Brak wysokiego napięcia!

Awatar użytkownika
Pięti
Posty: 23
Rejestracja: 2004-08-05 00:01
Car: brak
Lokalizacja: Dębica

Brak wysokiego napięcia!

Post autor: Pięti » 2004-08-12 19:56

Witam, moje autko odmowilo posuszenstwa :( poprostu zgaslo okazalo sie ze niedostaje iskry na siwiece, wiec sprawdzilem cewke i okazalo sie ze przed cewka tez niema pradu poza tym auto normalnie kreci jakby chcialo zapalic :? Czy jest jakis bespiecznik lub stycznik ktory moze sie zawiesic lub spalic :?: :?: jestem zalamany POMOCY :!: :!:
Probasek 2.2T 89"

Gość

Post autor: Gość » 2004-08-12 22:13

Popierwsze sprawdz wszystkie bezpieczniki (moze znajdziesz cos o czym nie wiesz ;) ), po drugie jest takie tajemnicze urzadzonko - IGNITER, moze to ono. Gdybys potrzebowal to akurat mam cos takiego i pare innych gadzetow :roll:

Awatar użytkownika
Pięti
Posty: 23
Rejestracja: 2004-08-05 00:01
Car: brak
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Pięti » 2004-08-12 22:22

bezpieczniki sprawdzilem 2x i sa dobre a powiedz mi gdzie jest to ustroistwo w aucie :?: :?: aha i jeszcze jedno bo moze to alarm ktory tez niewiem gdzie sie znajduje :?: :?: :(
Probasek 2.2T 89"

Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Car: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał » 2005-03-11 11:50

No i mam kłopot...

nie wiem jak się zakończyła sprawa pięti! Mam to samo, brak iskry, wysokiego itd...

Co się stało? Rano autko paliło i jeździło, ale co mnie zaskoczyło na paliwie nie chciał rechnąć, odpaliłem go na gazie. Później przełączyłem na benzyne i śmigałem po mieście, później na gaz i też jeździłem. Zgasiłem samochód, 40min postoju, auto nie pali. Kręci rozrusznik, CHECK ENGINE się nie zapala ale brakuje mu iskry ale się nie zalewa. I co ciekawe nie słysze pompy paliwa po przekręceniu zapłonu w baku (kiedyś ją słyszałem). Chłopaki, hilfe! Nie pali ani na benzynie ani na gazie.
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03

Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Car: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał » 2005-03-11 11:57

ah, no i jeszcze...

Wczoraj mi się autko samo wyłączyło (jakieś zabespieczenie termiczne), a było to przyczyną drastycznego ubytku płynu chłodniczego z układu chłodzenia. Po mrozach jak go odpaliłem to nagle temp wskoczyła na wyżyny (ale jeszcze w granicach w NORM) i silnik zgasł. Ulica była sucha, wody jak na lekarstwo w obiegu. Dolałem płynu, nic nie ciekło pod autem, uznałem to za dość dziwne, ale skoro wczoraj auto do wieczora było używane z postojami i działało? Może to ma jakiś wpływ.... Wody w oleju raczej nie ma, na miarce ma normalny kolor i konsystencję. Tylko zastanawia mnie gdzie się podział płyn którego mi zabrakło? (na miejscu parkingowym też było sucho...).
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03

Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Car: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał » 2005-03-11 12:25

Dobra, działa. Już pali, bespieczniki były ok tylko jeden pod maską z tych "dużych" był włożony ale nie miał kontaktu. Pewnie od mrozu i wilgoci mu się odechciało kontaktować. Teraz pompa paliwo podaje, iskra jest i wszystko wpożo.

Wciąż się zastanawiam gdzie ta woda mi się podziała, ale chyba pozostanie to bez odpowiedzi...
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03

czesiu852
Posty: 1
Rejestracja: 2009-06-14 10:11
Car: probe 2.2 turbo

Re: Brak wysokiego napięcia!

Post autor: czesiu852 » 2009-06-14 13:50

witam jestem tu nowy mam od paru dni taki autto mi zgaslo kreci i nie chce odpalic po przekreceniu kluczyka nie swieci sie kontrolka CHECK ENGINE a wskazówka od turbo wędruje poza skale .Dodam ze juz mi sie kiedys zdazylo wieczorem to samo zostawilem go na noc u kolegi a jak rano poszlem po niego to odpalil jakby nigdy nic . Co moze byc przyczyna???

Awatar użytkownika
sebasti
Posty: 97
Rejestracja: 2009-07-08 16:55
Car: Ford Probe GT Turbo 1992
Gallery: viewtopic.php?t=16727
Lokalizacja: Hameln Niemcy
Kontakt:

Re: Brak wysokiego napięcia!

Post autor: sebasti » 2010-02-03 18:59

dziendoberek mama ten sam Problem ale o ktöre Bezpjeczniki chodzi pod maskom

Pozdrawjam Sebastian
Ford Probe GT-Turbo 2,2L V 12 Rok:1988 USA Import/
Sorki za Byki ale ja jestem od 25 Lat w Niemczech Tel Nr 0176-78453053.

