chłodnica

Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Car: II gen 2.5 V6
Gallery: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Re: chłodnica

Post autor: Destroyer » 2009-02-08 22:38

Tak no spokojnie i nie powinno być najmniejszych problemów. U mnie nie działo się absolutnie nic złego jak już napisałem wyżej. Auto Lisia było nieco bardziej wysilone od mojego :P i jeżeli nie było żadnych problemów z chłodzeniem i załączaniem się wiatraków, to taka rekomendacja mi w 100% wystarczyła. Zresztą i tak sam się przekonałem o tym :) Musisz tylko zwracać uwagę na skrzynię jaka u ciebie siedzi. Chłodnica od automatu ma takie dwa "cycki" na dole które gdzieś wyprowadzają płyn, a od manuala tych "cycków" nie posiada.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside :( :( :(
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya :)
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM :D

Krzysiek P
Posty: 147
Rejestracja: 2009-10-30 16:46
Car: PROBE 89 2.2 GT PROBE 97 2.0
Lokalizacja: lubelskie LRY

Re: chłodnica

Post autor: Krzysiek P » 2010-07-04 19:13

Do czego te przewody sie podłancza. bo u mnie w gt niema tego w chlodnicy.
tak z ciekawosci sie pytam bo moze bym se podczepił.
Załączniki
CLODNICA.JPG
Idąc ciemną doliną zła się nie ulękne,gdyż to ja jestem ten najgorszy.

adrian_seki
Posty: 852
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Car: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Gallery: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: chłodnica

Post autor: adrian_seki » 2010-07-04 22:26

Hmm dlaczego też ich nie mam ? - a już wiem czy to czasem nie jest chłodnica od silnika ze skrzynią automatyczną? Bo jak dzwoniłem o chłodnicę to pani się pytała o skrzynie jaka jaka jest bo sie różnią czymś.

ps. kolega wyżej napisał dokładnie do czego to jest - hehe nad tobą :P

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4051
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: chłodnica

Post autor: Bogdan9999 » 2010-07-05 00:52

To są rurki do podłączenia chłodnicy oleju od skrzyni automatycznej ;)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1756
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Gallery: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: chłodnica

Post autor: Eli » 2010-07-05 08:10

i jest to rozwiązanie niefabryczne, przynajmniej dla rocznika '89 i silnika 2,2 n/a była oddzielna chłodniczka w miejscu ic

Awatar użytkownika
pusher1
Posty: 588
Rejestracja: 2007-01-05 14:21
Car: Ford Probe 1992 2.2 GT
Gallery: viewtopic.php?t=14481
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: chłodnica

Post autor: pusher1 » 2011-07-31 14:13

Witam . Mam pytanie czy w chłodnicy w 1 GT jest jakiś czujnik na dole chłodnicy koło tego motylka czy nie???Proszę o info . Jeśli nie to gdzie jest czujnik cieczy chłodzącej??
2.2gt 92 rok

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: chłodnica

Post autor: Robert » 2011-07-31 15:19

Na dole nie ma. Jeśli miałbyś TRIPa (choć zgaduję, że nie), to na górze chłodnicy jest czujnik do kontrolki koło lusterka (jeśli się mylę, to ktoś mnie poprawi, ale wydaje mi się, że to C1006 - patrz "dziwne wtyczki..."). A przynajmniej miejsce na ten czujnik - nienawiercone, bo rzadko kto potrzebuje.

