Słabo ciągnie do przodu... - problemy z przyspieszeniem

asic
Posty: 84
Rejestracja: 2005-03-29 22:25
Galeria: viewtopic.php?t=5765
Lokalizacja: Bydgoszcz

Słabo ciągnie do przodu... - problemy z przyspieszeniem

Post autor: asic »

Witajcie.
Dzisiaj jestem po wymianie filtrow, swiec i oleju w moim aucie. Przed i po wymianie nasowa mi sie na mysl cos bardzo niepokojacego mianowicie: moje autko na paliwie ma mniejsze depniecie niz na gazie:( Na paliwie wogole nie ciagnie do przodu, obrotomoerrz idzie bardzo wolno do przodu. Pomozcie mi z sugestia co to moze byc?? Podejrzewam virsy czy jak to tam sie pisze. Dzieki za pomoc i jak najszybciej musze to zrobic bo tak nie moze byc. Pozdrawiam Wojtek
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory :) Niech moc bedzie z nami ;)
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Vrisy nie miałyby aż takiego wpływu. Chyba że masz całkiem uwalone. Której generacji masz gaz, mieszalnikowa? Sprawdz filtr paliwa. Może tu tkwić problem.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
asic
Posty: 84
Rejestracja: 2005-03-29 22:25
Galeria: viewtopic.php?t=5765
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: asic »

Jestem wlasnie po wymianie wszystkich filtrow. gaz to normalna instalka BRC. Normalnie jestem zalamanyja mu gaz do deski a on prawie nic doslownie zero przyspieszenia. Na chlodniejszym sliniku ma wieksze kopyto a jak sie nagrzeje to na paliwie robi sie z niego mul straszny.help me
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory :) Niech moc bedzie z nami ;)
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Proponuje zaczac od lepszego nazewnictwa problemow.

Duzo lepiej brzmi " Słabo przyspiesza !"

Ciagnac to moze ... ;]
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Przed wymianą było wszystko ok???
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Ja tez mialem cos podobnego. Wymienilame kable, swiece i pare uszczelek w Mazdzie w Osielsku. Odbieram auto - pierwsze wrazenie - "troche" zamulony. Po wrzuceniu 5-tki przy 140 km/h nie mial sily go rozpedzac - gaz w podlodze a probek ciagle 140 :? Wracam do nich i mowie, ze mul - diagnoza brudny filtr powietrza. Wymieniony - zero poprawy. Nastepna diagnoza - filtr paliwa. Zero poprawy. No to stwierdzili, ze sie poddaja :shock: - ostatnia deska ratunku to jakis srodek dolewany do paliwa do czyszczenia zaworow czy wtryskiwaczy. Wlali - 2 dni pojezdzilem - zero poprawy. Pozniej troche stal i mu samo przeszlo - przyspieszal jak dawniej.
Ostatnio zmieniony 2006-04-21 13:00 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
asic
Posty: 84
Rejestracja: 2005-03-29 22:25
Galeria: viewtopic.php?t=5765
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: asic »

przed wymiana bylo tak samo...na chlodniejszym silniku idzie lepiej a jak sie rozgrzeje to nie ma takiego przyspieszenia jak powinien ... mianowicie jest tak samo jak mial nikos czyli gaz w podlodze a on nic ledwo ledwo :( wszystkie filtry wymienione, swiece tez i nic nie dalo :( jakies inne sugestie ? nikos a jak samo przeszlo to stopniowo czy z dnia na dzien zyskal moc?
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory :) Niech moc bedzie z nami ;)
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Jednego dnia byl zamulony, nastepnego juz pelen werwy 8) I nigdy wiecej taka sytuacja sie nie powtorzyla.
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Może to o czym pisał Kalii:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... &start=100

Tylko nie koniecznie od Turbo :twisted: :twisted: :twisted:

Może przy zmianie jakiś wężyk się wypiął i łapie lewe powietrze.
Efekt będzie taki jak opisałeś, bo gaz nie bierze pod uwagę przepływki.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Ja stawiam na kable. Nie zanczy ze jak wszytko wymieniles a kabli nie to auto powinno chodzic. Tak ze jak jestes zainteresowany to mam nowe kableki NGK. Problem z glowy.
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Gdyby kable były do d.. to na gazie by strzelał.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
asic
Posty: 84
Rejestracja: 2005-03-29 22:25
Galeria: viewtopic.php?t=5765
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: asic »

strasznie chodzi na paliwku :( kurcze chyba sprawdze na starych kablach:/
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory :) Niech moc bedzie z nami ;)
Awatar użytkownika
Qbatron
Posty: 107
Rejestracja: 2006-03-24 14:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Qbatron »

Ja sie zgubilem... Wymieniles wszystko i gorzej idzie na benzynie. A pozniej mowisz ze przed wymiana bylo tak samo (czyli zle), a teraz znow mowisz o powrocie do starych kabli...

Wyprostuj to jakos bo to ma duze znaczenie dla rozwiazania problemu.

Pozdro
asic
Posty: 84
Rejestracja: 2005-03-29 22:25
Galeria: viewtopic.php?t=5765
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: asic »

przed i po wymianie swiec i filtrow bylo tak samo czyli zle...teraz chce sprawdzic bo mam stare kable w garazu czy to cos da jak podmienie kable
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory :) Niech moc bedzie z nami ;)
Awatar użytkownika
KITT
Posty: 885
Rejestracja: 2005-06-26 19:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Sin City

Post autor: KITT »

Massacra. :?

