co to za czujnik?? I gen. GT usa
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
co to za czujnik?? I gen. GT usa
Witam mam małe pytanko apropo czujnika znajdującego sie w zaznaczonym na zdjęciu miejscu. Nie widać go tam dokładnie, ale jest on umieszczony jakby pionowo do czego on służy u mnie w autku jest on wogle urwany....a zdjęcie jest zaporzyczone od urzytkownika z galerii
Ps. mam nadzieje że sie nie pogniewa
Ps. mam nadzieje że sie nie pogniewa
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
czy poprawnie hm.... mam samochód od niedawna( koło 1,5 miesiąca) i wszystko było ok;) jak narazie przynajmniej, ale od jakiś 3 dni strasznie mi sie grzeje, nie wiem co jest grane....dopiero co dolana woda a tu temperatura po niecałych 2 km. tak rośnie, że jak stane to z pod maski woda paruje, nie wiem co jest grane może chłodnica sie zapchała.
Kilka dni temu sprawdzałem błędy w kompie, najpierw go całego zrestetowałem przez odłączenie klemy z aku i wciśnięcie hamulca, przejechałem sie stroche i pokazał błąd 09 czyli błąd temp. cieczy chłodzącej..i jakoś od tego momentu zaczęły sie kłopoty
Z tego co wiem to nie ma u mnie termostatu, w najbliższym czasie będe go musiał zamontować, ale jestem ciekaw dlaczego poprzedni właściciel go wyciągnął
ps. jaki jest koszt takiego czujnika??? u mnie to wygląda tak jakby ktoś kiedyś próbował go odkręcić a zamiast tego ukręcił go całkiem
Kilka dni temu sprawdzałem błędy w kompie, najpierw go całego zrestetowałem przez odłączenie klemy z aku i wciśnięcie hamulca, przejechałem sie stroche i pokazał błąd 09 czyli błąd temp. cieczy chłodzącej..i jakoś od tego momentu zaczęły sie kłopoty
Z tego co wiem to nie ma u mnie termostatu, w najbliższym czasie będe go musiał zamontować, ale jestem ciekaw dlaczego poprzedni właściciel go wyciągnął
ps. jaki jest koszt takiego czujnika??? u mnie to wygląda tak jakby ktoś kiedyś próbował go odkręcić a zamiast tego ukręcił go całkiem
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
poprzedni właściciel mi mówił że raz sie załanczał a raz nie, ale ja zauważyłem że ostatnio normalnie sie załancza i dodatkowo włanczam klime, żeby i ten entylator też chłodził
nie wiem co robić a dzis wieczorem będee musiał zrobić nim koło 120 km, mam nadzieje że sie w trasie nie zagrzeje
nie wiem co robić a dzis wieczorem będee musiał zrobić nim koło 120 km, mam nadzieje że sie w trasie nie zagrzeje
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
[...]
Patrz punkty 7 i 10.
Robert
Patrz punkty 7 i 10.
Robert
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
jak patrze na ten czujnik to widzę dwa przewody, a więc jest to czujnik nie na deskę tylko do kompa, a jaki jest skutek jego rozłączenia ?? Raczej nie przegrzewanie, bo wiatrak ma osobne zasilanie niezależna od kompa. Teoretycznie powinien wariować silnik (wysokie/niskie obroty i temu podobne chece)
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
silnik wcześniej jak był zimny miał około 1,5 tys.obr. i potem po przejechaniu kilku km. obroty spadały do 1 tys. i równiutko pracował.
Od paru dni dzieje sie tak że na zimnym trzyma około 2 tys., potem spada do 1,5tys. a następnie do 900obr., samochód dziwnie pracuje, według mnie odgłos wydobywający sie z silnika jest inny, a dzisiaj nawet musiałem go na pych odpalić jakby mu sie paliwo cofnęło, pierwszy raz zrobił tak wczoraj wieczorem ( zaznaczam że ten czujnik był urwany od początku jak kupiłem autko).
Jak kupiłem samochód dolałem oleju, wody itp. po kilkuset, tzn. około 700 km. sprawdziłem olej i poziom na bagnecie był idealnie w tym samym miejscu jak zaraz po dolaniu, silnik sie nie grzał i wszystko było pięknie , natomiast po przejechaniu kolejnych 150km. spojrzałem na bagnet a tam oleju od groma brakuje, silnik sie moment grzeje, ciśnienie tak wzrasta że przez chłodnice wode wywala.
Z tego co sie domyślam to na 99% uszczelka pod głowicą piardła i kłania sie również uszczelka pod pokrywą zaworów.
nie wiem co za jaja miał poprzedni właściciel poodstawiane.
Mój tatko miał podobnie w passacie zaraz po kupnie, nie było termostatu, silnik sie grzał, wywalało wode i okazało sie że była to uszczelka pod głowicą i w naczynku wyrównawczym w samym korku brakowało zaworków ciśnieniowych - może w porbku też jest coś takiego..
Z góry wielkie dzięki za pomoc
Od paru dni dzieje sie tak że na zimnym trzyma około 2 tys., potem spada do 1,5tys. a następnie do 900obr., samochód dziwnie pracuje, według mnie odgłos wydobywający sie z silnika jest inny, a dzisiaj nawet musiałem go na pych odpalić jakby mu sie paliwo cofnęło, pierwszy raz zrobił tak wczoraj wieczorem ( zaznaczam że ten czujnik był urwany od początku jak kupiłem autko).
Jak kupiłem samochód dolałem oleju, wody itp. po kilkuset, tzn. około 700 km. sprawdziłem olej i poziom na bagnecie był idealnie w tym samym miejscu jak zaraz po dolaniu, silnik sie nie grzał i wszystko było pięknie , natomiast po przejechaniu kolejnych 150km. spojrzałem na bagnet a tam oleju od groma brakuje, silnik sie moment grzeje, ciśnienie tak wzrasta że przez chłodnice wode wywala.
Z tego co sie domyślam to na 99% uszczelka pod głowicą piardła i kłania sie również uszczelka pod pokrywą zaworów.
nie wiem co za jaja miał poprzedni właściciel poodstawiane.
Mój tatko miał podobnie w passacie zaraz po kupnie, nie było termostatu, silnik sie grzał, wywalało wode i okazało sie że była to uszczelka pod głowicą i w naczynku wyrównawczym w samym korku brakowało zaworków ciśnieniowych - może w porbku też jest coś takiego..
Z góry wielkie dzięki za pomoc
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
ciach!!
nic nie pisalem:P zle zobaczylem wiec wykasowalem co napisalem:]
nic nie pisalem:P zle zobaczylem wiec wykasowalem co napisalem:]
Ostatnio zmieniony 2006-10-23 00:45 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
heh widze że każdy ma inne zdanie, jutro postaram sie zrobić fotke mojego silnika i konkretnie tego czujnika
Mam nadzieje że w środe uda mi sie wstawić autko do mechaniora.....jak myślicie to może być uszczelka pod głowicą??
ps. ile taka uszczelka może kosztować
Mam nadzieje że w środe uda mi sie wstawić autko do mechaniora.....jak myślicie to może być uszczelka pod głowicą??
ps. ile taka uszczelka może kosztować
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA