Problem z dmuchawą

dudu1978
Posty: 15
Rejestracja: 2006-12-05 06:15
Samochód: brak
Lokalizacja: Częstochowa

dmuchawa

Post autor: dudu1978 »

bardzo wielkie dzięki za te informacje
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

Zgadza się Bieg pierwszy to nie 1,38 Ohma tylko wszystkie rezystory razem. A drugi to już tylko trzy rezystory itd.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Czyli tak:
Dorabiając sobie "sprężynkę" z drutu oporowego np. z farelki, opór danej sprężynki łatwo sobie wyliczyć.

Bieg IV wiadomo. :D
Bieg III 0.33 - 0.05 = 0.28
Bieg II 0.62 - 0.28 - 0.05 = 0.29
Bieg I 1.38 - 0.29 - 0.28 - 0.05 = 0.76
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
dudu1978
Posty: 15
Rejestracja: 2006-12-05 06:15
Samochód: brak
Lokalizacja: Częstochowa

dmuchawa

Post autor: dudu1978 »

to jeszcze jedno pytanko czy takie rezystory powietrzne moża kupić w jakimś sklepie elektronicznym czy koniecznie trzeba sobie dorabiać samemu?
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Przepraszam - pytanie laika :wink: : co to są rezystory powietrzne :shock:
Ceramiczne ok, ale czy Ci się nie pomerdało z kondensatorami?

A wracając do problemu - zajrzyjcie jeszcze tutaj:
:arrow: Niedzialajacy nawiew - Igen
:arrow: dmuchawa
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

No znalazłem cewki powietrzne ''Cewki powietrzne Jantzen Audio

Cewki termospiekalne powietrzne bez karkasu,"

ale rezystory...???

http://www.audiosklep.com.pl/
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

dudu1978 luknij na ten temat co Ci Robert napisal link:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... sc&start=0
sam mam z ta dmuchawa troche wariacji...bo gdy wydostalem te rezystorki byly przepalone a dwa rozsypaly mi sie w rekach, ale zamontowalem je spowrotem tak jak bylo, ku zdziwieniu robiac zaroweczki od zawieszenia dmuchawa zaczela dzialas na wszystkich biegach, jednak 2 dni wyjmowalem radyjko i tam troche tego plastiku trzeba wyjac zeby do kabli sie dostac i widocznie cos naruszylem i lipa
suma sumarum rezystorkow prawdopodobnie nie kupisz, pozostaje ich dorobienie ktore czeka rowniez mnie :)
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
Jabcol
Posty: 71
Rejestracja: 2007-09-11 21:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: Jabcol »

witam odswierzam temat! kupiłem 2 tygodnie temu forda probe 2.2gt 91r. i nie dziala mi nawiew krece pokretlem przesowam i nic sie nie dzieje! prosze o pomoc z gory dzieki pzdr
ps.ktory za to odpowiedzialny jest bezpiecznik? i co jesli nie jest spalony!?
Był blue126p jest ferrari dla ubogich 2.2GT 91r.
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

widze, ze taki leniwy jestes ze nawet tego tematu nie chce ci sie przeczytac... :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Jabcol
Posty: 71
Rejestracja: 2007-09-11 21:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: Jabcol »

jak w nim pisze co zrobic jak jeden bieg nie dzala i jaka rezystancje ma na kazdym bieu!!
Był blue126p jest ferrari dla ubogich 2.2GT 91r.
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

no to z tego co opisales to sprwadz czy w ogole dochodzi prad do dmuchawy!! czy nie jest spalony silnik od niej!! jest nad nogami pasazera i nie ma duzo roboty zeby ja wyciagnac!! u mnie ktos sobie zalozyl np. przed dmuchawa bezpiecznik ktory zaraz sie spalil i tez nie dzialala mi dmuchawa...
Obrazek
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Jabcol - a sterowanie zawieszeniem ci działa ?
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Jabcol
Posty: 71
Rejestracja: 2007-09-11 21:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: Jabcol »

zawieszenie działa soft sport!norm to nawet nie sprawdzałem
zrobił mi mój mechanik złota rączka nawiew okazało się ze rezystor był popsuty,rozwinięty! ale cos zmostkował i teraz działa wszystko oprócz 1 biegu! ale mam jeszcze trzy problemy
1.odkleił mi się ten kabel od podgrzewania tylnej szyby ! i nie wiem czym to przykleić żeby przewodziło prąd?
2.pas pasażera się nie zasuwa! jest w rogu drzwi! jakby nie doszedł do końca przy zasuwaniu i tak został! lub poprzedniemu właścicielowi się zacinał i zostawił go w takim miejscu żeby "w miare" wygodnie było wsiadać! sam nie wiem!
pozdrawiam jabcol
3.nie działa mi abs! i świeci się antilock! mój mechanik powiedział że pokaże mi gdzie są czujniki i żebym je wyczyścił! myślicie że to coś da? czy jechać na komputer?


