Spadające obroty

Awatar użytkownika
R.K
Posty: 286
Rejestracja: 2005-11-25 20:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczuczyn

Spadające obroty

Post autor: R.K »

Od kilku tygodni mam Forda Probe USA 2.0 1993r.Przyznaję,prowadzi się go dosyć przyjemnie,więc postanowiłem doprowadzić go do należytej sprawności,oczywiście poprzez mechanika.Usterek ubywało do momentu,kiedy się ochłodziło i zmieniłem płyn chłodniczy bo poprzedni właściciel dolewał wodę.Problemów z obrotami biegu jałowego wcześniej nie było,jedynie przy wysprzęglaniu obroty spadały w\g mnie za nisko,ale powracały na 650obr.auto nie gasło.Po zmianie płynu,chociaż niekoniecznie,obroty szaleją.przy zmianie biegów,zamiast spadać rosną.Najgorzej jest rano,przez pierwsze 10minut.Auto odpala bezbłędnie,lecz po nagrzaniu wolne obroty zamiast spadać,pozostają wysokie.podobnie jest na gazie,jak i na benzynie.Po 10min jazdy auto gaśnie.odpalam go znowu,pojawia się check engine i gaśnie co kilka minut ale za to mogę jeżdzić cały dzień,kłopoty z obrotami znikają.jednak co rano problem obrotów powraca a mnie krew zalewa.mechanicy grzebią po omacku,jak do nich już dojadę to auto pracuje dobrze a błędu nie ma,bo się resetuje i dupa zbita.Czyszczenie przepustnicy,silniczka krokowego-nie pomogło.Wygląda to na zacinanie lub zawieszanie się silniczka krokowego,ale czy napewno?nie chciałbym kupować nowego nie mając pewności ,czy da się to jakoś sprawdzić?Bardzo proszę o pomoc!!!
Ford Probe USA 2.0 1993r BASE
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

cześć!

sprawdź czy wlałeś wystarczającą ilość płynu i czy układ nie jest zapowietrzony.

komp nie powinien się sam z siebie resetować. błędy widać cały czas

zwróć uwagę na wskaźnik temperatury czy stoi w miejscu (i na jakiej literce) czy się rusza w czasie jazdy po nagrzaniu auta

idę do wyra bo już mam dość ;)

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Też obstawiam zapowietrzony układ chłodzenia. Tym bardziej, że stało to się właśnie po wymianie płynu chłodzącego.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
R.K
Posty: 286
Rejestracja: 2005-11-25 20:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczuczyn

Post autor: R.K »

Cześć! Mieliście rację!Dolałem płynu na max,układ odpowietrza się sam,przejechałem100km,poziom spadł o połowę i wolne obroty się uspokoiły.Dzięki za pomoc! :slon:
Ford Probe USA 2.0 1993r BASE
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

proszem ;)

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”