Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator ???

Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: bogdano »

Ale to chyba są te same czujniki w 2.0 i 2.5 tylko w 2.5 są inaczej podłączone do komputera niż w 2.0

Zresztą w 2.0 i 2.5 ten czujnik ma oznaczenie C143 więc chyba to jest ten sam czujnik.

A czy mam dobrą wiązkę to nie wiem. Pewnie jest zła i ktoś grzebał ale nie do końca miał wiedzę odpowiednia bo mi połowę rzeczy nie działało po kupnie probka. :) Prędzej właśnie poprowadzę sobie nowe przewody z czujnika do komputera niż będę rozgryzał jak to jest podłączone.

Chodzi mi o to, czy w 2.0 na czujniku powinno być na stykach napięcie 5V tak jak to jest w 2.5? Bo nigdzie nie mogę znaleźć jak przetestować podłączenie czujnika w 2.0

Jeszcze mam pytanie jak najlepiej dobrać się do wtyczki ECU żeby nie rozebrać połowy deski rozdzielczej? Wystarczy odczepić te boczne zaślepki koło nóg czy trzeba odkręcić ten plastik do którego mocowany jest drążek zmainy biegów?
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: Kocureq »

Nie wiem, jakie powinno być napięcie, ale jeśli czujnik jest rezystancyjny - to trzeba podać napięcie, żeby zmierzyć. Nie mam serwisówki od 2,0 pod ręką, więc to takie wróżenie z fusów :)
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: bogdano »

A z tym komputerem to nie orientujesz sie może od której strony dorwać się do tej wtyczki najlepiej to sobie podłącze na próbę ten czujnik tak jak na schemacie.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: wujeksex »

bogdano pisze:Wystarczy odczepić te boczne zaślepki koło nóg ...?
Powinieneś się do niego dostać, a jak nie, to będziesz musiał zdjąć ten panel gdzie są przełączniki nawiewu, radio.
Nie pamiętam czy komp leży na podłodze, czy trochę wyżej, ale tymi boczkami chyba się dostaniesz.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: bogdano »

Właśnie wróciłem z grzebania przy tym czujniku i najprawdopodobniej przyczyną moich problemów było zwarcie jakie się robiło na wtyczce od czujnika ECT bo przy samym wejściu przewody były gołe. Wymieniłem wtyczkę i obroty trzymają się teraz na 900 bez falowania. Zobaczę czy się to uspokoiło na stałe.

Ale najlepszy numer jest taki - hehe okazuje się że mam kompa z forda 2.5 zamontowanego do silnika 2.0.
Nieźle się magicy jacyś nakombinowali żeby to jeździło. Możliwe to jest wogóle że silnik 2.0 chodzi na kompie z 2.5? #-o
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: Kocureq »

Ty masz 2,0 rzędową czwórkę, czy 2,0 v6?

2,0 v6 jeździ na komputerze z 2,5 v6, ale żeby rzędowa czwórka? o_O
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: bogdano »

Nie no mam 2.0 16V i kompa z 2.5 24V Tylko nie wiem jaka wersja bo są chyba 3. :D
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: Kocureq »

Nie wiem jak to chodzi, toć ten komp chce sterować 6 wtryskami na podstawie innego sygnału z aparatu... magia :)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: Robert »

bogdano pisze:Zresztą w 2.0 i 2.5 ten czujnik ma oznaczenie C143 więc chyba to jest ten sam czujnik.
Wtyczka ma oznaczenie C143 - czujnik to 12A648 (ten sam w obu pojemnościach).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: bogdano »

No niezły numer z tym kompem. Z tymi obrotami jednak mi się nie poprawiło ale zauważyłem, że zaczynają falować jak się silnik nagrzeje do jakichś 80 st C. Jak jest zimny to ok 900 - 1000 obr się trzyma. Jak się zagrzeje to skacze z 900 - 500 obr. Kurcze może to przez tego kompa mam takie jaja z tymi obrotami. Już nie mam pomysłu co z tym zrobić bo mnie to wkurza jak czasami szarpie tym silnikiem na wolnych obrotach.
Kolejny numer jest taki, że jak się kiedyś bawiłem to się okazało, że wentylatorem steruje czujnik ten mały co leci na zegary. #-o Ale to już srać, niech sobie steruje ale muszę coś wymyślić tylko żeby mi te obroty nie falowały bo mnie szlag trafi. Spróbuję mu może do testów jakiś opornik wsadzić i go zrobić w konia że przy 80 st. ma 60 st. :)
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: wujeksex »

