Oporna skrzynia

Awatar użytkownika
Yareck
Posty: 67
Rejestracja: 2004-01-27 18:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk - Swords

Oporna skrzynia

Post autor: Yareck »

No i mam kolejny problem :cry: Właśnie odstawiono mi auto do domu, z naprawy. Po wymianie sprzęgła, tarcz ham. i kilku innych historii. Niby powód do radości ale tylko połowiczny. Okazuje się że biegi trzeba zmieniać na siłę, najlepiej dwoma rękami (pod warunkiem że nie prowadzi się samochodu :lol: ). Mechanik stwierdził że nie było mocowania przedniej poduszki skrzyni biegów więc biegi tak ciężko wchodzą i mam się za takim mocowaniem rozejrzeć. Dziwne to wszystko jako że przed remontem wszystko było z biegami cacy(sprzęgło się tylko ślizgało). Załamka, bo już snuję wizje wymiany skrzyni jeśli to jednak nie to mocowanie. Gdzie taki element można cholera zdobyć?
Jest i inna rzecz. Doczytałem się gdzieś że do naszych skrzyń leje się DEXTRON, czyli fluid do automatów. Jest to fakt? Może więc zalał skrzynkę innym, i stąd te objawy? Szukać zaczynam już na siłę przyczyn. Najgorsze jest jednak to że wszystko się tam odbywa bez mojej obecności (w kraju będę dopiero pojutrze) :newcry: Banię od tego wszystkiego mam już jak arbuz |(*,)
II gen`98 2,5l
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Nie wiem jak w I ale w II do skrzyni zalewa się olejem wg specyfikacji producenta(75W/90; 2.7l).
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
pawlak
Posty: 13
Rejestracja: 2006-06-03 15:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pawlak »

nie jest to raczej sprawa oleju,jak kupiłem swoją jedynkę to skrzynia była
zalana czymś gęstym ale biegi wchodziły lekko,teraz faktycznie według
zaleceń producenta zalałem ją olejem do automatów dokładnie mobilem i
jest ok. co do mocowania poduszki skrzyni jeżeli go nie ma to faktycznie
mogą być problemy ze zmianą biegów
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”