Wolne obroty

PIOTR WROCLAW
Posty: 12
Rejestracja: 2006-02-17 21:29

Wolne obroty

Post autor: PIOTR WROCLAW » 2006-02-19 18:44

Wolne obroty ,,plywaja" od momentu odpalenia ma 2 tys obrotow potem spada na 1500 i spadaja do 1000 i znow do 1500!!! Po wylaczenia silnika po kilku minutach po ponownym uruchomieniu wszystko jest OK ma wtedy ok 850 i stabilne.

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha » 2006-02-19 20:03

Lenistwo... ehhhh

po:
pierwsze primo: Witaj, witam, witamy - wypadałoby nie? :twisted:

drugie primo: funkcja szukaj

trzecie primo: przykładowe wyniki: pierwszy i drugi, wynikający z pierwszego
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Gallery: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH » 2006-02-19 21:35

No właśnie, no właśnie :twisted:
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4059
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2006-02-19 23:31

No chłopaki ostro i z grubej rury cie pojechali :lol: Ale naprawdę ten temat był już mnóstwo razy wałkowany więc poszukaj. I może przywitać to by wypadało to nie obora. :twisted: A i w oborze się witają.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Car: Mazda RX8 Renesis '06
Gallery: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad » 2006-02-20 08:58

Chłopakowi pojechaliście a na tym forum i tak odpowiedzi nie znajdzie, zresztą na forum mazdy też nie ma.

Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Gallery: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH » 2006-02-20 09:00

I w związku z tym trzeba powiedzieć że masz kapryśny silnik.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93

PIOTR WROCLAW
Posty: 12
Rejestracja: 2006-02-17 21:29

Chłopcy!!!

Post autor: PIOTR WROCLAW » 2006-02-20 11:07

Nie piszcie głupot!!! Nie macie nic ciekawego do napisania wiec poprostu nie piszcie!To jest forum techniczne, a nie czat z panienkami.Gdzie piszą ,,czesc ,witam Cie chcesz poznac kogoś?".A Ty ,,maciucha" rusz glowa zanim cos napiszesz najlepiej wejdż na jakis czat!!!Ale sa tu normalni ludzie jak np:MISIEK ktoremu bardz dziekuje!!!

Awatar użytkownika
Tomo
Posty: 97
Rejestracja: 2005-07-12 23:36
Gallery: viewtopic.php?t=7365
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tomo » 2006-02-20 11:17

Siema i na początek dobra rada : bądź grzeczny bo długo nie zabawią Twoje tematy i posty :!: :wink: Lepiej posłuchaj "starszych" forumowiczów






Pozdro
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Chłopcy!!!

Post autor: Robert » 2006-02-20 11:47

PIOTR WROCLAW pisze:Ale sa tu normalni ludzie jak np:MISIEK ktoremu bardz dziekuje!!!
Ja też (jak Misiek) nie odezwałem się aż do tej chwili - czyli też jestem "normalny"? :twisted:

To już nie będę :evil: : wpisałeś we wspomnianej wyszukiwarce "wolne obroty" i nie znalazłeś wśród 51 wyników ani odpowiedzi na swój problem, ani wątku, do którego mógłbyś się podpiąć? :---)

Więc dryf wątku - czata jest wyłącznie Twoją zasługą!
Też witamy i szczęśliwi jesteśmy mogąc zgadywać czym jeździsz :x :1111_hello:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Car: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK » 2006-02-20 12:38

Robert: ja opisalem koledze rozwiazanie problemu... niestety opisalem go dla 2.5 v6 a okazalo sie ze ma 1 gen GL :D:D:D

jak ktos umie pomoc ot niech pomaga

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-02-20 12:49

Gdzie? Priorytetem, bo na forum nie widać?
Miałem nawet napisać co nieźle musiałeś mu robić (d.l. :twisted: ), żeś się zasłużył :wink:

Wracając - czy któryś z moderatorów odważy się zrobić porządek z wątkiem 8)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Car: Mazda RX8 Renesis '06
Gallery: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Chłopcy!!!