Zapewne masz kompa z 3 wtyczkami, dlatego myślisz, że to od 2,5. Też tak kiedyś myślałem, ale okazało się, że komp z 3 wtyczkami był stosowany w 2,0 ze skrzynią ATX.
bogdano pisze:Jak się zagrzeje to skacze z 900 - 500 obr. Kurcze może to przez tego kompa mam takie jaja z tymi obrotami.
Wyjmowałeś ostatnio akumulator, albo resetowałeś PCM :?: Ja po rozłączeniu aku też miałem falowanie obrotów w takim zakresie jak opisujesz, ale komp się "nauczył" trzymać właściwe obroty po 20 minutach jazdy w mieście.
Kilka razy rozłączałem aku i za każdym razem miałem po rozgrzaniu za niskie obroty. Po krótkiej jeździe jak stanąłem obroty były w okolicach 500, po kilku-kilkunastu sekundach podnosiły się do prawidłowych. Parę świateł w mieście i komp już trzymał obroty prawidłowo. Następnego dnia wszystko ok i jest dobrze do teraz.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: bogdano »

-- oryginalny post 2012-02-28 11:07 --

Dołożyłem mu opornik do testów 300 Ohm i na razie trzyma mi te obroty na 900 na rozgrzanym silniku. Jeździłem koło godziny i jest na razie ok. Teraz zobacze jak odpali na zimnym silniku. Jak będzie ok to mu zostawię ten opornik po prostu i tyle. Bo widzę że na tym czujnikach też jest rozbieżność w opornościach np przy 20 stopniach jest 500 Ohm:

"20 st.C – 2.2-2.7 kOhm"

U mnie te obroty wariują już ze 4 lata więc to raczej samoczynnie się nie uspokoi :) chociaż zauważyłem że po odpięciu akumulatora się to nasila. To pewnie masz rację że po jakimś czasie powinno być lepiej.

-- dodano 2012-02-29 11:39 --

Wujeksex a nie wiesz czy do tego komputera do skrzyni ATX o którym piszesz z 3 wtyczkami te piny na wtyczkach są takie same jak w komputerze do 2.5 czy to jest jakiś zupełnie inny komputer?
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: wujeksex »

Zupełnie inny komp. Gdzieś miałem opis wtyczek tego kompa. Jak znajdę to wrzucę.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: bogdano »

-- oryginalny post 2012-02-29 16:15 --

To jak możesz to poszukaj bo w serwisówkach nie ma opisu takowego kompa. Jak się zrobi cieplej to sobie sprawdzę czy mam do 2.5. może po kolorach przewodów na wtyczkach dojdę co to za komp.

W każdym bądź razie dołożenie tego opornika na razie przyniosło u mnie doskonałe rezultaty bo obroty się trzymają i nie szarpie mi silnikiem a już trochę pojeździłem.

Jedynie co mnie jeszcze denerwuje to zauważyłem że czasami przy pokręceniu kierownicą przy stojącym w miejscu probku na wolnych obrotach potrafią spaść obroty o jakieś 500 obr. Pewnie to jest spowodowane wzrostem obciążenia alternatora bo pompa wspomagania kierownicy chodzi chyba na tym samym pasku.

-- dodano 2012-03-01 08:00 --

Wujeksex według wszelkich moich danych bo szukałem tego kompa to był on montowany w 1-gen i niby właśnie w 2.0 ze skrzynią ATX. Ma on niby oznaczenie C210 ale u mnie w serwisówkach pod c210 funkcjonuje wtyczka chyba do poduszek. Skąd mam wziąć serwisówkę ze schematami do tego kompa?
Opis pinów sobie ściągnąłem ale tam są zupełnie inne oznaczenia więc nie pasuje to do schematów z normalnymi kompami.
O te wtyczki Ci chodziło co poniżej?
Załączniki
c210electroniccontrolas.jpg
c210electroniccontrolasg.jpg
c210electroniccontrolash.jpg
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: wujeksex »

Ja mam takie coś:
2.0 ATX1.JPG
2.0 ATX2.JPG
2.0 ATX3.JPG
A tu dla manualnej:
2.0 MTX.JPG
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: bogdano »

To co Ty masz C246, C247 i C248 to jest komp 2.5 a C256 to jest komp z 2.0 MTX i jest to normalnie w serwisówce

A to co ja wyżej wsadziłem to jest 2.2 1-gen i 2.0 ATX 2-gen jak widać w nawiasie po numerze wtyczki.