Jeżeli nie wszystkie odpowiedzi znajdziesz w wątku "Czujniki temperatury", to we wspomnianych już "dziwnych wtyczkach..." poszukaj C111 (C107 w automacie), C131 oraz C171 i dopisz do tamtego tematu (o czujnikach). :idea:
Może nawet zrobiłbyś jakąś fotki dla potomnych? :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
pusher1
Posty: 588
Rejestracja: 2007-01-05 14:21
Car: Ford Probe 1992 2.2 GT
Gallery: viewtopic.php?t=14481
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: chłodnica

Post autor: pusher1 » 2011-07-31 15:59

Ok dzięki za info . A czujnik temperatury podobno jest koło aparatu zapłonowego gdzieś ale są tam chyba ze 4 , więc który jest od temperatury??
2.2gt 92 rok

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: chłodnica

Post autor: Robert » 2011-07-31 17:05

"Podobno" ten wątek jest o chłodnicy, nie o czujnikach :P
We wspomnianym powyżej znajdziesz fotkę tego, o który Ci chodzi (albo przynajmniej odsyłacz do niej).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Car: Probe 2.2 GT 92r.
Gallery: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: chłodnica

Post autor: Prezes » 2011-07-31 21:53

Dokładnie tak jak Robert pisze, Ty nie masz tripa więc nie ma czujników na dole ani na górze, nie wiem jak jest w oryginale bo ja miałem nową chłodnicę, ale na górze mam miejsce na ten czujnik ( taki sam motylek jak na dole ).
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”

Awatar użytkownika
pusher1
Posty: 588
Rejestracja: 2007-01-05 14:21
Car: Ford Probe 1992 2.2 GT
Gallery: viewtopic.php?t=14481
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: chłodnica

Post autor: pusher1 » 2011-08-02 14:06

Witam . Potrzebuję rady a mianowicie kupiłem chłodnicę i ma ona wymiary 650/452 i grubość 26 czy ona podejdzie do probka 2,2 turbo GT 92 rok bo z tego co zdążyłem doczytać to taka ma być powołuje się na kody części do manuala , tylko u mnie jest ta chłodniczka skrzyni biegów i nie wiem czy to ma znaczenie . U mnie w probku chłodnica stara ma obecnie 30 niecałe . Facet pisał że pasuje do proba 2,2 GT turbo . Proszę o rady .pozdrawiam
2.2gt 92 rok

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: chłodnica

Post autor: Robert » 2011-08-02 14:12

Gdy wymieniałem dawno temu (Maciucha mi załatwił nówkę w dobrej cenie), to też była znacząco cieńsza, niż oryginał.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
pusher1
Posty: 588
Rejestracja: 2007-01-05 14:21
Car: Ford Probe 1992 2.2 GT
Gallery: viewtopic.php?t=14481
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: chłodnica

Post autor: pusher1 » 2011-08-02 14:14

I co grzało ci się auto??
2.2gt 92 rok

Awatar użytkownika
wojtas89
Posty: 2193
Rejestracja: 2006-09-21 21:43
Car: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
Gallery: viewtopic.php?t=14148
Lokalizacja: Illinois - Chicago

Re: chłodnica

Post autor: wojtas89 » 2011-08-02 18:44

wojtas89 pisze:Siema ma to znaczenie jaka chłodnica, z dwóch względów :
-Przy cieńszej chłodnicy wentylator będzie się częściej załączał
-Może się nadmiernie grzać auto w upale w korkach itp.
Wacek w twoim probku jest cieńsza cłodnica i wentylator za często się załącza :wink:
Pusher, nawet nie zadałeś sobie trudu przeczytać wątku który ma niecałe 2 strony, i w dodatku męczysz temat na czacie, mało tego, jakiś czas temu na czacie pytałeś się mnie jaką chłodnicę kupić, cienką czy grubą, chyba brachu skleroza Cię dopada. :evil: Następnym razem czytaj to co jest już napisane na forum.
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.

Awatar użytkownika
pusher1
Posty: 588
Rejestracja: 2007-01-05 14:21
Car: Ford Probe 1992 2.2 GT
Gallery: viewtopic.php?t=14481
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: chłodnica