Może przepływomierz? Pompa paliwa? Wtryskiwacze? A przy okazji zrób test na kompesję. :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Nie chcę motać, ale może faktycznie przepływka? np. brudna?

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

...a może wstryskiwacze są niedrożne...ciągła jazda na gazie jest dla nich zabójcza...może wystarczy wtryskiwacze przeczyścić odpowiednim środkiem :shock:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Odłącz przepływkę i zobacz czy będą zmiany. Jak nie to można spróbować płynu do czyszczenia wtrysków i zrobić pomiar ciśnienia byny z pompy.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
KITT
Posty: 885
Rejestracja: 2005-06-26 19:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Sin City

Post autor: KITT »

Jak sprawdzić ciśnienie? I jakie powinno być oryginalnie?

Ja bym zdjął wężyk z filtra paliwa, założył jakiś drugi, puścił go do słoiczka i pokręcił. Pytanie tylko czy w taki sposób da się wyczuć ewentualną usterkę czyli zbyt małe ciśnienie. Raczej nie.

Czyszczenie przepływomierza na wszelki wypadek (trochę inny niż u nas).

:arrow: http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/maf.php
Obrazek
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Jeśli odłączysz przepływkę na gazie to nic nie da - gaz nie bierze pod uwagę tego elementu. A na benzynie przy odpiętej przepływce będzie świrował na obrotach i gasł(zalewał benzyną).
Kitt, ciśnienie na pompie można sprawdzić w jakimś warsztacie tylko trzeba poszukać wartości jakie mają być na pompie. Metoda "na oko" się nie sprawdzi.
Asic, na gazie jak jezdzisz to masz coś takiego jak "wyłącznik pompy paliwa"? Kiedyś na allegro coś takieo sprzedawali, co jest głupotą bo banzyna krążąca w układzie(przy zasilaniu gazowm) chłodzi wtryski. Więc może masz zapieczone wtryski? Inna możliwość - jeśli cały czas masz w baku resztki paliwa to możesz mieć zasyfiony układ paliwowy(węże doprowadzające paliwo do filtra).
Nie wydaje mi się żeby Twój silnik łapał lewe powietrze bo wtedy nie chodziłby jak trzeba na gazie.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Wczoraj gaz mi explodował w dolocie i wywalił zaślepkę przed przepustnicą. Myślałem,że padła przepływka więc ją odłączyłem żeby jechać dalej. Autko na bynie szło jak przeciąg i się nie zalewało więc spokojnie w ten sposób możesz sprawdzić swoją przepływkę. Ciekawe jest to, że lampka Check Engine nie zapaliła się po odłączeniu przepływki. Jeżeli chodzi o sprawdzenie ciśnienia pompy to naturalnie musi to zrobić fachowiec.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
gromo
Posty: 2
Rejestracja: 2006-04-22 12:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Płońsk

:)

Post autor: gromo »

bo probasek to dziwna maszynka jest.Raz lata jak burza a nastepnego zamula.tak jakby kaca mial ;)
Kocham wszystko co ma cztery lub dwa kolka no i oczywiscie dlugie nogi ;)
maanu
Posty: 13
Rejestracja: 2004-08-06 14:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: maanu »

Ja podejrzewam, że to wina zwężenia dolotu powietrza przez mikser, który założył Ci gazownik. Jednakże jestem lajkonikiem w tym temacie.
pozdrawiam :)
Probe 2.5 V6 93r
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

zwężenie dolotu powietrza przez mikser gazu????? :shock: :shock: :shock:
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
asic
Posty: 84
Rejestracja: 2005-03-29 22:25
Galeria: viewtopic.php?t=5765
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: asic »

Ronin pisze:Jeśli odłączysz przepływkę na gazie to nic nie da - gaz nie bierze pod uwagę tego elementu. A na benzynie przy odpiętej przepływce będzie świrował na obrotach i gasł(zalewał benzyną).
Kitt, ciśnienie na pompie można sprawdzić w jakimś warsztacie tylko trzeba poszukać wartości jakie mają być na pompie. Metoda "na oko" się nie sprawdzi.
Asic, na gazie jak jezdzisz to masz coś takiego jak "wyłącznik pompy paliwa"? Kiedyś na allegro coś takieo sprzedawali, co jest głupotą bo banzyna krążąca w układzie(przy zasilaniu gazowm) chłodzi wtryski. Więc może masz zapieczone wtryski? Inna możliwość - jeśli cały czas masz w baku resztki paliwa to możesz mieć zasyfiony układ paliwowy(węże doprowadzające paliwo do filtra).
Nie wydaje mi się żeby Twój silnik łapał lewe powietrze bo wtedy nie chodziłby jak trzeba na gazie.
Zapieczone wtryski jak sie tego pozbyc aha i jest jakas metoda zeby przeczyscic układ paliwowy?? Dzieki za podpowiedz...zauwazylem ze duzy spadek mocy jest powyzej 5tys obrotow czyli jak 2vris sie otwiera :(
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory :) Niech moc bedzie z nami ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”