ani komputera sterujacego silnikiem, dzieki temu oryginalna moc tego silnika w mazdach to 140koni, a w probe bedzie ok 150 koni (tuning elektroniczny poprzez komputer do ktorego nie musimy reki przykladac. Dotyczy to Fordów Probe z instalacja w rocznikach 93r, nie wiem jak to wyglada w innych rocznikach). Do silnika mazdy bedziemy musieli przekrecic od fordowskiego czujnik stuku i drugi czujnik temperatury cieczy chlodzacej - jest miejsce w silniku lecz mazda juz ich nie stosowala. Poza tym Silnik ten sprawuje sie bardzo dobrze i bezawaryjnie. Nie odstaje za bardzo moca od oryginalnego silnika 2,5 v6.

PS. Silnik ktory kupicie - zadbajcie o to zeby byl w jak najlepszym stanie czyli po prostu 100% sprawny :) Przed wlozeniem go zalozcie kolo zamachowe od mazdy mx 1,8 v6 - znacznie poprawia osiagi, a tarcza i docisk moga zostac od 2,5.

Życze udanych modyfikacji i pozytywnych wrazen z jazdy :D U mnie sie to wszystko sprawdzilo :) Jakby ktos chcial zobaczyc to http://www.allegro.pl/item936578454_for ... dbany.html. Jest to auto kolegi, które jest wlasnie po takiej zamianie silnika oczywiscie mojego autorstwa. Auto jezdzi na tym silniku juz rok i nigdy nic sie nie dzialo.
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: dla tych co chca zmienic silnik 2,5 na 2.0 v6

Post autor: Sam »

Ja wiem że się czepię ale temat o zmianach silnika z 2.5 na 2.0 był wiem że nie na na 2.0v6 ale prawdę mówiąc nie wiem czemu nie można tego by było dopisać do tamtego tematu.
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Samochód: II gen 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Re: dla tych co chca zmienic silnik 2,5 na 2.0 v6

Post autor: Destroyer »

Hmm a tak zapytam, skoro kolega i Ty jesteście tak zadowoleni ze swapa, silnik jest taki och i ach, to czemu auto wystawione jest na allegro, za dosyć atrakcyjną kwotę? :roll: :roll: :roll:
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside :( :( :(
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya :)
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM :D
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: dla tych co chca zmienic silnik 2,5 na 2.0 v6

Post autor: Robert »

norbus222 pisze:Auto jezdzi na tym silniku juz rok i nigdy nic sie nie dzialo.
:---) :---) :---)

[r]No patrz: "nigdy nic", a tu jakaś moderatorska małpa skleiła Ci nowy wątek z tym z problemami sprzed niecałych 3 miesięcy.[/r] :gwizd:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
MI3000GT
Posty: 27
Rejestracja: 2009-11-19 20:21
Samochód: Mitsubishi 3000GT 3.0 v6 bi turbo 97r
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wymiana silnika 2.5v6 na 2.0v6 (nadal v6, ale nie z Probe)

Post autor: MI3000GT »

jes to srednia cena w jakiej chodza te auta , nawet jakbym mial w nim silnik od ferari i niezawodnosc na 1,000,000,km to nik nie da wiecej za 17 lenie auto jak 10 letnie kupisz za juz 10tys zl srednio np coguara i full elektroniki.
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Wymiana silnika 2.5v6 na 2.0v6 (nadal v6, ale nie z Probe)

Post autor: Sam »

nie chcę się wtrącać ale cena nie zmienia faktu że po wymianie silnika chcecie go sprzedać ;/ (chociaż nie wiem kiedy silnik był wymieniany)
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wymiana silnika 2.5v6 na 2.0v6 (nadal v6, ale nie z Probe)

Post autor: Taxon »

Sam, czytaj uważnie"
norbus222 pisze:Auto jezdzi na tym silniku juz rok
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: dla tych co chca zmienic silnik 2,5 na 2.0 v6

Post autor: Robert »

I jest to równie wiarygodne, jak reszta zdania. :|
norbus222 pisze:Auto jezdzi na tym silniku juz rok i nigdy nic sie nie dzialo.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Re: zamiana silnika 2.5 na 2.0

Post autor: Taxon »

norbus222 pisze:Witam. Po dokadnym przegladzie mojego auta wyeliminowalem wszystkie jego usterki, wszystkie czujniki mam na 100% sprawne, uklad dolotowy szczelny, przeplywomierz tez ok, a auto nadal nie chodzi prawdilowo,
No właśnie Norbus - jak to jest z tym autem w końcu? Znalazłeś przyczynę kłopotów ?
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”