Post autor: Sqad » 2006-02-20 16:44

Robert pisze: To już nie będę :evil: : wpisałeś we wspomnianej wyszukiwarce "wolne obroty" i nie znalazłeś wśród 51 wyników ani odpowiedzi na swój problem, ani wątku, do którego mógłbyś się podpiąć? :---)
W tych wynikach nie ma rozwiązania na problem uwierz mi. I nie ma się co podpinać bo żaden topic nie pasuje do tego problemu.

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-02-20 17:44

A mi jako lajkonikowi ten np. opis wydawał się całkiem podobny: :arrow: Falowanie wolnych obrotów
Diagnoza Maciuchy też mogła być trafna, co potwierdza kilka innych przypadków z forum (nie chce mi się szukać, ale jak się ktoś uprze to znajdę przynajmniej 3 wątki, w których tak było).
Brakuje jakichkolwiek informacji o aucie (a może ma gaz?)
A może załączająca się i wyłączająca klima?
A może walnięty regulator napięcia, zatkany filtr powietrza, padająca pompa paliwa, lewe powietrze, syf lub woda w baku, ...?

A w dodatku czemu się narzucacie?
Czy autor prosił o radę, pomoc, cokolwiek?
NIE - poinformował cały świat (znaczy forum), że obroty falują i należy to przyjąć do wiadomości, zamiast pisać głupoty.
PIOTR WROCŁAW pisze:Nie piszcie głupot!!! Nie macie nic ciekawego do napisania wiec poprostu nie piszcie!
:-#
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Car: Mazda RX8 Renesis '06
Gallery: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad » 2006-02-20 17:50

Uwierz mi przerobiłem wszystkie przypadki i rady podane na forum i żadna nie jest trafna. Znam objawy znam problem i nie jest go łatwo rozwiązać.

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Chłopcy!!!

Post autor: Maciucha » 2006-02-20 20:01

PIOTR WROCLAW pisze:Nie piszcie głupot!!! Nie macie nic ciekawego do napisania wiec poprostu nie piszcie!To jest forum techniczne, a nie czat z panienkami.Gdzie piszą ,,czesc ,witam Cie chcesz poznac kogoś?".A Ty ,,maciucha" rusz glowa zanim cos napiszesz najlepiej wejdż na jakis czat!!!Ale sa tu normalni ludzie jak np:MISIEK ktoremu bardz dziekuje!!!
Misiu wyskoczyłeś jak Filip z konopi i masz jakieś wąty. Tak, w tym dziale to jest forum techniczne i jak pewnie mogłeś zauważyć staram Ci się pomóc. Trochę kultury by Ci się przydało. Mam nadzieję, że dorośniesz i docenisz to, co ktoś chce dla Ciebie zrobić. Życzył bym sobie Piotrku żebyś i język polski poznał lepiej i z szacunkiem odnosił się do mojej osoby. Nie jestem Twoim kolegą z piaskownicy po którym mółbyś próbować sobie pojeździć. Ani po Tobie nie "pojechałem" ani do Ciebie się zle nie odniosłem. Twoja reakcja jest co najmniej nie na miejscu w tym wypadku. Bez urazy

Pzdr
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs » 2006-02-21 00:06

Oczywiście, że na forum odpowiedzi nie ma na ww. problem, dlatego kolega zalożył nowy temat, mógł go owszem podpiąć ale do czego, jak w temacie o obrotach zeszła gadka na sprzęgło itp.
A co do jego samochodu kolegi to wystarczy poczytać forum i wiadomo w jakim modelu występuje problem, ja np od razu wiedzialam,ze ma I gen. bo tu sie dzieją takie usterki...
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic

Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Gallery: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters » 2006-02-21 01:38

Robert pisze:Wracając - czy któryś z moderatorów odważy się zrobić porządek z wątkiem 8)
I tu jest mały problem. Wątek jest niepoprawnie zatytułowany, więc traktuję go jako informację również o tym że koledze Piotrkowi silnik pracuje podobnie do Stacji MIR po 35 latach służby. Również, bo Maciucha i kilku innych forumowiczów usłyszało kilka "ciepłych słów" od nowego użytkownika, w odpowiedzi na zwróconą uwagę. A może również, gdyż kolega Piotrek pięknie się nam przedstawił na antenie, przez milionami słuchaczy...
Ostatnio zmieniony 2006-02-21 09:29 przez Sh(.)(.)ters, łącznie zmieniany 1 raz.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....

wojo
Posty: 9
Rejestracja: 2006-02-06 13:39
Car: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wojo » 2006-02-21 03:19

hej!

