Wiatrak na chłodnicy

bigalex
Posty: 24
Rejestracja: 2005-10-24 21:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Wiatrak na chłodnicy

Post autor: bigalex »

Cześć, mam pytanie, czy wiatrak na chłodnicy ten po lewej stronie patrząc z miejsca kierowcy ma chodzić cały czas jak się włącza zapłon? Odkąd mam to auto (tydzień) to taki objaw występuje, czy to jest normalne? Jak nie to co może być tego przyczyną?
pozdrawiam
Ford Probe 2.2l GT I generacja '92 rok
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Nie to nie jest normalne, ten wiatrak się załącza dokładnie jak uzyskuje temperature 91,5 stopnia chyba. Może to być uwarunkowane tym że masz albo walniety czujnik na termostacie i podaje błędną temperature, albo padł poprzedniemu właścicielowi przekaźnik od wiatraka i zwar na krótko wiatrak żeby chodził cały czas. Nie jest to zdrowe bo jest za niska temperatura silnika. Jeśli to przekaźnik to możesz podmienić go z przekaźnikiem od klaksonu, są identyczne, a jeśli to czujnik to poprostu kupić nowy.
bigalex
Posty: 24
Rejestracja: 2005-10-24 21:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: bigalex »

Dzięki, już patrze co to.
Ford Probe 2.2l GT I generacja '92 rok
bigalex
Posty: 24
Rejestracja: 2005-10-24 21:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: bigalex »

Cześć, długo nie pisałem bo nie miałem czasu, mam pytanie gdzie znajduje się ten czujnik?
Ford Probe 2.2l GT I generacja '92 rok
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Jeden jest na termostacie, drugi może ale nie musie być, na chłodnicy, u góry albo u dołu albo w ogóle, to zależy od wersji
bigalex
Posty: 24
Rejestracja: 2005-10-24 21:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: bigalex »

Aha, no to będę szukać. Dzięki.
Ford Probe 2.2l GT I generacja '92 rok
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

u mnie (gt 92.r usa) czujniki sa w kolanku tuz przed wejsciem plynu do chlodnicy.sa tam bodajze ze 3 sztuki a ten ktory zalacza wiatrak jes pierwszy patrzac od przodu auta (w sumie od drugiej strony malo kto zaglada :lol: :lol: )siedzi na nim taka siwa wtyczka z jednym kabelkiem ale nie wiem jak u ciebie
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

york_2006 pisze:u mnie (gt 92.r usa) czujniki sa w kolanku tuz przed wejsciem plynu do chlodnicy.sa tam bodajze ze 3 sztuki a ten ktory zalacza wiatrak jes pierwszy patrzac od przodu auta (w sumie od drugiej strony malo kto zaglada :lol: :lol: )siedzi na nim taka siwa wtyczka z jednym kabelkiem ale nie wiem jak u ciebie
Jeśli moge prosić, zrób fotke tego ustrojstwa.
bigalex
Posty: 24
Rejestracja: 2005-10-24 21:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: bigalex »

Jeśli to do mnie prośba to raczej nic z tego bo nie mam czym tzn nie mam cyfrówki :(
Ford Probe 2.2l GT I generacja '92 rok
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Cytowałem Yorka, a nie wiem jak jest u Ciebie.
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

ja moge cyknac tylko telefonem bo cyfrowki tez nie posiadam a dzis juz ciemno ale jutro postaram sie wrzucic
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Może być telefonem bede wdzięczny.
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

a oto i nieszczesna wtyczka odpowiedzialna za zalaczanie wiatrakaObrazek
bigalex
Posty: 24
Rejestracja: 2005-10-24 21:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: bigalex »

Tylko że są dwa wiatraki, jeden koło tej wtyczki która jest na zdjęciu, a drugi z przodu chłodnicy, i mam pytanie od czego jest ten drugi?
Ford Probe 2.2l GT I generacja '92 rok
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Do klimy. :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Ten z przodu jest od klimatyzacji i w przypadku tego temtu nas nie interesuje. Załącza się tylko w momencie kiedy klima sie odpala
bigalex
Posty: 24
Rejestracja: 2005-10-24 21:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: bigalex »

aha, no wiec nas nie interesuje masz rację:) i dzięki
pozdrawiam
Ford Probe 2.2l GT I generacja '92 rok
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

wiec jesli interesuje nas tylko wiatrak chlodnicy plynu to szukaj chlopie przyczyny!sciagnij wtyczke i jak bedzie chodzil to znaczy ze jest na krotko a wtedy szukaj kabli bo jakis amator poszedl na latwizne a jesli sie zatrzyma to lec do sklepu po czujnik bo z tym juz chyba nic nie zrobisz bo nie sadze zeby dalo sie go w jakikolwiek sposob przywrocicdo zycia
bigalex
Posty: 24
Rejestracja: 2005-10-24 21:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: bigalex »

Spoko, jutro jeszcze raz zobaczę po kolei, przejrzę to wszystko i postaram się nie pisać bez sensu, chodziło mi o to gdzie jest czujnik, już wiem więc zobaczę co i jak i jak co to wymienię go i powinno być oki.
pozdrawiam
Ford Probe 2.2l GT I generacja '92 rok
Gość

Post autor: Gość »

bigalex pisze:Spoko, jutro jeszcze raz zobaczę po kolei, przejrzę to wszystko i postaram się nie pisać bez sensu
Zamiast kombinować na oślep to przyjedź na nasz spot do Rudy Śląskiej, masz niedaleko.
Zobaczymy co boli Twoje auto.
bigalex
Posty: 24
Rejestracja: 2005-10-24 21:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: bigalex »

Chętnie bym przyjechał ale autko jest na razie bez ważnych papierów, więc nie mam jak przyjechać. Ale jak będzie wszystko ok to będę napewno. a przy okazji: kiedy będzie ten spot?[/list]
Ford Probe 2.2l GT I generacja '92 rok
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Podłączę się to tego temaciku.

Chcę troszkę pokombinować (znów) pod maską , i natchnoł mnie pomysł mar-dom'a na zastąpienie oryginalnego wiatraka na chłodnicy tym od klimy (klima i tak nie nabita) , nie dość że jest lżejszy to jego średnica jest niewiele mniejsza .

Marek mówił że autko pracuje ok, nic sie nie przegrzewa, tylko że on ma LX'a czyli 2.2 tez turbo a jak wiadomo GT grzeje troche bardziej.

Chcę mieć po prostu troszke więcej miejsca na modernizacje dolotu .

Czy to opłaca sie robić???
Czy podczas większych upałów w mieście w korkach nie przegrzeje autka???
Czy robił ktoś cos podobnego w GT ???

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Mar-dom
Posty: 169
Rejestracja: 2007-09-16 19:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Mar-dom »

Dawid śmiało zmieniaj.wykorzystasz wszystkie oryginalne wtyczki.A dodatkowo będziesz miał ręczną możliwość włączania wiatraka na życzenie.Wykorzystasz do tego oryg.włącznik AC.Korki latem już silnikowi niestraszne.
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

no mi autko mimo nowej chłodnicy potrafi załapac w mieście O więc troszke sie boje, dziś na razie wstępnie to podepnę zobacze czy cos sie temp. podniesie i sie okarze .

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”