<b title="Robert">To nie jest wątek zatytułowany "3 orzeszki dla Kopciuszka", więc proszę dla wspólnego dobra pozostać przy dmuchawie.</b>
Był blue126p jest ferrari dla ubogich 2.2GT 91r.
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

witam założyłem z bogdanem9999 elektroniczne nawiewy ale nie miałem wiązki. Kupiłem ją ostatnio założyłem sam i jak to gdzieś czytałem szyby nie działają. Jestem ciekaw jakie zmiany trzeba zastosować żeby to działało. Dodam że jak podłączyłem początkowo to nawiew działał a żeby przestawić ustawienie panelu musiałem wyłączyć nawiew, szyb nie sprawdzałem. A jak założyłem całą deskę rozdzielczą wieczorem działało j/w szyb też nie sprawdzałem rano wsiadam do samochodu a tu lipa okna nie mogę otworzyć a nawiewy też nie działają a żeby przestawić ustawienia na panelu tj. gdzie ma dmuchać powietrze muszę nacisnąć przycisk do podnoszenia bądź opuszczania szyb, co mogłem ewentualnie spalić? pozdr
mam probka 91r silniczki i panel od 89 GT a wiązka od 89gl
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Witam,

Jeśli chodzi o szyby, to problem jest w zielonej wtyczce wchodzącej do gniazda bezpieczników(C269) i dodatkowej wtyczce która idzie do masy(biała wtyczka chyba 2 pinowa z grubym czarnym kablem).
"+" od zasilania szyb idzie od drzwi do kostki C260, tej nie ma po co ruszać.
Dalej na kostkę C214 (Pin 10 czyli na środku wtyczki taki gruby kabel BK/R)czyli tą niebieską która jest pod deską i z tej niebieskiej do zielonej która jest obok(C269) i wchodzi do gniazda bezpieczników. (Pin 9, czyli jeden z tych dwóch na środku)
Sprawdź to połączenie, kabel ma kolor czary z czerwonym paskiem. Z tego co pamiętam po przełożeniu wiązki ten kabel idzie na masę, więc siłą rzeczy szyba nie drgnie. Trzeba walnąć "+" od zielonej wtyczki (PIN 9) do tej niebieskiej(czyli krótki kabelek) pod PIN 10 i powinno latać.
PAMIĘTAJ TYLKO ŻEBY SPRAWDZIĆ CZY PIN 10 W NIEBIESKIEJ WTYCZCE NIE IDZIE NA MASĘ.
Jak idzie to go trzeba gdzie indziej umasowić :)
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

generalnie to kwestia jednego kabla, który trzeba przełożyć i szybki działają :)

Edi chyba dobrze pisze bo ja już nie pamiętam... robiłem to parę lat temu :)
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

No dokładnie jest to kwestia tego jednego kabelka.

Tylko ważne żeby zrobić to profesjonalnie, czyli założyć na kabelek końcówkę i zacisnąć, tak żeby wyglądało jak z fabryki, to później nie będzie problemu że coś się odplątało, czy że izolacja spadła.
Generalnie dobrze zrobić fachowo raz i później sie nie zastanawiać dlaczego bezpiecznik sie jara.
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

witam , dzięki za pomoc panele i szyby działają. jak połączyłem te kostki czarnym kablem to został mi niebiesko czarny który podłączyłem do kostki z dwoma pinami (ta biała) bo z niej też taki sam wychodził i został niebiesko żółty ale znalazłem że jeden taki sam kabel był w tej niebieskiej kostce wolny i też je połączyłem ze sobą ale dmuchawa nadal nie wieje. Mam taki pomysł że zaraz ide do samochodu i puszcze nowe zasilanie na silnik i jak nie zadziała to pewnie rezystor spalony albo nie wiem co. pozdro
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Witam,

Dobrze że działa Ci już szybka, ale nie podłączaj na pałe kabli po kolorach, bo w różnych rocznikach różne kable są do czego innego.
W nawiewie elektrycznym jest potencjometr.

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

na razie prace ustały bo spaliłem kompa (ta biała skrzyneczka z czarną pokrywką) nie działają panele, zawieszenie, kierunki, awaryjne, i podświetlanie od centralnego.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Heh, jak to ludzie lubią uczyć się na własnych błędach. :D
Oczywiście lepiej uczyć się na czyichś, ale moim zdaniem to nie jest źle. :wink:
Pewnie zjarałeś CPU. Poszukaj wiadomości na ten temat na forum, a dasz sobie radę. :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

wargawiesiek pisze:na razie prace ustały bo spaliłem kompa (ta biała skrzyneczka z czarną pokrywką) nie działają panele, zawieszenie, kierunki, awaryjne, i podświetlanie od centralnego.
A ja bym sprawdził bezpieczniki. Chyba tymi wszystkimi elementami nie steruje jeden moduł? Chyba, że zjarałeś ich więcej... :twisted:
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

gdzie jest ten bezpiecznik od dmuchawy i zawieszenia???, bo oby dwie rzeczy padły jednocześnie
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Przy akumlatorze, powinien być w szarej gumce :wink:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

mógłbyś jaśniej, bo ja tam mam z 3 niewiadome kabelki które nie są podłączone.....i tak już było od kupna samochodu
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”