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Brak wysokiego napięcia!

Post autor: Maciucha » 2010-02-03 19:10

Pod maską masz tylko jedną skrzyneczkę z bezpiecznikami, zaraz obok akumulatora. Poruszaj nimi, pooglądaj, może któryś spalony? Na Twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze wyłącznik inercyjny w bagażniku (we wnęce przy lewym nadkolu).
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
sebasti
Posty: 97
Rejestracja: 2009-07-08 16:55
Car: Ford Probe GT Turbo 1992
Gallery: viewtopic.php?t=16727
Lokalizacja: Hameln Niemcy
Kontakt:

Re: Brak wysokiego napięcia!

Post autor: sebasti » 2010-02-03 20:08

Wszystko sprawdzone Bespjeczniki ok i to od Paliwa w Bagarzniku tesz ok niemam pojecia co to morze byc morze Palec

Pozdrawjan Sebastian.

-- dodano 2010-02-03 20:08 --

Niemam pojecia wszystko sprawdzone i niechodzi....


Pozdrawjam Sebastian
Załączniki
SMPLX610.jpg
SMPLX610.jpg (6.5 KiB) Przejrzano 9061 razy
SMPJR108.jpg
SMPJR108.jpg (11.5 KiB) Przejrzano 9061 razy
Ford Probe GT-Turbo 2,2L V 12 Rok:1988 USA Import/
Sorki za Byki ale ja jestem od 25 Lat w Niemczech Tel Nr 0176-78453053.

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Brak wysokiego napięcia!

Post autor: Maciucha » 2010-02-03 22:36

Może i palec, ale bardziej stawiałbym na moduł zapłonowy, lub cewkę. Spróbuj wysterować cewkę samodzielnie i sprawdź, czy pojawi się iskra. Przy cewce masz wtyczkę z dwoma przewodami. Wyciągnij wtyczkę i podłącz cewkę na chwilę bezpośrednio do akumulatora. W momencie rozłączanie przewodów powinien nastąpić przeskok iskry na świecy. Świecę podłącz do przewodu wysokiego napięcia łączącego cewkę z aparatem zapłonowym (możesz dla ułatwienia włożyć w cewkę przewód, który idzie do cylindra).
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
sebasti
Posty: 97
Rejestracja: 2009-07-08 16:55
Car: Ford Probe GT Turbo 1992
Gallery: viewtopic.php?t=16727
Lokalizacja: Hameln Niemcy
Kontakt:

Re: Brak wysokiego napięcia!

Post autor: sebasti » 2010-02-06 15:56

Dzisaj to sprawdze zamuwilem tesz Kopülke i Paletz byly jusz podrdzewjale problem mam z Cewkom niestety niejest taka sama jak w GT szkoda ale najpierw sprawdze czy dziala
Dam püzniej znac ....

Pozdrawjam i Dzieküje

-- dodano 2010-02-06 15:56 --

Wymjenione wszystko Palec Kopülka Zewka i dalej niedochodzi prond do Swjec...... :(

Pozdrawjam Sebastian
Ford Probe GT-Turbo 2,2L V 12 Rok:1988 USA Import/
Sorki za Byki ale ja jestem od 25 Lat w Niemczech Tel Nr 0176-78453053.

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Brak wysokiego napięcia!

Post autor: Maciucha » 2010-02-08 13:40

Jeżeli masz włożoną w 100% sprawną cewkę, to winny może być moduł zapłonowy. Dla jasności napisz, czy chodzi Ci o Igen GT czy GL?
W poprzednim temacie pisałeś o GLu i nie wiem jaki obrazek Ci tu wrzucić. Może masz możliwość "wypożyczenia" na chwilę aparatu zapłonowego z innego probka/mazdy?
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
sebasti
Posty: 97
Rejestracja: 2009-07-08 16:55
Car: Ford Probe GT Turbo 1992
Gallery: viewtopic.php?t=16727
Lokalizacja: Hameln Niemcy
Kontakt:

Re: Brak wysokiego napięcia!

Post autor: sebasti » 2010-02-08 17:59

Witam sprawdzone zostalo wszystko Cewka i Palec Kopülka jest ok prad dochodzi do kopülki wychodzi teras ze jest zepsuty modül Zaplonu :( mam nadzieje ze to to ....czesc dostane dopjero w Srode ....

Ach to jest GL Probek 1990

-- dodano 2010-02-08 17:59 --

A ile ten Modül kosztuje w Polsce i od jakjego auta morzna dostac zamjennik bo tu kosztüje to od 70 do 189,- euro

Pozdrawjam Sebastian
Załączniki
SMPLX575.jpg
SMPLX575.jpg (6.83 KiB) Przejrzano 9012 razy
Ford Probe GT-Turbo 2,2L V 12 Rok:1988 USA Import/
Sorki za Byki ale ja jestem od 25 Lat w Niemczech Tel Nr 0176-78453053.

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Brak wysokiego napięcia!

Post autor: Maciucha » 2010-02-08 21:41

To jest właśnie moduł z GLa, u nas kosztuje około 200-300zł
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4”