mam problem ze skrzynia autom.plis pomoc

Awatar użytkownika
Witek.w-wa
Posty: 272
Rejestracja: 2003-12-09 13:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Witek.w-wa »

Jakie objawy jakie auto ????? nic nie wiemy :idea:
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue- 8)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

No toś się Stary rozpisał....
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Skrzynia w ogóle nie reaguje? Coś działo się wcześniej?
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

to jest chyba topic miesiaca a nawet nie wiem czy nie mozna by go podciagnac pod topic roku :):):)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

No... A mechanik musiałby być geniuszem, jeśli miałby rozwiązać ten problem na odległość... ;)
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
Witek.w-wa
Posty: 272
Rejestracja: 2003-12-09 13:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Witek.w-wa »

Chłopaki a może człowiek stoi gdzies w jakies gluszy gdzie nie dotarla cywilizacja, albo co gorzej wszedl pod auto aby zobaczyc i podnosnik sie....
Czekajmy Cierpliwie :?
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue- 8)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Z tego co widzę, fiodi przed chwilą przeglądał forum, ale chyba go koledzy speszyli...
Cieszymy się, że jednak żyjesz! :D
Napisz coś o aucie a napewno ktoś pomoże.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

jak nie chciał jechać to obawiam się że wymiana oleju na nic się tu nie zda... :(

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

czasem jest tak że w Voyagerze jak zapalisz auto i szybko wrzucisz na D to niechce ruszyć trzeba ponownie dać P i dopiero na D niewiem czy jest tak samo w Probe,
może to oto chodziło niejestem pewien
w Jeepach tak sie naprzykład nie dzieje
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Prawdopodobnie przycina Ci się któryś elektrozawór, lub jeden z tłoczków w sterowniku. Wymiana oleju może choć nie musi pomóc. Ja jak rozebrałem swój sterownik to co nieco syfu z niego jeszcze wywaliłem. Jeśli znowu zaczął jeździć to wymień olej. Może obędzie się bez rozbierania skrzyni, czego Ci życzę :)
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

A jak jednak trzeba będzie rozebrać, to uśmiechnij się do Maćka, On ma w tym niemałą wprawę ;)
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

spown pisze:A jak jednak trzeba będzie rozebrać, to uśmiechnij się do Maćka, On ma w tym niemałą wprawę ;)
Tylko, że do Sopotu daleko. Ale fakt faktem - całą skrzynię można w 4 godziny(i to bez pośpiechu) zrobić wraz z czyszczeniem sterownika i wymianą popalonych tarczek. I co mi się bardzo podoba nie trzeba jej wymontowywać z samochodu :D:D:D
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Jacuś
Posty: 90
Rejestracja: 2005-04-01 14:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jacuś »

jednym słowem tylko współczuć pozostaje, sam jestem świeżo upieczonym kierowcą probka I 89r w automacie, jak na razie co do skrzyni i silnika nie mam zastrzeżeń. Życze powodzenia. Pozdrówka
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Mam pytanie odnośnie skrzyni automatycznej.

Co może być przyczyną, że skrzynia ma problem z załączeniem biegu, efekt jest taki sam na wstecznym i przy zmianie na wyższy bieg.

Włączając "D" skrzynia powinna od razu zaczynać ciągnąć, a w tej efekt jest taki że trzeba dodać więcej gazu dopiero się załącza. :evil:

Czy to może być wina pompy, może sterownika. :?:

Pozdrawiam! :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Andrzej pisze:
Włączając "D" skrzynia powinna od razu zaczynać ciągnąć, a w tej efekt jest taki że trzeba dodać więcej gazu dopiero się załącza. :evil:

Czy to może być wina pompy, może sterownika. :?:

Pozdrawiam! :wink:
Dobrze Andrzej kombinujesz, gdzieś jest za niskie ciśnienie. A wina może być nie tylko po stronie sterownika i pompy. Przytarte tarczki lub walnięty o-ring też może być przyczyną. W probku? A i jak moje fotki? Wydaje mi się, że byłeś nawet pod moją firmą w zeszłym tygodniu :)
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Niestety nie byłem. :(

Skrzynia od forda scorpio, przy czym tarczki raczej nie bo nie wierzę żeby się wytarły na wszystkich biegach, z wstecznym włącznie. :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Andrzej pisze:Niestety nie byłem. :(

Skrzynia od forda scorpio, przy czym tarczki raczej nie bo nie wierzę żeby się wytarły na wszystkich biegach, z wstecznym włącznie. :wink:
Wystarczy na pierwszym i dalsze nie wskoczą. Ja bym na sterownik stawiał, albo uszczelnienie przy samej pompie.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

Kupując probka i eksploatując go korzystałem i korzystam nadal ze strony
www.automat.pl :!: :!: :!: Polecam bo naprawde jest warta uwagi :D
Pozdro for all :lol:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4”