Strona 1 z 1
>>>PROBLEM z dostawa paliwa<<<
: 2004-08-07 19:04
autor: Pięti
Witam. Mam taki problemik, gdzy moje autko pochodzi troszke duzej na wyszych obrotach zaczyna zachowywac sie tak jak przy braku paliwa. Ja podejzewam pompke paliwa ktora chyba znajduje sie w baku, bo auto trzeba teraz troche duzej pokrecic zeby zapalilo (tu byla ingerencja moderatora by nic nie umknelo innym zainteresowanym). Czey ktos mial moze cos takiego i czy do wymiany takiej pompki musze zdjac bak???
: 2004-08-08 11:50
autor: Gość
Ciezko mi stwierdzic przyczyne takiego zachowania po tych informacjach, ale jak podniesiesz siedzisko tylnej kanapy to zobaczysz po srodku taka pokrywe na 4 sruby z kablem, jak ja odkrecisz to bedziesz mial juz dojscie do pompy i baku. Nie rozbieralem jej samej ale przypuszczam ze normalnie wychodzi tamtedy.
: 2004-08-08 20:12
autor: Warus
Witam
Pomoke paliwowa mozesz bez problemu wyjac z pod siedzenia, jest to kwestia odkrecenia kilku srobek. Filtr musi byc gdzies pod maska bo w baku go napewni nie ma. Jesli chodzi o pompke to mam lezeć od 2.2GL i jezeli w sklepie wyda ci sie drogo to zagadaj do mnie
warusr@o2.pl
pozdrawiam Waruś
: 2004-08-08 22:26
autor: Tomi
taa tam wlasnie masz filtr, ktory de facto kosztuje kolo 20 pln czy nawet mniej... masz na stronce greyga na pewno w zamiennikach.... jest jeszcze wstepny filtr paliwa w baku - zaraz przy pompie - taka siateczka jakby - jesli pompa kreci ci jak przekrecasz kluczyk to jest raczej sprawna... przede wszystkim rozlacz ta dziwna zlaczke ktora jakis myslacy inaczej zalozyl bo nie umial znalezc zamiennika a w fordzie pewno mu krzykneli z 80 pln, i zaloz normalny - sa 2 rodzaje - dla abs i bez - roznia sie dolna rurka - jedne maja zakrecona drugie prosta... e qwa nie chce mi sie wiecej pisac :> w kazdym razie sprawdz jak mocno masz skorodowany parownik (bynajmniej nie przy klimie) jak masz przedmuch to moze nie byc cisnienia w ukladzie i za kazdym razem musi pchac od poczatku - dlatego moze dlugo krecic.. ponadto mozna wtryski posprawdzac jak u nich z przelotem hehe no starczy
: 2004-08-08 22:53
autor: Pięti
Dzieki wielkie za wyczerpujaca odpowiedz bede sprawdzal wszystko krok po krokum, tylko niewiem o jakim zamienniku muwisz bo ja widzialem filtr paliw do niego i jest to taka puszka metalowa z dwoma rurkami a kosztuje jakies 50zl
: 2004-08-08 23:56
autor: Tomi
qwa... bo widzisz.. tutaj z przyczyn mi do konca nie znanych i nie powiem zebym chcial je poznac lepiej hehe link do stronki greyga nie znajduje sie na gorze sajtu ktory wlasnie przegladasz... choc przyznaje, ze ze wzgledu na zawartosc - powinien sie tam znajdowac i powinien to byc wybor wiekszosci - ale co mnie tam malemu zuczkowi hyhy
w kazdym razie :
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... id=4&cid=4 tu mash liste zamiennikow - w przypadku filtra - jest ten sam.. sprawdz czy nie masz przedstawicielstwa JC u siebie w miescie - wtedy odpada przesylka ... a odpowiedz nie byla wyczerpujaca, gdyz lista przyczyn moze byc naprawde spora, a mysle ze najlepsza odpowiedz daloby zmierzenie cisnienia w ukladzie paliwowym - wiedzialbys czy to wina pompy czy nie... w kazdym razie - wez se qp ten filtr bo to o pomste do nieba wola....
: 2004-08-09 17:27
autor: Pięti
Filtr w baku paliwa
: 2010-05-04 17:25
autor: ZENiTH
Witam po dłuższej przerwie. Po rozstaniu z probkiem nadal wspieram w naprawach nie których kolegów. Wymieniał ktoś filtr przy pompie paliwa? Ten mały co pływa w baku?
Szukam symbolu bo niestety trzeba go wymienić. W USA są takowe bo śmiesznych cenach ale koszty przesyłki dobijają.