zablokowane hamulce

Jaarecki
Posty: 75
Rejestracja: 2005-10-16 15:13
Galeria: viewtopic.php?t=6634

zablokowane hamulce

Post autor: Jaarecki »

Jak w temacie auto zbuntowało się i zaciąga sobie hamulce. Mianowicie sprawa wygląda tak wczorajszego dnia wymieniłem sobie płyn hamulcowy i miałem problem z odpowietrzeniem tylnego lewego koła. Przy naciskaniu nie mogłem wycisnąc ani jednej kropli płynu przez odpowietrznik i przez sam przewód. Najlepsze zaczyna się dopiero w momencie gdy ruszam w miasto z nieodpowietrzonym tylnym kołem bo po przejechaniu około 5 km zaczyna puchnąć pedał i blokowanie obu przednich kół i tylnego prawego. Nie mam pojecia co się dzieje prosze o jakieś rady. Dodam że po odstaniu około 15 minut pedał zaczyna byś normalny i tak jakby nic się nie stało.
Ford Probe II
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak »

Moze masz niedrozny przewod hamulcowy tylni??? a czujesz zapach spalonych klockow??? JA mialem tak ze przewody byly niedrozne i smierdzilao w kabinie sapalonymi klockami gdy sie wysiadlo tarcza byla czerwona, haluce sie zaciskaly z tylu ale juz nie odpuszczaly...
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
Jaarecki
Posty: 75
Rejestracja: 2005-10-16 15:13
Galeria: viewtopic.php?t=6634

Post autor: Jaarecki »

klocki się palą i śmierdzą na przedniej osi oba trzymają a tył tylko prawy i po kilku minutach odpuszczają i jest ok na jakiś czas. Dodam że nie dociera płyn do lewego zacisku.
Ford Probe II
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak »

Gdybym byl na twoim miejscu sprawdzilbym przewody....Wedlug mnie jest to przyczyna na 100%
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

zgadzam sie, pewnie gdzies jakis glut w przewodzie stanol.
koledze jakos to przeczscili i bylo po sprawie.

pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Jaarecki
Posty: 75
Rejestracja: 2005-10-16 15:13
Galeria: viewtopic.php?t=6634

Post autor: Jaarecki »

Sprawa się chyba wyjaśniła okazało się że padła jedna sekcja w pompie hamulcowej, ale okaże się wszystko jak zamontuję nowo i da się odpowietrzyć. Zapomniałem dodać że będą robić płukanie przewodów hamulcowych i pompy ABS-u.
Ford Probe II
Jaarecki
Posty: 75
Rejestracja: 2005-10-16 15:13
Galeria: viewtopic.php?t=6634

Post autor: Jaarecki »

Problem braku płynu w tylnym lewym przewodzie i zacisku był spowodowany uszkodzeniem regulatora ciśnienia lub jak kto woli korektora siły hamowania.
Ford Probe II
Awatar użytkownika
DjDolar
Posty: 9
Rejestracja: 2008-09-08 12:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: zablokowane hamulce

Post autor: DjDolar »

mam to samo oprocz tylnego kola mi blokuje tylko przod i teraz niewiem co robic jeden mechanik mowi pompa inny przewody czekam na jakies opinie

I zbędny nowy wątek:
DjDolar pisze:odrazu napisze ze w temacie krzyczalem z pelna swiadomoscia ale juz sprzeglo podjechalem prawie nie idzie nieraz jechac
Jak w temacie auto zbuntowało się i zaciąga sobie hamulce. Mianowicie sprawa wygląda takostatnio wymieniłem sobie klocki z przodu . Najlepsze zaczyna się dopiero w momencie gdy ruszam w miasto po przejechaniu około 5 km zaczyna puchnąć pedał i blokowanie obu przednich kół . Nie mam pojecia co się dzieje prosze o jakieś rady. Dodam że po odstaniu około 15 minut pedał zaczyna byś normalny i tak jakby nic się nie stało. nieraz mozna pojezdzic ze 2 dni i nic a nieraz co pare kilometrow sie to robi
Chcesz dopisać coś pod własnym postem? Przeczytaj :arrow: Kilka porad dla nowego użytkownika !
Robert


jak zbedny jest gdzies opisane co to i z czym to sie je ?? jak tak to nie znalazlem a sprawa wazna bo nie idzie jezdzic

Chcesz dopisać coś pod własnym postem? Przeczytaj :arrow: Kilka porad dla nowego użytkownika !
Robert


a wogle to to probe I a nie II jak podobny by nie byl ;P

Chcesz dopisać coś pod własnym postem? Przeczytaj :arrow: Kilka porad dla nowego użytkownika !
Kocureq


nie ma to jak wladza nie ?? czyżby czasy Cenzury wrocily ??
Ci co piją Są dla mnie NICZYM ........ niczym PRZYJACIELE
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”