Wycieka płyn chłodniczy 2,2GT

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Car: Mazda RX8 Renesis '06
Gallery: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad » 2008-01-13 19:18

uszczelka nie dużo bo z 200zł może nawet nie, ale do tego szlif głowicy no i robocizna.

Awatar użytkownika
Daria
Posty: 426
Rejestracja: 2007-02-12 14:17
Car: brak
Lokalizacja: Rt

Post autor: Daria » 2008-01-13 23:21

i juz wiem ;)
jednak nie uszczelka ..na szczęście :)
Termostat ślak trafił :shock:
nienawidzisz mnie ?? To fajnie!! A te brawa, które słyszysz są właśnie dla mnie... !! Jaka jestem ?? Inna, bo inna od innych ... Jaka jestem, wiedzą Ci co powinni ...

Awatar użytkownika
Wump
Posty: 111
Rejestracja: 2008-03-21 00:43
Gallery: viewtopic.php?t=13424
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: Wump » 2008-04-22 11:25

Wczoraj przerejestrowałem samochód i oczywiście nastąpił foch. Zauważyłem identyczne objawy jak 'daniel' wyciek od strony rozrządu. Jak odpalę samochód sika strumieniem. Zgodnie z receptami już tu zmieszczonymi, obstawiam pompę wody. Kupno pompki to raczej nie problem.

Problemem jest dla mnie wymiana tego wszystkiego, bo chciałbym to zrobić sam. W związku z czym prosiłbym o kontakt na prv jeśli komuś będzie się chciało potłumaczyć laikowi :)
Ford Probe 2,2 GT 1991 :) - Red Dragon ^^

Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Gallery: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters » 2008-04-22 12:52

Pompa chodzi na pasku rozrządu więc trochę roboty z tym będzie. Pasek, rolki, uszczelniacze. Dziwny objaw biorąc pod uwagę, że na początku mojej przygody z tym autem kompletny rozrząd został wymieniony (gdzieś przy 190k o ile dobrze pamiętam).
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....

Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Car: II gen 2.5 V6
Gallery: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Post autor: Destroyer » 2008-04-22 13:28

Kup pompę i koniecznie pasek i rolki. Bo jak będziesz miał to wszystko na wierzchu to okaże się tak jak u mnie że pasek na niteczkach się trzymał a poprzedni właściciel zaklinał się że był wymieniany. Dłubania jest od cholery, wieczorem ci napisze na pv jak chcesz.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside :( :( :(
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya :)
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM :D

Awatar użytkownika
Wump
Posty: 111
Rejestracja: 2008-03-21 00:43
Gallery: viewtopic.php?t=13424
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: Wump » 2008-04-22 14:09

Jasne, że chcę. Dzięki.

Co do rozrządu to on mi wczoraj zaczął jakoś tak dziwnie klekotać... na niskich obrotach tylko na 1 i 2 ( na takich samych obrotach ale na 3 cisza) no i po przejechaniu jakichś 2 km z pracy do domu zauważyłem ten wyciek.
Ford Probe 2,2 GT 1991 :) - Red Dragon ^^

Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Gallery: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters » 2008-04-22 21:20

Generalnie jeden z poprzednich właścicieli jest już stary, ale z pamięcią nie ma (większych) problemów... 8) Generalna zasada głosi, że zdjętego paska nie zakłada się po raz drugi. Jest niewspółmiernie tani w porównaniu do szkód, których może narobić jak pęknie.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....

Awatar użytkownika
Wump
Posty: 111
Rejestracja: 2008-03-21 00:43
Gallery: viewtopic.php?t=13424
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: Wump » 2008-04-23 09:36

:) Nie zarzucam byłym właścicielom sklerozy :D bynajmniej. I to niezależnie od stażu życiowego ;)

Pacjent będzie zdrowy, jak tylko go do końca zdiagnozuje i dowiem się jaką kurację zastosować.
Ford Probe 2,2 GT 1991 :) - Red Dragon ^^

Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Gallery: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian » 2008-04-23 22:16

Wump pisze::) Nie zarzucam byłym właścicielom sklerozy :D bynajmniej. I to niezależnie od stażu życiowego ;)

Pacjent będzie zdrowy, jak tylko go do końca zdiagnozuje i dowiem się jaką kurację zastosować.

z Pudzianem pogadaj!!
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."

Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Car: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek » 2008-04-23 22:39

Sh(.)(.)ters pisze:Jest niewspółmiernie tani w porównaniu do szkód, których może narobić jak pęknie.
a jakie to szkody może zrobić w silniku bezkolizyjnym :lol: :lol: :wink: :wink:
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek

Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Car: II gen 2.5 V6
Gallery: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Post autor: Destroyer » 2008-04-23 22:58

piotrek pisze: a jakie to szkody może zrobić w silniku bezkolizyjnym :lol: :lol: :wink: :wink:


No wiesz niby silnik bezkolizyjny ale kto wie czy coś tam przypadkiem nie pierdyknie w środku? Ja przynajmniej, wolę nie sprawdzać tej bezkolizyjności.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside :( :( :(
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya :)
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM :D

Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Car: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek » 2008-04-23 23:32

Zapraszam do mnie przestawie pasek w swoim silniku i se go odpalisz
:wink:
mój wcześniejszy probas był po walnięciu paska godzinka roboty z założeniem paska i jeżdzi do teraz
Ja nie mówie o teori (o tym co ktoś se tam napisze) tylko o praktyce
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek

Awatar użytkownika
Wump
Posty: 111
Rejestracja: 2008-03-21 00:43
Gallery: viewtopic.php?t=13424
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: Wump » 2008-05-25 23:10

Ten temat mam już za sobą. Wymienione zostały: pompa wody, napinacze, rolka, uszczelniacze, pasek. Mechanik mówił, że miałem kupę szczęścia bo w pompa była tak rozpitolona, że latała na wszystkie strony ( miałem okazję się jej przyjrzeć i miał 100% racji).

