Strona 2 z 2

: 2008-01-13 19:18
autor: Sqad
uszczelka nie dużo bo z 200zł może nawet nie, ale do tego szlif głowicy no i robocizna.

: 2008-01-13 23:21
autor: Daria
i juz wiem ;)
jednak nie uszczelka ..na szczęście :)
Termostat ślak trafił :shock:

: 2008-04-22 11:25
autor: Wump
Wczoraj przerejestrowałem samochód i oczywiście nastąpił foch. Zauważyłem identyczne objawy jak 'daniel' wyciek od strony rozrządu. Jak odpalę samochód sika strumieniem. Zgodnie z receptami już tu zmieszczonymi, obstawiam pompę wody. Kupno pompki to raczej nie problem.

Problemem jest dla mnie wymiana tego wszystkiego, bo chciałbym to zrobić sam. W związku z czym prosiłbym o kontakt na prv jeśli komuś będzie się chciało potłumaczyć laikowi :)

: 2008-04-22 12:52
autor: Sh(.)(.)ters
Pompa chodzi na pasku rozrządu więc trochę roboty z tym będzie. Pasek, rolki, uszczelniacze. Dziwny objaw biorąc pod uwagę, że na początku mojej przygody z tym autem kompletny rozrząd został wymieniony (gdzieś przy 190k o ile dobrze pamiętam).

: 2008-04-22 13:28
autor: Destroyer
Kup pompę i koniecznie pasek i rolki. Bo jak będziesz miał to wszystko na wierzchu to okaże się tak jak u mnie że pasek na niteczkach się trzymał a poprzedni właściciel zaklinał się że był wymieniany. Dłubania jest od cholery, wieczorem ci napisze na pv jak chcesz.

: 2008-04-22 14:09
autor: Wump
Jasne, że chcę. Dzięki.

Co do rozrządu to on mi wczoraj zaczął jakoś tak dziwnie klekotać... na niskich obrotach tylko na 1 i 2 ( na takich samych obrotach ale na 3 cisza) no i po przejechaniu jakichś 2 km z pracy do domu zauważyłem ten wyciek.

: 2008-04-22 21:20
autor: Sh(.)(.)ters
Generalnie jeden z poprzednich właścicieli jest już stary, ale z pamięcią nie ma (większych) problemów... 8) Generalna zasada głosi, że zdjętego paska nie zakłada się po raz drugi. Jest niewspółmiernie tani w porównaniu do szkód, których może narobić jak pęknie.

: 2008-04-23 09:36
autor: Wump
:) Nie zarzucam byłym właścicielom sklerozy :D bynajmniej. I to niezależnie od stażu życiowego ;)

Pacjent będzie zdrowy, jak tylko go do końca zdiagnozuje i dowiem się jaką kurację zastosować.

: 2008-04-23 22:16
autor: Sebastian
Wump pisze::) Nie zarzucam byłym właścicielom sklerozy :D bynajmniej. I to niezależnie od stażu życiowego ;)

Pacjent będzie zdrowy, jak tylko go do końca zdiagnozuje i dowiem się jaką kurację zastosować.

z Pudzianem pogadaj!!

: 2008-04-23 22:39
autor: piotrek
Sh(.)(.)ters pisze:Jest niewspółmiernie tani w porównaniu do szkód, których może narobić jak pęknie.
a jakie to szkody może zrobić w silniku bezkolizyjnym :lol: :lol: :wink: :wink:

: 2008-04-23 22:58
autor: Destroyer
piotrek pisze: a jakie to szkody może zrobić w silniku bezkolizyjnym :lol: :lol: :wink: :wink:


No wiesz niby silnik bezkolizyjny ale kto wie czy coś tam przypadkiem nie pierdyknie w środku? Ja przynajmniej, wolę nie sprawdzać tej bezkolizyjności.

