JAK ZALOZUC KLIMATRONIC ?????
- thebestcars
- Posty: 227
- Rejestracja: 2004-11-29 20:15
- Galeria: viewtopic.php?t=6093
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
JAK ZALOZUC KLIMATRONIC ?????
MAM PYATNIE PROSBE CZY JEST MOZLIWOSC ZALOZYC KLIMATRONIC Z vW LUB MOZE Z UADI ALBO Z MAZDY OBOJETNIE ALE NA STEROWANE ELKTRONICZNIE
MOZE KTOS POTRAFI CO ZARADZIC ALBO JAKIS SCHEMAT
JAK POTRAFICIE POMOC TO PROSZE
pozdrawiam
MOZE KTOS POTRAFI CO ZARADZIC ALBO JAKIS SCHEMAT
JAK POTRAFICIE POMOC TO PROSZE
pozdrawiam
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
- thebestcars
- Posty: 227
- Rejestracja: 2004-11-29 20:15
- Galeria: viewtopic.php?t=6093
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=88720630
TU JEST LINK DO TEGO TYPU STEROWNIKA KLIMY
ALE MYSLE ZE KAZDY WIE O CO MI CHODZI
TU JEST LINK DO TEGO TYPU STEROWNIKA KLIMY
ALE MYSLE ZE KAZDY WIE O CO MI CHODZI
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Nie rozumiem w czym problem... Nie jest to takie trudne. Jedyna wada to to że pełny klimatronik rozróżnia ciepłe i zimne powietrze, a nasze sterowanie ciepłym i zimnym odbywa się za pomocą linki. Poprostu musiałbym w zimie przestawiać na ciepłe a w lecie na zimne regulując przy okazji intenstywność chłodzenia. Sam układ sterujący można zaadoptować z innego auta. Potrzebujesz tylko elektryka który wpasuje do nowego elementu sterownik obsługujący pneumatykę nawiewu.
2.0, 16v, Klima, 94 r,
To wcale nie jest takie proste, bo w prawdziwym klimatroniku jest nagrzewnica sterowana elektrycznie a nie na linkę + czujnik nasłonecznienia + czujniki temperatur.
Mnie też to chodzi po głowie ostatnio. Jest taka firma co się zajmuje klimatyzacjami od podstaw autoklima.pl trzeba by ich spytać.
Mnie też to chodzi po głowie ostatnio. Jest taka firma co się zajmuje klimatyzacjami od podstaw autoklima.pl trzeba by ich spytać.
Ford Probe II gen. 2.5 '93
- thebestcars
- Posty: 227
- Rejestracja: 2004-11-29 20:15
- Galeria: viewtopic.php?t=6093
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
macie racje to nie jest proste problem lezy z ta prematyka głownie potrzebne sa czujniki
thenks bede dzwonil do tych WSZYTKICH
thenks bede dzwonil do tych WSZYTKICH
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Jakie czujniki panowie. Najprostsza wersja klimatronika to taka, że ustawiamy czy ma wiać ciepłe i zimne, ustawiamy gdzie ma wiać (na szybe, vent czy coś tam) Podłączamy do tego konsolkę z ustawieniem temperatury, która ma być w aucie, wkładamy gdzieś czujnik temp i podłączamy do nawiewu. Nawet można obejść tą naszą gałkę do prędkości nawiewu. Potrzebne do tej opcji są :
czujnik temp
konsolka zaadoptowana z jakiegoś auta na której ustawimy temperature
i elektroniczny regulator prędkości wiatraków (żeby je wyłączał lub osłabiał jak bedzie temperatura właściwa.
czujnik temp
konsolka zaadoptowana z jakiegoś auta na której ustawimy temperature
i elektroniczny regulator prędkości wiatraków (żeby je wyłączał lub osłabiał jak bedzie temperatura właściwa.
2.0, 16v, Klima, 94 r,
- thebestcars
- Posty: 227
- Rejestracja: 2004-11-29 20:15
- Galeria: viewtopic.php?t=6093
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
suchajcie panowie
najwiekszym probleme sa podcisnienia a jesli chodzi o wentylator to najmnieszy problem
linke tez da sei przerobic ale najwiekszy dylemat to te podcisninia
jak ktos to obejdzie zeby dzilalo to jest DLa mnie wilki
najwiekszym probleme sa podcisnienia a jesli chodzi o wentylator to najmnieszy problem
linke tez da sei przerobic ale najwiekszy dylemat to te podcisninia
jak ktos to obejdzie zeby dzilalo to jest DLa mnie wilki
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Czasami nie mogę zrozumieć co piszesz. Po prostu tego nie da się czytać. A wracając do tematu Basf ma rację to jest najprostszy i najskuteczniejszy problem. W końcu klimatronic załącza i wyłącza klimatyzację dostosowując ją do temperatury panującej w samochodzie
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
CZego wy chcecie od tej pneumatyki ? Po pierwsze pneumatyka jest tylko przy ustawianiu gdzie ma wiać a chyba nie jest rolą klimatronika wyczajenie gdzie akurat chcemu żeby wiało, prawda ? Po drugie jeśli bardzo chcemy przerabiać to na elektroniczne to wystarczy zainstalować silniczek krokowy który precyzyjnie wykona obrót o ileś stopni.
2.0, 16v, Klima, 94 r,