PIOTR WROCLAW, ja mialem podobny problem i rozwiazanie w moim przypadku okazalo sie banalne: nie dokrecona linka od gazu przy przepustnicy!

Najpierw mialem 1500, jak sie wylaczylo ssanie, to wracal do 750 a potem nagle np znowu 1500;))
Probe 2.2GL USA 1990

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman » 2006-02-21 07:29

Sqad
Uwierz mi przerobiłem wszystkie przypadki i rady podane na forum i żadna nie jest trafna. Znam objawy znam problem i nie jest go łatwo rozwiązać.
Co nie znaczy ze dotyczy to rowniez PIOTR'a problemu.

Sqad :twisted: :wink:
Oczywiście, że na forum odpowiedzi nie ma na ww. problem, dlatego kolega zalożył nowy temat, mógł go owszem podpiąć ale do czego, jak w temacie o obrotach zeszła gadka na sprzęgło
Zeszla gadka... bo nie rozwija istniejacych tematow tylko zalozyl kolejnego klona.

Sqad
ja np od razu wiedzialam,ze ma I gen. bo tu sie dzieją takie usterki...
czyzby tylko w Igen? Kamil sam z ciekawosci na forum znalazlem podobne problemy z II gen. :twisted:

Robert
Wracając - czy któryś z moderatorów odważy się zrobić porządek z wątkiem
A po co? Przeciez ludzie uznali ze nie podoba im sie kasowanie postow, tematow... Niech sobie zyje swoim zyciem. Ja osobiscie witam kolejny temat ktory bedzie syfil po kliknieciu w tego linka
Oby "wiecej takich".
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-02-21 08:53

Alexs pisze:A co do jego samochodu kolegi to wystarczy poczytać forum i wiadomo w jakim modelu występuje problem, ja np od razu wiedzialam,ze ma I gen. bo tu sie dzieją takie usterki...
A ja nie byłem aż takim detektywem i się domyśliłem z działu, w którym założył :wink:
wingerman pisze:Sqad
...
Sqad :twisted: :wink:
...
Sqad
...
Masz widzę większą wiedzę, ale pisanie z tego samego IP nie musi oznaczać tej samej osoby :twisted: :wink:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

PIOTR WROCLAW
Posty: 12
Rejestracja: 2006-02-17 21:29

Post autor: PIOTR WROCLAW » 2006-02-21 09:02

Naprawiłem!!!Odpowietrzyłem układ chłodzenia pod kolektorem na głowicy jest kwadratowa śruba to jest odpowietrzenie ukladu chłodzenia.Wyczyściłem tłoczek ssania.I działa!, ale myśle ze głowną przyczyną było zapowietrzenie układu chłodzenia!!! Dziekuje za pomoc!!!

Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Gallery: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH » 2006-02-21 09:13

YEEEEEE!!! Udało się!!!! :1111_ok: :slon: :mrgreen: |-o< =D> To teraz moderator zamknąć temat a najlepiej usunąć. Bo o ile pamiętam odpowietrzanie układu miało chyba ze trzy albo nawet więcej topiców.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-02-21 09:15

I chyba jakieś "przepraszam" dla Maciuchy, który od razu podał właściwe rozwiązanie :?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

PIOTR WROCLAW
Posty: 12
Rejestracja: 2006-02-17 21:29

Post autor: PIOTR WROCLAW » 2006-02-21 09:24

WIELKIE DZIĘKI DLA <<MIŚKA'' Z WAŁBRZYCHA!!!
PROBE I GEN 2,2GL 1991

Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Gallery: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters » 2006-02-21 09:37

Nie usuwamy tego topiku. Będzie żywą wizytówką nowego klubowicza - pana PIOTRA WROCŁAW - witamy w naszych skromnych progach O WIELKI...
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4”