Jaki olej do skrzyni?

Awatar użytkownika
Ralph
Posty: 161
Rejestracja: 2004-02-13 13:21
Car: brak
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: Ralph » 2006-03-30 19:53

Witam
z tego co patrze na ich stronie to samo GL-4 to jest tylko półsyntetyk. Czyli z tego wynika ze wlaliście półsyntetyka?? czy sie myle?
pozdro
Rafał 2.0 16V

Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Gallery: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober » 2006-03-31 09:15

Zgadza się! 8) Z resztą półsyntetyka bądź minerala masz orginalnie w skrzyni !
ObrazekObrazekObrazekObrazek
2.5 V6

Awatar użytkownika
Roswell
Posty: 441
Rejestracja: 2006-09-01 11:12
Gallery: viewtopic.php?t=9688
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: Roswell » 2006-12-02 12:11

strober pisze:Zgadza się! 8) Z resztą półsyntetyka bądź minerala masz orginalnie w skrzyni !
Jesteś pewien? Ja byłem wczoraj u mechanika żeby mi w katalogu sprawdził i powiedział że tylko i wyłącznie pełny syntetyk 75w90 i dodał że poleca ze swojej strony olej VAT, bo ma dobrą cene i jakość.



OK mam dodatkowe pytanie czy pełny syntetyk 75w80 będzie ok? Mam możliwość kupić takiego w znośnej cenie :)
Probe II 2.0 93 USA

Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo

Awatar użytkownika
ANULKA1980
Posty: 16
Rejestracja: 2006-08-13 13:37
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ANULKA1980 » 2007-01-05 20:22

niechcialam zakladac nowego temu wiec tutaj napisze:D chociaz troszke nie na ten temat:P cieknie mi olej ze skrzyni na wyjsciu polosi:/nie bedzie problemu z dokupieniem simmeringu i gdzie mozna go kupic.
srebrny probe 2.5 95r.

Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Car: Bardzo szybki :P
Gallery: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask » 2007-01-05 21:17

Masz 13 postów i wszystkie z pytaniami o twoje autko :x :x
Może poza braniem i szukaniem pomocy zaczniesz sie też udzielać w innych tematach są tu jeszcze inne działy :roll:

Awatar użytkownika
ANULKA1980
Posty: 16
Rejestracja: 2006-08-13 13:37
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ANULKA1980 » 2007-01-05 21:30

dobra to juz nic nie bede sie pytala:P!!
srebrny probe 2.5 95r.

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Car: Mazda RX8 Renesis '06
Gallery: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad » 2007-01-05 22:28

ANULKA1980 pisze:dobra to juz nic nie bede sie pytala:P!!
To się nazywa prostactwo nie :P :D
niechcialam zakladac nowego temu wiec tutaj napisze:D chociaz troszke nie na ten temat:P cieknie mi olej ze skrzyni na wyjsciu polosi:/nie bedzie problemu z dokupieniem simmeringu i gdzie mozna go kupic.
W Hipolu mają ale potrafią ciec. W JC nie mają?? A i pytaj o mazde MX6 albo 626GE

Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Car: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Re: Jaki olej do skrzyni?

Post autor: Xp » 2009-03-05 20:18

hej.
w tym miesiacu bede wymienial olej w silniku i skrzyni.
Do silnika wlewam mineralik lotosa (poniewaz silnik byl rok temu wymieniany,a nie wiem jaki byl lany olej wiec nie ryzykuje i wlewam mineralika.silnik jest w bdb stanie).przebieg silnika ok160tys.
a jaki olej wlac do skrzyni?? przebieg 270 tys(o ile nie byla wczesniej wymieniana).ile taki olej moze kosztowac??drogi jest??
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10498
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Jaki olej do skrzyni?

Post autor: Kocureq » 2009-03-05 20:27

Xp pisze:a jaki olej wlac do skrzyni??
Jeśli do silnika lejesz mineral, to do skrzyni możesz masło zambrowskie :roll:

Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Car: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Re: Jaki olej do skrzyni?

