Klimatyzacja i problemy z nią związane.

Awatar użytkownika
karakan
Posty: 469
Rejestracja: 2016-08-29 23:14
Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Galeria: viewtopic.php?t=24755
Lokalizacja: Warszawa/Lubin

Re: Klimatyzacja i problemy z nią związane.

Post autor: karakan »

Maxxum pisze:W 3.0 V6 mam działającą :)
W 2.2 GT chwilowo nie. Ale to stan przejściowy :wink:
A przerabiałeś na R134? Ostatnie upały pokazały mi, że klima by się przydała, a w temacie ostatnie wypowiedzi na temat przerabiania klimy są sprzed 10 lat :wink:
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA :D
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany :()

A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ ;)
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Klimatyzacja i problemy z nią związane.

Post autor: Maxxum »

karakan pisze:
Maxxum pisze:W 3.0 V6 mam działającą :)
W 2.2 GT chwilowo nie. Ale to stan przejściowy :wink:
A przerabiałeś na R134? Ostatnie upały pokazały mi, że klima by się przydała, a w temacie ostatnie wypowiedzi na temat przerabiania klimy są sprzed 10 lat :wink:
No właśnie w 3.0 mi przerobili na R-134. Ale tak naprawdę to nie wiem co faktycznie zrobili - aż wstyd się przyznać, że nie zapytałem wtedy.
Przy okazji podpytam gościa o przeróbkę 2.2 GT, bo załatwić czynnik R-12 to droga przez mękę :|
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
LukaszV8
Klubowicz
Posty: 677
Rejestracja: 2009-01-06 10:10
Samochód: Probe GT 1992r.
Galeria: viewtopic.php?t=23045
Lokalizacja: Kraków/Myślenice

Re: Klimatyzacja i problemy z nią związane.

Post autor: LukaszV8 »

Karakan ja próbowałem w tamtym roku roku uruchomić i odpuściłem. Znalazłem nawet człowieka, który miał r12 i mi napełnił tylko za 300zł...szczelność miała być ok.Sprężarka uruchamiała się ,,na krótko'' po podaniu plusa z aku w związku z problemami z elektryką, ale coś tam chłodziło i pewnie bym to ogarnął dalej gdyby dwa tygodnie później nie okazało się, że drogocenny czynnik spierdzielił...na zlocie chłopaki kombinowali, próbowali, przekładaliśmy przekaźniki, szkoda nerwów pieniędzy. Po prostu trzeba by zregenerować/uszczelnić sprężarkę na nowo i wymienić wszystkie przewody, osuszacz itp. na nowe i dopiero się brać dalej za inne rzeczy...
Ostatnio zmieniony 2017-06-07 07:25 przez LukaszV8, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
,,...Panie, a ile to pali?...''
Goszka
Posty: 5
Rejestracja: 2017-07-17 21:42

Re: Klimatyzacja i problemy z nią związane.

Post autor: Goszka »

Cześć !
jestem tu NOWA, nie chcę mieszać w postach, ale mam nadzieję, że mi pomożecie
Chłodnica klimatyzacji - do wymiany, I GEN 92., 2.2 turbo
Gdzie dostanę odpowiednią ? czy ta od mazdy 626 pasuje ? i która genercja jest odpowiednikiem ?
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Klimatyzacja i problemy z nią związane.

Post autor: Maxxum »

Goszka pisze:Cześć !
jestem tu NOWA, nie chcę mieszać w postach, ale mam nadzieję, że mi pomożecie
Chłodnica klimatyzacji - do wymiany, I GEN 92., 2.2 turbo
Gdzie dostanę odpowiednią ? czy ta od mazdy 626 pasuje ? i która genercja jest odpowiednikiem ?
Niestety raczej nie dostaniesz nowej chłodnicy klimatyzacji w Polsce.
Od żadnej mazdy nie podpasuje dokładnie.

Najlepiej trzeba by poszukać podobnej i ktoś w miarę kumaty przerobi Ci podłączenia.

Używane sobie raczej odpuść, ponieważ po tylu latach cudem będzie znalezienie coś co nadaje się do powtórnego użytku.
Przerabiałem temat niejednokrotnie.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”