Klima a wentylator chłodnicy silnika

Awatar użytkownika
megalith
Posty: 35
Rejestracja: 2006-08-21 20:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Sosnowiec

Klima a wentylator chłodnicy silnika

Post autor: megalith »

Moja sprawa to może nie "problem" a raczej zagadka.

Otóż - klimę mam, na stary czynnik i szczelną inaczej. Ale na początku coś tam jeszcze dmuchała. W tej chwili amba, i teraz jeżdżąc z otwartymi szybami zauważyłem:

Jak załączę klimę to wiatrak klimatyzacji już nie kręci, sprężarka również (mało środka co oczywiste), ale momentalnie startuje wentylator główny na chłodnicy. Powtarzałem test wielokrotnie - i efekt ciągle ten sam.

Przeglądając schemat nie znalazłem żadnego połączenia między tym wentylatorem a klimatyzacją - więc cóż to za twór? Nie mogę powiedzieć czy działo się tak jak klima chłodziła, bo - nie słyszałem.
--
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
Awatar użytkownika
migol
Posty: 100
Rejestracja: 2005-07-30 16:54
Samochód: Probe 1 GT
Lokalizacja: Sofia (bg)

Post autor: migol »

Moze przekaznik Ci zardzewial, niestety..
Zacznij od niego
Tomcio - I generacja, 2,2 GT - Piękna czerwień II - Resurection
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

Ja jak włacze klime właczaja mi sie obydwa wetylatory odrazu ten od klimy i ten od silnika obojetnie czy silnik cieply czy zimny.
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

zgadza się. Ale w momencie kiedy kompresor nabije już ciśnienie, ten od chłodnicy sie wyłącza i działa już sam od klimy, włączając sie w odpowiednich dla czynnika momentach.
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
megalith
Posty: 35
Rejestracja: 2006-08-21 20:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: megalith »

waluś pisze:zgadza się. Ale w momencie kiedy kompresor nabije już ciśnienie, ten od chłodnicy sie wyłącza i działa już sam od klimy, włączając sie w odpowiednich dla czynnika momentach.
No i to by mi pasowało jako rozwiązanie zagadki. Tylko teraz rodzi się pytanie czemu tego nie ma na schemacie ;)
--
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

tym może sterować ECU więc nie dojdziesz ze schematu
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”