Pytanie o Power Mode

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Pytanie o Power Mode

Post autor: wingerman »

Wytlumaczcie mi do czego sluzy przelacznik POWER w I generacji automatyczna skrzynia tuz obok drążka zmieny biegów.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Co z wami??
Czemu nikt nic nie napisze??
Czyzbyscie nie wiedzieli o czym pisze??
A moze wiecie ale podobnie jak ja nie bardzo wiecie do czego to służy i jak działa?
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Gość

Post autor: Gość »

Zobacz na www.performanceprobe.com tam jest wszystko dokladniutko opisane :)...
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker »

Power mode to tryb sportowy. Od 1990 roku jest on automatycznie zalaczany przy przelozeniu dzwigni na D (bez kółka) W starszych trzeba to robic recznie tzn. przelaczasz na D i wciskasz PowerMode
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Wielkie dzieki za informacje

Jak na moje wyczucie to i tak na power mode chodzi mi tak samo jak w zwyklym trybie. :(

Co prawde jak jade na tempomacie i przelacze na POWER to mi sam przyspiesza tak jakbym przycisna troche gazu.

Juz sam nie bardzo wiem czy to tak na prawde cos daje....
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Roman

POWER MODE

Post autor: Roman »

Witajcie.
Muszę troszeczkę sprostowac kolegę FLANKERa;
Power Mode to tryb zmiany biegów korzystający z zakresu wyższych prędkości obrotowych silnika. Bez włączenia tego trybu biegi wyższe włączają się wcześniej. Przełącznik był montowany tylko w roku 1989. Samochody i użytkownicy aut po tym roku muszą zdać się na program sterujący skrzynią bez takiej możliwości zmiany ale przy pewnej wprawie można zastąpić go odpowiednim używaniem pedału gazu. Głębiej wciśniesz - później zmieni bieg.
POWER MODE nie ma nic wspólnego z programem jazdy przy zblokowanych biegach wyższych (tzw. D bez kółka - o którym piszecie).
Tryb D bez kółka to normalny tryb jazdy tyle, że automat nie włącza w nim najwyższego przełożenia.
To zresztą dotyczy wszystkich pozycji selektora (drążka). Im dźwignia przełączona niżej tym więcej wyższych biegów zostaje zablokowanych (nie będą włączane).
Natomiast OVER DRIVE (stąd symbol D w kółku) pozwala na wykorzystanie wspomnianego NADBIEGU.
Generalnie do jazdy miejskiej i z niewielkimi prędkościami raczej nie zaleca sie stosowania D w kółku.
Tryb POWER MODE działa w każdym z programów jazdy i jedynie zmienia (jak pisałem) punkt zmiany biegów (obroty) w górę.
Pozdrowienia
Roman
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker »

hmm.. Generalnie ja wyczytałem w instrukcji, że D bez kółka jest do jazdy dynamiczniejszej. Zmienia się program skrzyni i zarazem zuzycie paliwa. U mnie przynajmniej tak jest.
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

No to panowie .....namieszaliscie mi w glowie.

A JAK JEST FAKTYCZNIE :?: :evil:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Gość

Post autor: Gość »

faktycznie jest tak jak napisal Roman
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

Anonymous pisze:faktycznie jest tak jak napisal Roman
Gościu skąd wykopałeś ten archaiczny temat :?: :lol:
Wingerman już pewnie o nim dawno zapomniał
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Faktycznie Artek....., masz racje, juz dawno o nim zapomnialem. :)
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „3.0 V6 LX”