Dzięki za pomoc :)
Ford Probe 2,2 GT 1991 :) - Red Dragon ^^

Awatar użytkownika
wojtas89
Posty: 2193
Rejestracja: 2006-09-21 21:43
Car: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
Gallery: viewtopic.php?t=14148
Lokalizacja: Illinois - Chicago

Post autor: wojtas89 » 2008-07-20 19:17

<b title="Robert">[ciach]</b> a co do paska to mój sciera się na tej sprężynce od rolki(bodajże napinającej), no i bede wymieniał komplet . Dodam jeszcze że z tego co mi Flyke mówił to poł roku temu wymieniany był komplet! Jego machanik musiał coś źle zrobić ze sie tak sciera
Z góry przepraszam za Off-a
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.

Awatar użytkownika
bronson 2.2GT
Posty: 36
Rejestracja: 2007-03-10 18:33
Car: brak
Lokalizacja: Zabkowice Slaskie

wyciek plynu

Post autor: bronson 2.2GT » 2008-07-20 23:42

witam male pytanie za 100 punktow i wazna odpowiedz bo we wtorek chce jechac na urlop a tu niespodzianka i nie wiem czy powazna czy da sie jezdzic przez troche z tym. Zobaczylem ze ucieka mi plyn chlodniczy w miejsu gdzie aparat zaplonowy jest przymocowany do bloku silnika (glowicy) co tam jest uszczelka simering jaki jest tego numer i jak to wymienic najszybciej
czarne 2.2GT wer USA bronson

Awatar użytkownika
Wump
Posty: 111
Rejestracja: 2008-03-21 00:43
Gallery: viewtopic.php?t=13424
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: Wump » 2008-07-21 12:02

Im dłużej mam ten samochód tym bardziej jestem przekonany, że odkładanie naprawy czegokolwiek na później skutkuje mnożeniem się defektów. Tak więc moja amatorska rada jest taka, żebyś śmignął do mechanika, takie simeringi to groszowe sprawy, wiem bo miesiąc temu robiłem. Pozdrawiam
Ford Probe 2,2 GT 1991 :) - Red Dragon ^^

Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3607
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Car: Corvette C4 LT1
Gallery: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu » 2008-07-21 12:10

wojtass89 pisze:<b title="Robert">[ciach]</b> a co do paska to mój sciera się na tej sprężynce od rolki(bodajże napinającej), no i bede wymieniał komplet . Dodam jeszcze że z tego co mi Flyke mówił to poł roku temu wymieniany był komplet! Jego machanik musiał coś źle zrobić ze sie tak sciera
Z góry przepraszam za Off-a
Ściera się bo prawdopodobnie jest za mocno naciągnięty, lub rolka jest zapieczona przez co nie kręci się lub kręci się zbyt ciężko i pasek się przypala na niej
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...

Awatar użytkownika
bronson 2.2GT
Posty: 36
Rejestracja: 2007-03-10 18:33
Car: brak
Lokalizacja: Zabkowice Slaskie

Post autor: bronson 2.2GT » 2008-07-21 18:15

tylko jak dostac sie najlepiej do tych oringow czy tam sa napewno oringi bo jak narazie to mowia ze nie powinno byc nic zdjecie dalem do strefy zrzytu
czarne 2.2GT wer USA bronson

Awatar użytkownika
wojtas89
Posty: 2193
Rejestracja: 2006-09-21 21:43
Car: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
Gallery: viewtopic.php?t=14148
Lokalizacja: Illinois - Chicago

Post autor: wojtas89 » 2008-07-27 22:12

Lisiu pisze:
wojtass89 pisze:<b title="Robert">[ciach]</b> a co do paska to mój sciera się na tej sprężynce od rolki(bodajże napinającej), no i bede wymieniał komplet . Dodam jeszcze że z tego co mi Flyke mówił to poł roku temu wymieniany był komplet! Jego machanik musiał coś źle zrobić ze sie tak sciera
Z góry przepraszam za Off-a
Ściera się bo prawdopodobnie jest za mocno naciągnięty, lub rolka jest zapieczona przez co nie kręci się lub kręci się zbyt ciężko i pasek się przypala na niej
Teraz to ja musze rozrząd wymienić, ale dalej nie jestem pewien <b title="Robert">[ciach]</b> :? (pytam z czystej ciekawości, nie to żebym chciał to sprawdzić w praktyce :wink: )
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2008-07-28 07:49

wojtass89 pisze:Z góry przepraszam za Off-a
Posprzątane.

:idea: Znajdź wątek, w którym nie będziesz musiał przepraszać.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”