pytanie o antilock

Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

pytanie o antilock

Post autor: Sokół »

Witam kto wie oco chodzi z tą kontrolką , bo czasem jak zapale silnik to przez pewien czas mi się świeci ?
Ostatnio zmieniony 2006-04-05 10:16 przez Sokół, łącznie zmieniany 1 raz.
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

Chyba miga a nie świeci...
a jeżeli miga to tak ma być, wszycho w porządku.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Tu jest trochę:

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=antilock

Antilock to kontrolka od ABS'u (Antilock Braking System)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

dokładnie. Więc jak cały czas świeci to: albo masz brudny czujnik na którymś kole. albo bezpiecznik TURN się spalił ale wtedy nie będziesz miał kierunkowskazów i wspomagania. albo bezpiecznik od ABS (ten w skrzynce głównej) się spalił.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Wielkie dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Teraz przynajmiej wiem gdzie szukać .
A co do wspomagania tak właśnie się dzieje i ztymi kierunkami też .
Tylko tyle że trwa to jakiś czas i przestaje tak wię chyba gdzieś coś nie styka .
Jeszcze raz dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Jeszcze jedno pytanko gdzie jest ten bezpiecznik TURN ??????????????
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

sokół pisze:Jeszcze jedno pytanko gdzie jest ten bezpiecznik TURN ??????????????
weź wsadź głowę koło pedałów zdejmin pokrywkę od bezpieczników i poczytaj zanim zadasz koleje pytanie :)
w probie są generalnie dwa miejsca gdzie zbiorowo występują bezpieczniki: koło pedałów i pod maska obok akumulatora
Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Dzięki!!!!
Zapamiętam :oops:

Proszę zapamiętaj jeszcze to:

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=2277

Aha i jeszcze te drukowane. No chyba że chciałeś krzyknąć na ten antilock. Ale ja jestem nudny...
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

miałem ten sam problem raz chodziło raz nie. Okazało się że bezpiecznik siedzi w swoim miejscu ale nie styka. Pogrubiłem lutownicą styki bezpiecznika wszedł ciasno i jest spokój.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Sokół »

spróbuję jeszcze tego ,bo bezpiecznik jest OK. troche mnie wnerwia to wyłanczanie się wspomagania i brak kierunków :newcry:
naprawde można na was liczyć
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

czasem jak zapalisz i się świeci wyłącz wszystkie hałasidła i posłuchaj czy coś nie warczy taj dziwnie i bardzo fajnie. Jeśli warczy to raczej możesz mieć zabrudzony czujnik lub zębatkę tak jak piszą chłopaki- ja tak miałem. przy wymianie przegubów wyczyściłem i jest ok. (opieram się na swoim doświadczeniu).
btw. to co tak warczy to pompa jakaś? od abs? podoba mi się.

pozdr,[/url]
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Sokół »

a więc diabełka na podnośniki i sprawdzam , ale dopiero pod koniec tygodnia ,teraz tylko praca i brak czasu ( wyjątek to forum)
he he
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Sokół »

już wszystko ok. pogrubiłem lutownica styki na bezpieczniku i wszystko hula ,że aż miło .
Jeszcze raz dzięki
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

ja mam to samo...anti lock ciagle sie pali;/ a check engine czasami jak dodam wiecej gazu to gasnie???
mam probka 91 GT 2.2
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

Może masz któryś czujnik niesprawny albo odłączony lub może za daleko jest od zębatki...
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

sprawdz kody błędów abs
tu masz linka który opisał Simones jak to zrobić http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3561
jak sprawdzisz to będziesz miał pewność o co chodzi
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
tarsar
Posty: 32
Rejestracja: 2006-10-15 16:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: tarsar »

U mnie z kontrolką Anti-lock było tak:
najpierw po zapaleniu silnika gasła - ale przed tym faktem mrugnęła bodajże 3 razy!
Od jakiegoś czasu (bodajże wymiana przegubów) mignie, ale tylko jeden raz...
Podczas jazdy nie miga wogóle, więc zakładam,że cały układa Abs jest w porządku.

O co to może biegać?
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD Distinctive nero fuoco
&
ex Alfa Romeo GTV nero ; Volvo 480 Turbo Collection nr 116/480
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

czy przy jakiejś prędkości zapal ci się antilock (podczas hamowania)
możesz mieć uszkodzoną zembatke
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
tarsar
Posty: 32
Rejestracja: 2006-10-15 16:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: tarsar »

piotrek pisze:czy przy jakiejś prędkości zapal ci się antilock (podczas hamowania)
możesz mieć uszkodzoną zembatke
W tym rzecz, że nie - ani razu nie mrugnęła nawet. Martwić się nie martwię - w końcu wszystko jest OK :)
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD Distinctive nero fuoco
&
ex Alfa Romeo GTV nero ; Volvo 480 Turbo Collection nr 116/480
pablos11
Posty: 92
Rejestracja: 2006-09-07 16:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Paniówki(okolice Gliwic)

Post autor: pablos11 »

Odświeże trochę temat czy ten anti lock w jedynce to jest to samo co w dwójce bo ciągle mi sie pali po zapaleniu silnika.Dodam że miałem ostatnie dni niemiłe doświadczenia a mianowicie jakieś zwierze obgryzło mi przewody hamulcowe, z paliwa i na dodatek akumlator mi padł. Czy może to mieć coś z tym wspólnego?
Ford probe 2.5V6 94r.
Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Samochód: II gen 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Post autor: Destroyer »

Anti lock to lampka kontrolna od ABS'u jeżeli świeci tzn że coś jest nie tak z tym układem. A jeżeli mówisz że coś ci zjadło przewody i narobiło zamieszania to już masz odpowiedź czemu to się świeci.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside :( :( :(
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya :)
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM :D
pablos11
Posty: 92
Rejestracja: 2006-09-07 16:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Paniówki(okolice Gliwic)

Post autor: pablos11 »

Tak właśnie myślałem że to może coś byc z ABS-em. A nie powinna się świecic też kontrolka od ABS-u?
Ford probe 2.5V6 94r.
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

pablos11 pisze:Tak właśnie myślałem że to może coś byc z ABS-em. A nie powinna się świecic też kontrolka od ABS-u?
Destroyer pisze:Anti lock to lampka kontrolna od ABS'u
:twisted:

:mrgreen:
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Wpisz sobie w naszą wyszukiwarkę słowo ABS, ogranicz szukanie do II Gen.
i czytaj, czytaj, czytaj. :D

Ciekawe, po którym przeczytanym temacie dojdziesz do wniosku, że
moderatorzy jednak nie na darmo blokują nowo zakładane, dublowane tematy. :wink:
Problem ABS-u, to i tak jeden krótszych.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”