Kontrolka BREAK na desce

emo
Posty: 22
Rejestracja: 2004-12-15 17:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Kontrolka BREAK na desce

Post autor: emo »

Witam mam mały problem przy ostrychy skretach zapala sie kontrolka BREAK na desce co moze byc tego przyczyna pozdrawiam za odpowiedzi dzieki
Awatar użytkownika
kicur
Posty: 290
Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Galeria: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno

Post autor: kicur »

no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba :lol:
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. ;) PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
Awatar użytkownika
Kula
Posty: 138
Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kula »

A w moim probku na zakretach zapala sie kontrolka od pasow :) Powaznie. Widac tymi autami trzeba tylko prosto jezdzic he he :)
Czerwona jedynka GT 91'
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

kicur pisze:no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba :lol:
Również stawiam na płyn.Uzupełnij zbiorniczek.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
biker
Posty: 46
Rejestracja: 2005-03-13 01:09
Samochód: brak
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: biker »

kicur pisze:no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba :lol:
Dołaczam się prawie na 100%
2,2 GT 89r.
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

albo jakiś luźny kabelek...który na zakrętach sobie lata....
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

A ja w takiej jedyneczce z turbo jak Emo mam kiepski wyłącznik pod dźwignią ręcznego i czasem źle kontaktuje. Muszę zwalniając ręczny odchylać dźwignię trochę na bok i wtedy wyłącza. Ale poziom płynu zawsze warto sprawdzić.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
emo
Posty: 22
Rejestracja: 2004-12-15 17:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

dzieki

Post autor: emo »

tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
Gość

Re: dzieki

Post autor: Gość »

emo pisze:tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
To teraz pytanie dlaczego było go tak mało, płyn hamulcowy z reguły nie ucieka, więc coś musi być przyczyną.
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: dzieki

Post autor: cevinek »

Sqad pisze:
emo pisze:tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
To teraz pytanie dlaczego było go tak mało, płyn hamulcowy z reguły nie ucieka, więc coś musi być przyczyną.
Jedną z przyczyn mogą być zużyte w znacznym stopniu klocki hamulcowe...wtedy też jest efekt małej ilości płynu....
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Awatar użytkownika
biker
Posty: 46
Rejestracja: 2005-03-13 01:09
Samochód: brak
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: biker »

Popieram

Klocki i tarcze też się zużywają.

Co może być przyczyną niskiego poziomu płynu.


Pozdro
2,2 GT 89r.
Awatar użytkownika
philipe
Posty: 174
Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: philipe »

u mnie ciągle się żarzy kontrolka od ręcznego, a jak zaciągnę ręczny to się normalnie zapala, to dlaczego nie gaśnie całkiem jak wyłączę ręczny :?: może ktoś wie :?:
Obrazek Obrazek Obrazek
89r. 2.2 GT (I) USA
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Problem z alternatorem.
Koniec szczotek,regulator napięcia,luzny pasek klinowy.
Najprawdopodobniej koniec szczotek się zbliża.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”