compressor

Awatar użytkownika
jura
Posty: 115
Rejestracja: 2004-09-18 08:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

compressor

Post autor: jura »

Zgrzyty piski odgłosy tarcia po prostu wojna pod maską do tego całość dosłownie się smaży najprawdopodobniej łożysko się rozpadło ( o ile tam jest) moje zapytanie do was szanowni koledzy :
1, czy ktoś już to rozbierał?
2, na co zwrócić uwagę
3, jakie łożysko tzn. numer
Po prostu mechanior za bardzo pasek naciągnął broń was Boże od takich mechaników a było to w autoryzowanym serwisie mazdy w Gdańsku!! ( Kto im dał autoryzacje??)
Gość

Post autor: Gość »

Jaki pasek jakie łożysko, nie rozumiem

Co rozbierał?? Turbo?? Ono nie jest na pasku jaki pasek ci mechanik naciągnoł
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

chodzi pewnie o kompresor od klimy.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
jura
Posty: 115
Rejestracja: 2004-09-18 08:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jura »

sorki Air Conditioning Compressor
Awatar użytkownika
jura
Posty: 115
Rejestracja: 2004-09-18 08:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jura »

sorki Air Conditioning Compressor oto mi chodziło
Awatar użytkownika
MARTINI
Posty: 49
Rejestracja: 2004-10-06 00:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: MARTINI »

Ten odgłos może sugerować nie uszkodzenie łożyska ale wręcz samej pompy klimatyzacji. Należało by ściągnąć pasek i poruszać kołem pasowym na pompe sprawdzając łożysko. Jest tam elektromagnes który po załączeniu klimatyzacji sprzęga koło pasowe z samym Kompresorem więc jeśli byś pużniej chciał sprzwdzić pompe to musisz podać napięcie na ten elektro magnesik :!: Choć niewiem czy będziesz w stanie ręcznie pompe poryszyć chyba że nie ma w układzie preparatu chłodniczego lub jest go bardzo mało ale można spróbować. Regulacja Naciągu Paska klinowego jest na samej pompie klimatyzacji pamiętaj tylko że ten pasek napędza również pompe wspomagania układu kierowniczego. Pozdrawiam Martini
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
Awatar użytkownika
jura
Posty: 115
Rejestracja: 2004-09-18 08:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jura »

uszkodzone jest i łożysko i pompa niestety
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

próbowałeś to reklamować?
Awatar użytkownika
jura
Posty: 115
Rejestracja: 2004-09-18 08:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jura »

Tak ..... ale ggg...... z tego wyszło do tej pory mi się ręce z nerwów trzęsą :)) FACHOWCY.......
Sam będe naprawiał ...:))
Gość

Post autor: Gość »

To jak już jesteśmy przy temacie klimy to czy można zastosować krótszy pasek i tylko pompe podpiąć pod wał, bo na razie chce ominąć klime i zobacze jak duży opór stawia dla silnika nawet jeśli nie jest włączona.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Jasne że możesz spróbować, tylko musisz mieć czym regulować naciąg paska. :D :D :D

A opór pompy klimy gdy nie jest włączona? Hmm. :roll:
Wystarczy pokręcić kółkiem przy ściągniętym pasku. 8)
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

tam jest sprzęgiełko elektromagnetyczne - więc jak nie jest załączona klima to nie ma praktycznie żadnego oporu - obraca się tylko koło pasowe i nie przekazuje momentu na wałek pompy
Awatar użytkownika
enduro
Posty: 510
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro »

mój stary GL nie miał klimy, i w miejscu pompy był mocowany bardzo ciekawy napinacz paska jesli narazie chcesz zrezygnować z klimy to poszukaj czegoś takiego.sprawdzę jeszcze dokładnie jak to wygląda,i czy jeszcze to mam przy silniku to ewentualnie mógłbym Ci pożyczyć...(no bo przecież klimę kiedyś naprawisz).....
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4”