Ja zapewne mam kompa z 2-gen 2.5 tylko magicy coś pokombinowali żeby mi to chodziło bo nie sądzę, że w 94 r by był u mnie komp z ATX, jak bym miał 93 to by było możliwe pewnie ale podejrzewam że w 94 raczej nie.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: wujeksex »

-- oryginalny post 2012-03-01 20:41 --

To co wrzuciłem to na 100% komp od 2.0, bo jak widać są tylko 4 wyjścia na wtryski.
W 2.5 jest 6 wyjść na wtryski. Nie sugeruj się opisem wtyczek, bo są takie same, ale wyjścia z kompa są inne.

-- dodano 2012-03-01 20:56 --

Podaj numer kompa. Ja w swoim czarnym 2.0 ATX mam kompa z 3 wtykami.
Porównamy numery i może okaże się, że te same.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: bogdano »

Bardzo podobne te wtyczki ale widzę, że rzeczywiście te piny się trochę różnią (wcześniej nie zauważyłem). Jak się trochę cieplej zrobi to sprawdzę te numery kompa to porównamy :D
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: Robert »

bogdano pisze:Wujeksex według wszelkich moich danych bo szukałem tego kompa to był on montowany w 1-gen i niby właśnie w 2.0 ze skrzynią ATX. Ma on niby oznaczenie C210 ale u mnie w serwisówkach pod c210 funkcjonuje wtyczka chyba do poduszek. Skąd mam wziąć serwisówkę ze schematami do tego kompa?
C210 to nie komp, a wyłącznie kolejny numer wtyczki, więc nic dziwnego, że w różnych autach (I i II gen) oznacza co innego
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: bogdano »

Robert pisze:C210 to nie komp, a wyłącznie kolejny numer wtyczki, więc nic dziwnego, że w różnych autach (I i II gen) oznacza co innego
Wiem że C210 to jest oznaczenie wtyczki bo wszystkie wtyczki mają przed numerem oznaczenie C zapewne od słowa Connector. Chodziło mi o to że wtyczka C210 w 1-gen to jest wtyczka do kompa a w 2-gen do AirBag.

Kolega wujeksex zrozumiał że chodzi o wtyczki więc nie rozumiem po co te zwrócenie uwagi z podkreśleniem. :D
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: Robert »

I?
Na 210 kilometrze z Warszawy na Gdańsk stoi fotoradar, a na tym samym 210 z Wawy na Jaworzno - tirówki. I? :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: bogdano »

O widze że kolega Robert zorientowany co do tych tirówek bo w okolicach Siewierza tak jak by wypadało 210 kilometrów od Warszawki na Jaworzno rzeczywiście tirówki stoją. :D :D :D Szacuneczek.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
maras_eko
Posty: 106
Rejestracja: 2012-03-18 22:13
Samochód: 2,5 GT 1996
Galeria: viewtopic.php?t=20170
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: maras_eko »

U mnie chyba za szybko...

Ja mam takie zjawisko: Jeśli mam wyłączony nawiew wszystko wygląda ok, silnik pracuje równo, nic się nie załącza. Wystarczy, że mam włączony nawiew na minimum (bez różnicy czy klima czy bez) załącza się wentylator chłodnicy (oczywiście wolne obroty delikatnie w górę). 10 s pracy 15-20 przerwy i tak wkoło.... Normalne to ?
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: Spider33 »

Sprawdź jak samochód zachowuje się na pozycji vent i floor. Wszystkie inne pozycje uruchamiają klimę. U mnie również załączał się wentylator i to równo ze sprężarką klimy właśnie. I sprawdź sobie poziom płynu chłodzącego.
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator

Post autor: CBR »

Właśnie.
Ja też tak miałem w złotym tam działała klima :D
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”