Post autor: Xp » 2009-03-05 20:46

nie rozumiem Twojej wypowiedzi.
do silnika leje 15w40 lotosa(a to chyba mineralik) poniewaz nie wiem jaki byl wczesniej lany olej a po wymianie dolalismy pol litra wlasnie tego oleju a od tamtej pory ani mililitra.
a w skrzyni to pewnie olej byl wymieniany w tamtym wieku;/
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)

Awatar użytkownika
maciejuuu
Posty: 31
Rejestracja: 2009-02-24 22:31
Car: Probe II '95 2.0
Gallery: viewtopic.php?t=16689
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: Jaki olej do skrzyni?

Post autor: maciejuuu » 2009-03-05 20:58

Xp pisze:poniewaz silnik byl rok temu wymieniany,a nie wiem jaki byl lany olej wiec nie ryzykuje i wlewam mineralika.silnik jest w bdb stanie).przebieg silnika ok160tys.
a jaki olej wlac do skrzyni?? przebieg 270 tys(o ile nie byla wczesniej wymieniana).ile taki olej moze kosztowac??drogi jest??
skoro jest w bdb stanie to chyba chciałbyś go w takim zachować, prawda ?? jeśli nie chcesz "ryzykowac" to wlej co najzywej polsyntetyk, zalezy na jaki silnik wymieniales, na szrot czy na wpełni zregenerowany, jesli ta druga opcja to nie wiem czemu nie skłaniasz się do wlania 5W30. Do skrzyni 75W90, wyniesie Cię na przykładzie Mobila ok 100-120 pln .
probe II 2.0 '95

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10498
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Jaki olej do skrzyni?

Post autor: Kocureq » 2009-03-05 20:59

Xp pisze:nie rozumiem Twojej wypowiedzi.
Poczytaj temat o olejach do silnika, to zrozumiesz, że lanie mineralnego do 2,5v6 to nie jest dobrym pomysł

mati54
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-28 14:56
Car: Ford Probe I 2,2 GT
Gallery: viewtopic.php?t=17280
Lokalizacja: Bierutów Wrocław

Re: Jaki olej do skrzyni?

Post autor: mati54 » 2010-04-30 23:48

to na kryminalnym długo nie pośmigasz:(
Życie to nie łatwa gra nie każdy do niej szczęście ma
<a href="http://www.gazeta.policja.pl"> ... r="0"></a>

Awatar użytkownika
sebasti
Posty: 97
Rejestracja: 2009-07-08 16:55
Car: Ford Probe GT Turbo 1992
Gallery: viewtopic.php?t=16727
Lokalizacja: Hameln Niemcy
Kontakt:

Re: Jaki olej do skrzyni?

Post autor: sebasti » 2010-05-01 16:56

Ja leje taki jag do Automatycznej Skrzyni

Pozdrawjam seba.
Ford Probe GT-Turbo 2,2L V 12 Rok:1988 USA Import/
Sorki za Byki ale ja jestem od 25 Lat w Niemczech Tel Nr 0176-78453053.

Awatar użytkownika
matix84
Posty: 218
Rejestracja: 2009-09-10 21:24
Car: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
Gallery: viewtopic.php?t=16857
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Jaki olej do skrzyni?

Post autor: matix84 » 2010-08-04 23:10

Przy zakupie Probka w skrzyni był wlany czerwony olej (pewnie do automatu) - zmieniłem na Hipol 80W90 Gl-4 ale od pewnego czasu skrzynia zaczęła mi wyć i czasem po dłuższej jeździe ciężko wchodzi 1 i 2 bieg. Na czerwonym nie miałem okazji pojeździć. Do probka zalecany jest GL-4 ale może wlanie czegoś trochę gęstszego uciszy skrzynię (ktoś próbował?). Rozwiązanie trochę lamerskie ale chciałbym jeszcze nie wyjmować skrzyni.
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl

Awatar użytkownika
pawelc
Posty: 115
Rejestracja: 2006-04-26 15:30
Car: mazda mx-6 ,2,5v6,92r x2
Lokalizacja: Drawno zachodniopomorskie
Kontakt:

Re: Jaki olej do skrzyni?

Post autor: pawelc » 2010-08-06 07:30

gl-4 ale 75w90 np valvoline za 33zł litr ,nie żadne hipole one nie sprawdzają się w skrzyniach mazdy ,czy tak szkoda już wydać 100zł na olej do skrzyni?

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”