>>>PROBLEM z dostawa paliwa<<<

Awatar użytkownika
Pięti
Posty: 23
Rejestracja: 2004-08-05 00:01
Car: brak
Lokalizacja: Dębica

>>>PROBLEM z dostawa paliwa<<<

Post autor: Pięti » 2004-08-07 19:04

Witam. Mam taki problemik, gdzy moje autko pochodzi troszke duzej na wyszych obrotach zaczyna zachowywac sie tak jak przy braku paliwa. Ja podejzewam pompke paliwa ktora chyba znajduje sie w baku, bo auto trzeba teraz troche duzej pokrecic zeby zapalilo (tu byla ingerencja moderatora by nic nie umknelo innym zainteresowanym). Czey ktos mial moze cos takiego i czy do wymiany takiej pompki musze zdjac bak???
Probasek 2.2T 89"

Gość

Post autor: Gość » 2004-08-08 11:50

Ciezko mi stwierdzic przyczyne takiego zachowania po tych informacjach, ale jak podniesiesz siedzisko tylnej kanapy to zobaczysz po srodku taka pokrywe na 4 sruby z kablem, jak ja odkrecisz to bedziesz mial juz dojscie do pompy i baku. Nie rozbieralem jej samej ale przypuszczam ze normalnie wychodzi tamtedy.

Warus

Post autor: Warus » 2004-08-08 20:12

Witam
Pomoke paliwowa mozesz bez problemu wyjac z pod siedzenia, jest to kwestia odkrecenia kilku srobek. Filtr musi byc gdzies pod maska bo w baku go napewni nie ma. Jesli chodzi o pompke to mam lezeć od 2.2GL i jezeli w sklepie wyda ci sie drogo to zagadaj do mnie warusr@o2.pl
pozdrawiam Waruś

Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Car: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi » 2004-08-08 22:26

taa tam wlasnie masz filtr, ktory de facto kosztuje kolo 20 pln czy nawet mniej... masz na stronce greyga na pewno w zamiennikach.... jest jeszcze wstepny filtr paliwa w baku - zaraz przy pompie - taka siateczka jakby - jesli pompa kreci ci jak przekrecasz kluczyk to jest raczej sprawna... przede wszystkim rozlacz ta dziwna zlaczke ktora jakis myslacy inaczej zalozyl bo nie umial znalezc zamiennika a w fordzie pewno mu krzykneli z 80 pln, i zaloz normalny - sa 2 rodzaje - dla abs i bez - roznia sie dolna rurka - jedne maja zakrecona drugie prosta... e qwa nie chce mi sie wiecej pisac :> w kazdym razie sprawdz jak mocno masz skorodowany parownik (bynajmniej nie przy klimie) jak masz przedmuch to moze nie byc cisnienia w ukladzie i za kazdym razem musi pchac od poczatku - dlatego moze dlugo krecic.. ponadto mozna wtryski posprawdzac jak u nich z przelotem hehe no starczy :twisted:
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/

Awatar użytkownika
Pięti
Posty: 23
Rejestracja: 2004-08-05 00:01
Car: brak
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Pięti » 2004-08-08 22:53

Dzieki wielkie za wyczerpujaca odpowiedz bede sprawdzal wszystko krok po krokum, tylko niewiem o jakim zamienniku muwisz bo ja widzialem filtr paliw do niego i jest to taka puszka metalowa z dwoma rurkami a kosztuje jakies 50zl
Probasek 2.2T 89"

Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Car: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi » 2004-08-08 23:56

qwa... bo widzisz.. tutaj z przyczyn mi do konca nie znanych i nie powiem zebym chcial je poznac lepiej hehe link do stronki greyga nie znajduje sie na gorze sajtu ktory wlasnie przegladasz... choc przyznaje, ze ze wzgledu na zawartosc - powinien sie tam znajdowac i powinien to byc wybor wiekszosci - ale co mnie tam malemu zuczkowi hyhy
w kazdym razie :
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... id=4&cid=4 tu mash liste zamiennikow - w przypadku filtra - jest ten sam.. sprawdz czy nie masz przedstawicielstwa JC u siebie w miescie - wtedy odpada przesylka ... a odpowiedz nie byla wyczerpujaca, gdyz lista przyczyn moze byc naprawde spora, a mysle ze najlepsza odpowiedz daloby zmierzenie cisnienia w ukladzie paliwowym - wiedzialbys czy to wina pompy czy nie... w kazdym razie - wez se qp ten filtr bo to o pomste do nieba wola....
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/

Awatar użytkownika
Pięti
Posty: 23
Rejestracja: 2004-08-05 00:01
Car: brak
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Pięti » 2004-08-09 17:27

(aha tylko ciekawi mnie jeszcze jak zmiezyc cisnienie na pompce) A teraz powiem wam co ukazalo sie mojm oczom po wydobyciu pompki z baku. Niewiem jak jest orginalnie czy tam jest jakies sitko czy cos ale u mnie kros sie strasznie pastwil nad tym, plastik z ktorego wychodzi rurka saca byl juz przez kogos lutowany i niewyglada to zadobrze pozatym sitka wogule niema tylko ktos zalozyl jakaz ponczoche czy cos takiego (bylo to zapchane strasznie). PEWNIE JAKBYM SPOTKAL TEGO GOSCIA KTORY TAK NAPRAWIA AUTA TO PRZESLAL BYM JEGO ZDIECIE TU, ZEBY POKAZAC U KOGO NIENALEZY NAPRAWIAC AUTA :!: :!: :!:
Probasek 2.2T 89"

Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Gallery: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Filtr w baku paliwa

Post autor: ZENiTH » 2010-05-04 17:25

Witam po dłuższej przerwie. Po rozstaniu z probkiem nadal wspieram w naprawach nie których kolegów. Wymieniał ktoś filtr przy pompie paliwa? Ten mały co pływa w baku?

Szukam symbolu bo niestety trzeba go wymienić. W USA są takowe bo śmiesznych cenach ale koszty przesyłki dobijają.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4”