Z przodu tarcze z tylu bebny ???

Dave TDi
Posty: 18
Rejestracja: 2002-10-03 21:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Z przodu tarcze z tylu bebny ???

Post autor: Dave TDi »

Ostatnio wyczytalem z Probe 2.5 maja tarcze hamulcowe z przodu i tylu. A 2.0 tarcze h. z przodu a bebny z tylu. To bardzo dziwne gdyz ja mam 2.0 z 94' i mam tarcze z produ i z tylu. A co wy macie w swoich ???
Dave TDi
Awatar użytkownika
alex
Posty: 402
Rejestracja: 2002-10-02 11:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Outside Pl

Post autor: alex »

ja mam 4 tarcze tylko ostatnio rdzewiwja z wiadomyc przyczyn :roll:
Gość

Post autor: Gość »

ja tyz mam 4 tarcze(2.0_96)gdy przegladam strony ze stanow tam najczesciej sie trafiaja probowki z bebnami z tylu :lol:
Gość

tarcze

Post autor: Gość »

W moim 2.0 94 r. byly 4 tarcze. Teraz w 2.5 93 tez mam 4. Nigdy nie spotkalem probe z bebnem.
Gość

Tarcze

Post autor: Gość »

Powinno byc tak, ze GT (zarowno pierwsza generacja czyli 2.2 turbo i druga czyli 2.5 V6) maja 4 tarcze. Pozostale maja z tylu bebny. W pierwszej generacji zgadzalo sie to we wszystkich PROBE ktore widzialem. W drugiej pojecia nie mam jak jest faktycznie :)...
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

hmmm

Post autor: flanker »

Ja tam nie mam GT (I generacja) a tarcze mam z przodu i z tył.
Ale mam za to LX 3.0 V6 :)
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

Z tego co wyczytalem z różnych amerykańskich gazet wersje amerykańskie, podstawowe Probe 2.0 Base miały z tyłu bębny.Wyjątkiem były bogatsze w wyposażenie wersje SE 2.0 które miały z tyłu i z przodu tarcze.
pozdrawiam
BLACK PROBE
Klubowicz
Posty: 394
Rejestracja: 2002-09-03 20:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: BLACK PROBE »

w 100 % zgadzam się z Artkiem - mój 2,0 SE wersja amerykańska ma z tyłu bębny.
Dave TDi
Posty: 18
Rejestracja: 2002-10-03 21:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Dave TDi »

Dziekuje wszystkim ktorzy odpowiedzieli na moje pytanko. Pytalem tylko z ciekawosci bo po przeczytaniu kilkiu art. doszedlem do wniosku ze chyba powinienem miec bebny z tylu a mam tarcze. Wiec chyba mam wersje 2.0 SE
Dave TDi
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Dave jest tak:
2.0 BASE,SE ma z tylu bebny-USA
2.0 BASE.SE ma z tylu tarcze-EUROPA
Ja mam 2.0 SE(USA) i mam tak jak BLACK PROBE z tylu bebny!
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

strober pisze: Ja mam 2.0 SE(USA) i mam tak jak BLACK PROBE z tylu bebny!
No to Ci zazdroszczę ja tez wolał bym mieć u siebie w wersji GT bębny z tyłu, bo z tymi zaciskami na tarczach tylnich miałem kłopoty. (przedewszystkim z ręcznym - zacisk nie odpuszczał) i musiałem jeden zacisk cały wymienić,a w drugim dać nowy tłoczek - co oczywiście kosztowało nie mało :(
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Awatar użytkownika
TSA
Posty: 223
Rejestracja: 2003-03-28 22:41
Samochód: FP 2.0 94r , Mondeo MK3 2.0 2006
Lokalizacja: Olsztyn, GT

Post autor: TSA »

blokowanie zaciskow chamulca tylnego(tarcze) to juz taka choroba tego auta,z tego co wiem to wiekrzosc miala .lub bedzie miec z tym problemy,jedyne co pomaga to wymiala albo, rozebranie calego zacisku i oczyszczenie ale to na dlugo nie pomaga, bo niestety jesli dostanie sie brod do linki recznego to nie cofa calkowicie do konca zacisku i stad te problemy.
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

Zgadza się :D .
Ja trzy razy rozbierałem i czyściłem zaciski, ale starczało to tylko na góra trzy miesiące, później znów się blokowały :(
Teraz po wymianie całego zacisku, a w drugim tłoczka mam narazie ok :D
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Bębny??