: 2008-04-23 23:32
autor: piotrek
Zapraszam do mnie przestawie pasek w swoim silniku i se go odpalisz
:wink:
mój wcześniejszy probas był po walnięciu paska godzinka roboty z założeniem paska i jeżdzi do teraz
Ja nie mówie o teori (o tym co ktoś se tam napisze) tylko o praktyce

: 2008-05-25 23:10
autor: Wump
Ten temat mam już za sobą. Wymienione zostały: pompa wody, napinacze, rolka, uszczelniacze, pasek. Mechanik mówił, że miałem kupę szczęścia bo w pompa była tak rozpitolona, że latała na wszystkie strony ( miałem okazję się jej przyjrzeć i miał 100% racji).

Dzięki za pomoc :)

: 2008-07-20 19:17
autor: wojtas89
<b title="Robert">[ciach]</b> a co do paska to mój sciera się na tej sprężynce od rolki(bodajże napinającej), no i bede wymieniał komplet . Dodam jeszcze że z tego co mi Flyke mówił to poł roku temu wymieniany był komplet! Jego machanik musiał coś źle zrobić ze sie tak sciera
Z góry przepraszam za Off-a

wyciek plynu

: 2008-07-20 23:42
autor: bronson 2.2GT
witam male pytanie za 100 punktow i wazna odpowiedz bo we wtorek chce jechac na urlop a tu niespodzianka i nie wiem czy powazna czy da sie jezdzic przez troche z tym. Zobaczylem ze ucieka mi plyn chlodniczy w miejsu gdzie aparat zaplonowy jest przymocowany do bloku silnika (glowicy) co tam jest uszczelka simering jaki jest tego numer i jak to wymienic najszybciej

: 2008-07-21 12:02
autor: Wump
Im dłużej mam ten samochód tym bardziej jestem przekonany, że odkładanie naprawy czegokolwiek na później skutkuje mnożeniem się defektów. Tak więc moja amatorska rada jest taka, żebyś śmignął do mechanika, takie simeringi to groszowe sprawy, wiem bo miesiąc temu robiłem. Pozdrawiam

: 2008-07-21 12:10
autor: Lisiu
wojtass89 pisze:<b title="Robert">[ciach]</b> a co do paska to mój sciera się na tej sprężynce od rolki(bodajże napinającej), no i bede wymieniał komplet . Dodam jeszcze że z tego co mi Flyke mówił to poł roku temu wymieniany był komplet! Jego machanik musiał coś źle zrobić ze sie tak sciera
Z góry przepraszam za Off-a
Ściera się bo prawdopodobnie jest za mocno naciągnięty, lub rolka jest zapieczona przez co nie kręci się lub kręci się zbyt ciężko i pasek się przypala na niej

: 2008-07-21 18:15
autor: bronson 2.2GT
tylko jak dostac sie najlepiej do tych oringow czy tam sa napewno oringi bo jak narazie to mowia ze nie powinno byc nic zdjecie dalem do strefy zrzytu

: 2008-07-27 22:12
autor: wojtas89
Lisiu pisze:
wojtass89 pisze:<b title="Robert">[ciach]</b> a co do paska to mój sciera się na tej sprężynce od rolki(bodajże napinającej), no i bede wymieniał komplet . Dodam jeszcze że z tego co mi Flyke mówił to poł roku temu wymieniany był komplet! Jego machanik musiał coś źle zrobić ze sie tak sciera
Z góry przepraszam za Off-a
Ściera się bo prawdopodobnie jest za mocno naciągnięty, lub rolka jest zapieczona przez co nie kręci się lub kręci się zbyt ciężko i pasek się przypala na niej
Teraz to ja musze rozrząd wymienić, ale dalej nie jestem pewien <b title="Robert">[ciach]</b> :? (pytam z czystej ciekawości, nie to żebym chciał to sprawdzić w praktyce :wink: )

: 2008-07-28 07:49
autor: Robert
wojtass89 pisze:Z góry przepraszam za Off-a
Posprzątane.

:idea: Znajdź wątek, w którym nie będziesz musiał przepraszać.