skrzynia automat

koyot831
Posty: 32
Rejestracja: 2006-06-01 15:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Pszczyna

skrzynia automat

Post autor: koyot831 »

Witam. wkoncu zlozylem moja skrzynie. w pierwszy dzien bylo wszystko super, biegi wskakiwaly bez szarpniec, ale po dwoch dniach znowu cos sie zaczlo dziac, mianowicie z pierwszego na drogi bieg zmienia mi czasami przy 5 tys obrotow z duzym szarpnieciem,trojka wchodzi dobrze, a czworka wcale nie chce wchodzic. wlalem do niej 6 l oleju marki Orlen ATV. znajomy mi mowil ze za malo oleju ale na bagnecie jest prawie maks. co moze to jeszcze powodowac?
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Rozbierać i tak musisz. Ślizga się podczas przełączania? Napisz czy wymieniłeś o-ring (taki o przekroju prostokąta 2x3mm i średnicy ok 100mm) w koszu 3-4biegu. Na 95% on jest przyczyną. Jeśli Ci się ślizgała to i w nowe tarczki musisz zainwestować.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
koyot831
Posty: 32
Rejestracja: 2006-06-01 15:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: koyot831 »

nie slizga mi sie, wlasnie co tarczki wymienilem
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Jak wymieniałeś te najmniejsze w koszu 3-4 biegu nie wyłowiłeś czasem kawałków gumy? Ewentualnie gdzieś w innym miejscu?
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
koyot831
Posty: 32
Rejestracja: 2006-06-01 15:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: koyot831 »

no raczej nie, widzialem tam jak wychodzil kawalek gumy, ale wydaje mi sie ze bylo ok
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

koyot831 pisze:no raczej nie, widzialem tam jak wychodzil kawalek gumy, ale wydaje mi sie ze bylo ok
A nic takiego nie powinieneś widzieć. Masz już przyczynę.
Ja i Winger to przerobiliśmy. Dorób o-ring na wymiar z odpowiedniego materiału, są firmy co w tym siędzą, ewentualnie uderz do Wingermana, niedawno dorabiał. Rozbierz, złóż i się ciesz jak pięknie wszystko śmiga.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
koyot831
Posty: 32
Rejestracja: 2006-06-01 15:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: koyot831 »

dzieki za rade. tylko jak to rozebrac...
koyot831
Posty: 32
Rejestracja: 2006-06-01 15:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: koyot831 »

rozebralem to wkoncu ponownie i okazalo sie ze szczelila mi jakims cudem tasma hamujaca. a co do tych kawalkow gumy to znalazlem w tym nawiekszym koszu. w tym malym nic nie widac zeby cos bylo nie tak. i niewiem teraz czy tez rozbierac ten maly?
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Post autor: Xp »

hej.mam male pytanie.
o jakiego stylu jazy sluzy opcja "L" w automatycznej skrzyni biegow?ile ma biegow na tej opcji?
bo z tego co wiem D i D (w kóleczku:) to 3 i 4ro stopniowa skrzynia/ wiec jak jest z tym L? moze sluzy do oszczdniejszego stylu jazdy(sprzydalo by sie;p)
pozdro
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Xp pisze:ile ma biegow na tej opcji?
Jeden
Xp pisze:moze sluzy do oszczdniejszego stylu jazdy(sprzydalo by sie;p)
Tak, na pewno właśnie do tego: wolniej = oszczędniej ;)

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Post autor: Xp »

to chyba zaczne na tym jednym biegu[L] jezdzic ;p bedzie spalanie jak w ferrari i bede czul sie dumnie jezdzac kilka razy dziennie na CPN ;D

jeszcze jedno pytanie.do normalnej jazdy sluzy D w koleczku ?bo slyszalem ze D to jest sportowy tryb jazdy bo znowoz wyczytalem ze normalnie wlasnie jezdzi sie na D? na ktorym jest oszczedniej?
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Wystarczy, że się rozpędzisz (starczy np. kawałek koło kamieniołomów, tylko sprawdź, czy nie stoją na 70) i gdy przełączysz w jedną i drugą, to sam będziesz wiedział, w której pozycji redukuje bieg na niższy. Ja bym ufał opisowi - nie pogłoskom - (ale nie mam automatu, by potwierdzić) czyli (D) - oszczędniej, bo z nadbiegiem (4 biegi), D - bez, ale bardziej sportowo (3 biegi).
O ile w GLu można mówić o sportowej jeździe ;)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Post autor: Xp »

Robert pisze:Wystarczy, że się rozpędzisz (starczy np. kawałek koło kamieniołomów, tylko sprawdź, czy nie stoją na 70) i gdy przełączysz w jedną i drugą, to sam będziesz wiedział, w której pozycji redukuje bieg na niższy. Ja bym ufał opisowi - nie pogłoskom - (ale nie mam automatu, by potwierdzić) czyli (D) - oszczędniej, bo z nadbiegiem (4 biegi), D - bez, ale bardziej sportowo (3 biegi).
pogloski sa po to aby je dementowac(lub potwierdzac:) a tak apropo dobrze jest byc pewnym tego(czyt. tego co jest napisane u gory;)
Robert pisze:O ile w GLu można mówić o sportowej jeździe ;)
jak byl zlot w czchowie ostatnio i gdy jechalismy do sacza ,to pewnie nie wiesz,ale jechalem za Toba i mialem wielka ochote Cie wyprzedzic(a byla niejedna okazja do tego 8) ) ale sobie odpuscilem, bo wtedy musialbym wszytkich wyprzedzic ale tak kozaczyc juz nie chcialem:) a w miedzyczasie, gdy powieki zamknely mi sie na okolo 0,05 sekundy(po prostu zwykle mrugniecie:) to Cie juz przedemna nie bylo . . . byles na lewym pasie kilka aut dalej :lol:

a tak serio to z silnikiem 2.2 litra, o tej mocy 112 koni tez da sie da dynamicznie jezdzic;p ale nie wiem czemu ale Moj samochod jest dynamiczniejszy gdy jest zimno na dworze albo gdy jezdze wieczorem.. i tu kolejny problem:)
pozdro
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

To nie problem tylko czysta fizyka,czym chłodniej to silnik lepiej pracuje bo po prostu więcej tlenu w powietrzu.Przejedź się tak ok. 3 a 5 rano to dopiero zobaczysz różnice :P
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4”