Post autor: Wito »

Przy dużych prędkościach powyżej 100 bije mi pedał hamulca wyczytałem że jak hamulec bije to tył nawala ja mam bębny.

Od czego mam zacząć naprawe??
2.0 16v 1993r
USA
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Albo blokuje któreś koło i załącza się ABS lub szwankuje czujnik.
Ale i tak wpierw rozbierz i sprawdz w jakim stanie są hamulce.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Wito »

nie mam abs wiec rozebrać hamulce ok czy moge zrobić to sam??
2.0 16v 1993r
USA
Awatar użytkownika
Tengel
Posty: 74
Rejestracja: 2005-07-11 23:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Tengel »

Sprawdz przednie tarcze.Mialem podobny problem, okazalo sie ze tarcze po prostu sa krzywe.Bił nie tylko pedal hamulca,ale samochod wpadal w drgania przy hamowaniu. Koszt imprezki: Tarcze (zamienniki of course) i klocki - niecale 500 zl. Teraz chodzi jak zloto.
Błekitny szerszeń(może bardziej Bzyk) 2.0 16V 94r ;)
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Jeśli tarcze mają odpowiednią grubość można spróbować przetoczyć. tzn. jeśli są w miarę nowe a już zwichrowane.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Tengel pisze: Koszt imprezki: Tarcze (zamienniki of course) i klocki - niecale 500 zl. Teraz chodzi jak zloto.
Jezu, gdzie tak zdzierają :shock: Ja tarcze Brembo ze wskaźnikiem zużycia mam za 130 zł.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Tengel
Posty: 74
Rejestracja: 2005-07-11 23:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Tengel »

tofil pisze:
Tengel pisze: Koszt imprezki: Tarcze (zamienniki of course) i klocki - niecale 500 zl. Teraz chodzi jak zloto.
Jezu, gdzie tak zdzierają :shock: Ja tarcze Brembo ze wskaźnikiem zużycia mam za 130 zł.
Mam Yuridy (jakies niemieckie),nie pamietam teraz za ile dokladnie i troche lepsze klocki od standardowych. Zaplacilem okolo 450 z montazem. I tak niezle,w serwisie Forda w Olsztynie zazyczyli sobie 1200 PLN + montaz :shock: . Nie wiem brachu gdzie Ty znalazles te Brembo za 130 zl za sztuke (czy za komplet?). Kupuj i sprzedawaj,jeszcze na tym zarobisz :wink:
Błekitny szerszeń(może bardziej Bzyk) 2.0 16V 94r ;)
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Za komplet! Mam znajomego w intercars i taką mi podał cenę. Za klocki dałem 82 zł komplet na 2 koła japońskie w JC, wymiana 35 zł.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Tengel, te ceny przyprawiają mnie - szarego użytkownika I gen. o zawrót głowy :shock: . Chłopaki piszą normalne ceny. Zmień lepiej warsztat i dealera części 8) .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Hamulce

Post autor: bogdano »

Witajcie ponownie z następnym tematem :)

Orientujecie się może jakie hamulce mogą być z tyłu w moim probku 2 generacji?
Wydaje mi się że są szczęki i bębny ale jak się pytałem w sklepie to się gość upierał że są klocki i tarcze.
Jeszcze tam nie zaglądałem ale zacisków nie widzę tylko bębny z zewnątrz. :)
Możliwe to jest żebym miał bębny w dwójce?

Pozdrawiam.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Re: Hamulce

Post autor: Basf_Wrocław »

Seryjnie w 2.0 były bębny.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Hamulce

Post autor: bogdano »

-- oryginalny post 2010-07-20 22:03 --

A z czego te bębny pasują bo w sklepach widze są do jedynki i Mazdy 626 DE.

Bębny z jedynki są takie same jak w dwójce?

Pozdr

-- dodano 2010-07-21 12:42 --

Poniawiam pytanie do znawców tematu :) jakie bębny są w dwójce 2.0 16V?
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”