uszczelka pompy wody

Awatar użytkownika
Alek
Posty: 103
Rejestracja: 2004-01-05 17:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Wadowice

uszczelka pompy wody

Post autor: Alek »

Może i głupie pytanie :oops: ale czy do pompy wodnej potrzebna jest jakaś uszczelka przy jej zakładaniu (2.2 GT) :roll: :roll:
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Cześć Alek, potrzebny jest tam o-ring.

Pozdrawiam Rafał
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
Alek
Posty: 103
Rejestracja: 2004-01-05 17:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Alek »

dzieki za odpowiedz ale co to jest ? :oops: :oops: :roll:
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

oring czyli gumowa uszczelka w kształcie koła :).
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
tomek1979
Posty: 86
Rejestracja: 2004-09-03 01:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: tomek1979 »

Miedzy blokiem silnika a obudową pompy wodnej powinna byc orginalnie uszczelka papierowa lub z tworzywa sztucznego , mozesz to zastapic silikonem przeznaczonym do pracy w wyższych teperaturach , albo poliuretanem ( jest w tubach takich jak silikon lecz denko jest uszczelnione dodatkowa warstwa blaszki ) koszt +- 13zl
Pozdrawiam
audi a8 4.2 quattro
Awatar użytkownika
Domek26
Posty: 125
Rejestracja: 2011-09-26 21:53
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 92"
Galeria: viewtopic.php?t=21647
Lokalizacja: Kielce

Re: problem z płynem chłodniczym

Post autor: Domek26 »

Witam wszystkich właśnie jestem w trakcie wymiany pompy wodnej w komplecie z pompa wody są 2 uszczelki i oring. Nie mam pojęcia gdzie idzie ta mniejsza uszczelka z oringiem... jeśli by mi ktoś pomógł był bym bardzo wdzięczny :lol:
Załączniki
DSC00620.JPG
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: pompa

Post autor: wujeksex »

Ta mniejsza uszczelka idzie chyba pod termostat, ale o-ring to nie mam pojęcia.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Awatar użytkownika
Domek26
Posty: 125
Rejestracja: 2011-09-26 21:53
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 92"
Galeria: viewtopic.php?t=21647
Lokalizacja: Kielce

Re: pompa

Post autor: Domek26 »

witam jutro będę miał już wszystko i zabieram się do składania... mam mały dylemat a mianowicie oryginalnie pod pompa była aluminiowa uszczelka a nowa jest z klingielitu i jak myślicie która zakładać ?
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: pompa

Post autor: Prezes »

Zakładaj tę nową. Ja tak zrobiłem i nic nie cieknie.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: pompa

Post autor: Bogdan9999 »

Ta mniejsza uszczelka jest pod rurą wodną, która jest przykręcana do bloku troszkę nad pompą wspomagania z przodu silnika. A ten oring znajduje się on w połączeniu wspomnianej rury z cienką rurka biegnącą w prawa stronę silnika (stojąc przed autem). Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”