Co mi cieknie z tego węzyka

Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 778
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Gallery: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Co mi cieknie z tego węzyka

Post autor: Marcos » 2005-07-11 01:17

Witam
|Mam mały problem (tak mi się wydaję, a mianowicie chciałem się dowiedzieć co to jest za wężyk, który zaznaczyłem na rysunku, ponieważ gdy silnik się trochę zagrzeje cieknie mi z niego jakiś płyn. W tym węzyku jest taka mała dziurka i tamtędy pryska bodajże woda.Myślę, że jest to płyn z chłodnicy( w moim przypadku jeszcze woda, ponieważ nie zdążyłem wymienić).
Obrazek

CZy jest to jakiś specjalny wężyk, gdzie to kupić, czy mogę na zwykły wężyk wymienic i czym grozi dalsza jazda z tym wyciekiem.
Wody w zbiorniczku mi trochę ubywa.
Pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4073
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2005-07-11 02:03

Jak to jest woda to tak jak pisałeś to zn że z chłodnicy a co za tym idzie powinieneś go wymienić albo zakleić suchy wężyk klejem takim jak np kropelka. jutro sprawdze dokładnie to ci powiem co to za wężyk ale na pewno nie powinno z niego cieknąć !!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman » 2005-07-11 11:34

Wezyk ten doprowadza wode do przepustnicy inaczej mowiac jest to ssanie :)
NIe musze chyba wyjasniac jak dokladnie dziala :twisted:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6

Gość

Post autor: Gość » 2005-07-12 17:13

a mozesz wyjasnic jakie moga byc skutki jezdzenia bez ssania?? Bo cos mi sie wydaje ze nie mam podlaczonego tego wezyka, przynajmniej nie rzucil mi sie w oczy jak ostatnio ogladalem przepustnice. To ze nie bedzie podwyzszal obrotow na zimnym silniku to wiem, ale jakie to moze niesc za soba konsekwencje?

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4073
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2005-07-12 22:05

Jakie wydaje mi się że żadnych po prostu gorsze palenie w zimę !!! :D :D :D :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman » 2005-07-13 15:58

Dokladnie tak jak mowi Bogdan.
Teraz jest cieplo wiec samochod zapala bez klopotow lecz gdy przyjda chlodniejsze dni to na pewno bedziesz go chcial podlaczyc :twisted:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Car: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk » 2005-07-13 16:28

Simones pisze:a mozesz wyjasnic jakie moga byc skutki jezdzenia bez ssania?? Bo cos mi sie wydaje ze nie mam podlaczonego tego wezyka, przynajmniej nie rzucil mi sie w oczy jak ostatnio ogladalem przepustnice. To ze nie bedzie podwyzszal obrotow na zimnym silniku to wiem, ale jakie to moze niesc za soba konsekwencje?

z logiki wynika że raczej właśnie będzie ci podwyższał obroty na zimnym i na ciepłym silniku.. :D:D:D bo woda doprowadzana jest po to aby ogrzać a nie schłodizć urządzenie a jeśli ogrzane urządzenie obniża obroty czy inaczej spalanie to co robi urządzenie nieograne? :D


poczekajcie do jesieni... będziecie na wyścigi podpinać i reanimować te urządzonka byleby tylko spalanko trochę spadło.. :D:D:D

albo poczekajmy aż paliwko skoczy tak do 5pln/litr.. :D:D też będzie się działo (LECH)

Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 778
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Gallery: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos » 2005-07-14 00:34

no właśnie chwyciłem go ostatnio na gorącym uczynku; po jeżdzie otworzyłem maskę i zauważyłem jak z niego pryska jakiś płyn. Chciałem palcem zatrzymać wyciek, ale był strasznie gorący i ciśnienie w miarę duże, więc nie dałem rady:)


Ja wolę go już teraz podłączyć, a raczej naprawić, żeby nie cieknął, gdy się nagrzeje :evil:
GG:9377317 white GT1 90'

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive » 2007-03-29 14:51

Tak sie zapytam z ciekawości czy ten wężyk aby nie grzeje tez powietrza w dolocie , bo jesli można by go jakos ominąc to powietrze byłoby zimniejsze .A co za tym idzie jest lepsze kopyto . Ale to chyba nie nagrzeje go az tak bardzo , co sądzicie ???
BYŁ - PROBE 2.2GT 90'(najlepiej wyposażony
probek w klubie)
Jest AUDI a4 b7 1.8TQ 350ps

Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Car: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york » 2007-03-29 23:10

ten wezyk doprowadza plyn do urzadzenia ktore odpowiada za nasze ssanie.

ominiecie go raczej nie wchodzi w gre ale nie ma sie czym martwic.za duzo nie nagrzeje Ci tego powietrza
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”