Tarcze zamiast bębnów

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Tarcze zamiast bębnów

Post autor: kollek » 2004-04-23 19:18

Hey. Mam probe 89 2.2GL wiec z tyłu mam bębny i tak zastanawiam się czy dało by się zamontować tarcze zamiast nich od GT. No i oczywiście podpiąć wszystko tak zeby działało :D

Tak tylko teoretycznie pytam bo założe się że finansowo to nie będzie opłacalne, no chyba że... ???

Co o tym myślicie?
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Gallery: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober » 2004-04-23 19:21

Też o tym wczoraj myślałem kollas :D Ale myśle że więcej zabawy z tym niż pożytku!
ObrazekObrazekObrazekObrazek
2.5 V6

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek » 2004-04-23 19:26

Pewnie tak ale jak by miał wszystko co potrzeba to.... :) kuszące :).
Przecież piasta jest ta sama, więc trzeba by było zdobyć tarcze + środki i zaciski. zastanawiam się jak to wygląda od strony technicznej. Muszę polookać na serwisówce.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Car: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL » 2004-04-23 23:29

Myślę,że gra nie jest warta świeczki,bębny nie sa takie złe, po za tym zaciski na tarczach w I często się zapiekają.

Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Gallery: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE » 2004-04-24 00:14

cooooo pierwsze slysze...hehe
jak autko nie jezdzi tylko stoi w garazu albo gdzies indziej to moze i sie zapiekaja...mi sie jeszcze nie zdazylo....hehe a dlugo juz jezdze :lol:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek » 2004-04-24 07:52

Patrzyłem na www.moto.sklep.pl i koszt nowych bębnów i szczęk to niecałe 300 zł. Te części muszę wymienić ale przypuszczam ze za 300 stówy tarcz bym nie zrobił. :roll:
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Gallery: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf » 2004-04-24 14:54

Najgorsza sprawa to zaciski, ja też bym sobie chętnie wymienił na nowe albo używane z nowszego modelu bo mój rocznik ma wadę fabryczną.

Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek » 2004-04-26 11:00

Tak te zaciski w II gen to prawdziwa zmora :(
U siebie jeden zacisk już wymieniłem, a w drugim wymieniłem sam tłoczek.
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”