Post autor: pusher1 » 2011-08-06 00:08

-- oryginalny post 2011-08-06 00:07 --

Czytałem to co napisałeś i z tym grzaniem to nie wydaje mi się że była wina chłodnicy . Po drugie maciucha wrzucił wymiary chłodnicy i jest jasno napisane 26 czy 27 grubości do gt manual, automat natomiast 33 . Byłem w wielu sklepach i te chłodnice które były w orginale były montowane jedynie w USA bo tam jest inny klimat dlatego były grubsze. U nas czy to mazda czy probe i nie ważne czy turbo czy nie , silniki 2,2 wszystkie mają te same chłodnice . :wink: :wink: I nic się nie dzieje żadnych szczególnych objawów , zresztą forumowicze niektórzy nawet pisali i ja się do tego stosuje . A w korku to każde auto się grzeje i przy upale również .pozdroo i dzięki za rady :lol: :lol: :lol:


-- dodano 2011-08-06 00:07 --

Chłodnica kupiona cieńsza auto chodzi bez problemów , żadnego grzania większego itp :wink: :wink: Jestem zadowolony temat chłodnicy zamknięty :lol: :lol:
2.2gt 92 rok

micek
Posty: 265
Rejestracja: 2008-05-09 22:31
Car: brak
Lokalizacja: Starogard Gd.

Re: chłodnica

Post autor: micek » 2011-09-30 22:06

-- oryginalny post 30 wrz 2011, o 21:58 --

Z jakiego tworzywa jest górna część chłodnicy? Ma ona gdzieś jakieś oznaczenia tego tworzywa?

-- dodano 30 wrz 2011, o 22:06 --
Robert pisze:Na dole nie ma. Jeśli miałbyś TRIPa (choć zgaduję, że nie), to na górze chłodnicy jest czujnik do kontrolki koło lusterka (jeśli się mylę, to ktoś mnie poprawi, ale wydaje mi się, że to C1006 - patrz "dziwne wtyczki..."). A przynajmniej miejsce na ten czujnik - nienawiercone, bo rzadko kto potrzebuje.

Jeżeli nie wszystkie odpowiedzi znajdziesz w wątku "Czujniki temperatury", to we wspomnianych już "dziwnych wtyczkach..." poszukaj C111 (C107 w automacie), C131 oraz C171 i dopisz do tamtego tematu (o czujnikach). :idea:
Może nawet zrobiłbyś jakąś fotki dla potomnych? :roll:
Lepiej by było wrzucić fotkę. Byłoby wiadomo jak wygląda chłodnica z czujnikami. Mnie to interesuje bo mam już tripa.
A nie wiem jak wygląda taka chłodnica. :?
PROBE I, 2,2 GT, 92 r.
gg 16101475

Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1756
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Gallery: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: chłodnica

Post autor: Eli » 2011-10-01 00:36

górna część oryginalnej chłodnicy była z tego niespawalnego tworzywa (PVC ?)

micek
Posty: 265
Rejestracja: 2008-05-09 22:31
Car: brak
Lokalizacja: Starogard Gd.

Re: chłodnica

Post autor: micek » 2011-10-01 07:36

-- oryginalny post 1 paź 2011, o 07:02 --

Są elektrody do PVC (miękkie i twarde). To na pewno jest to :?: Znalazłem tu: http://www.ataszek.pl/elektrody-polskie

-- dodano 1 paź 2011, o 07:36 --

W tym linku co podałem są informacje na temat różnego rodzaju klejów przemysłowych.
PROBE I, 2,2 GT, 92 r.
gg 16101475

Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1756
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Gallery: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: chłodnica

Post autor: Eli » 2011-10-01 13:54

Nie wiem czy to było PVC, wiem, że każdy twierdził, że się nie zespawa ani nie sklei. Ale góra pasuje od jakiejś Skody i nie kosztuje dużo i po problemie :wink:

Awatar użytkownika
Domek26
Posty: 123
Rejestracja: 2011-09-26 21:53
Car: Ford Probe 2.2 GT 92"
Gallery: viewtopic.php?t=21647
Lokalizacja: Kielce

Re: chłodnica

Post autor: Domek26 » 2011-10-01 18:31

Siema niedawno wymienialem chlodnice w swoim 2.2 GT kupilem na zlomie za 70 zl w super stanie od mazdy 929... gora bynajmniej u mnie jest aluminiowa

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”