Strona 1 z 1

Brak wysokiego napięcia!

: 2004-08-12 19:56
autor: Pięti
Witam, moje autko odmowilo posuszenstwa :( poprostu zgaslo okazalo sie ze niedostaje iskry na siwiece, wiec sprawdzilem cewke i okazalo sie ze przed cewka tez niema pradu poza tym auto normalnie kreci jakby chcialo zapalic :? Czy jest jakis bespiecznik lub stycznik ktory moze sie zawiesic lub spalic :?: :?: jestem zalamany POMOCY :!: :!:

: 2004-08-12 22:13
autor: Gość
Popierwsze sprawdz wszystkie bezpieczniki (moze znajdziesz cos o czym nie wiesz ;) ), po drugie jest takie tajemnicze urzadzonko - IGNITER, moze to ono. Gdybys potrzebowal to akurat mam cos takiego i pare innych gadzetow :roll:

: 2004-08-12 22:22
autor: Pięti
bezpieczniki sprawdzilem 2x i sa dobre a powiedz mi gdzie jest to ustroistwo w aucie :?: :?: aha i jeszcze jedno bo moze to alarm ktory tez niewiem gdzie sie znajduje :?: :?: :(

: 2005-03-11 11:50
autor: Michał
No i mam kłopot...

nie wiem jak się zakończyła sprawa pięti! Mam to samo, brak iskry, wysokiego itd...

Co się stało? Rano autko paliło i jeździło, ale co mnie zaskoczyło na paliwie nie chciał rechnąć, odpaliłem go na gazie. Później przełączyłem na benzyne i śmigałem po mieście, później na gaz i też jeździłem. Zgasiłem samochód, 40min postoju, auto nie pali. Kręci rozrusznik, CHECK ENGINE się nie zapala ale brakuje mu iskry ale się nie zalewa. I co ciekawe nie słysze pompy paliwa po przekręceniu zapłonu w baku (kiedyś ją słyszałem). Chłopaki, hilfe! Nie pali ani na benzynie ani na gazie.

: 2005-03-11 11:57
autor: Michał
ah, no i jeszcze...

Wczoraj mi się autko samo wyłączyło (jakieś zabespieczenie termiczne), a było to przyczyną drastycznego ubytku płynu chłodniczego z układu chłodzenia. Po mrozach jak go odpaliłem to nagle temp wskoczyła na wyżyny (ale jeszcze w granicach w NORM) i silnik zgasł. Ulica była sucha, wody jak na lekarstwo w obiegu. Dolałem płynu, nic nie ciekło pod autem, uznałem to za dość dziwne, ale skoro wczoraj auto do wieczora było używane z postojami i działało? Może to ma jakiś wpływ.... Wody w oleju raczej nie ma, na miarce ma normalny kolor i konsystencję. Tylko zastanawia mnie gdzie się podział płyn którego mi zabrakło? (na miejscu parkingowym też było sucho...).

: 2005-03-11 12:25
autor: Michał
Dobra, działa. Już pali, bespieczniki były ok tylko jeden pod maską z tych "dużych" był włożony ale nie miał kontaktu. Pewnie od mrozu i wilgoci mu się odechciało kontaktować. Teraz pompa paliwo podaje, iskra jest i wszystko wpożo.

Wciąż się zastanawiam gdzie ta woda mi się podziała, ale chyba pozostanie to bez odpowiedzi...

Re: Brak wysokiego napięcia!

: 2009-06-14 13:50
autor: czesiu852
witam jestem tu nowy mam od paru dni taki autto mi zgaslo kreci i nie chce odpalic po przekreceniu kluczyka nie swieci sie kontrolka CHECK ENGINE a wskazówka od turbo wędruje poza skale .Dodam ze juz mi sie kiedys zdazylo wieczorem to samo zostawilem go na noc u kolegi a jak rano poszlem po niego to odpalil jakby nigdy nic . Co moze byc przyczyna???

Re: Brak wysokiego napięcia!

: 2010-02-03 18:59
autor: sebasti
dziendoberek mama ten sam Problem ale o ktöre Bezpjeczniki chodzi pod maskom

Pozdrawjam Sebastian

Re: Brak wysokiego napięcia!

: 2010-02-03 19:10
autor: Maciucha
Pod maską masz tylko jedną skrzyneczkę z bezpiecznikami, zaraz obok akumulatora. Poruszaj nimi, pooglądaj, może któryś spalony? Na Twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze wyłącznik inercyjny w bagażniku (we wnęce przy lewym nadkolu).

Re: Brak wysokiego napięcia!

: 2010-02-03 20:08
autor: sebasti
Wszystko sprawdzone Bespjeczniki ok i to od Paliwa w Bagarzniku tesz ok niemam pojecia co to morze byc morze Palec

Pozdrawjan Sebastian.

-- dodano 2010-02-03 20:08 --

Niemam pojecia wszystko sprawdzone i niechodzi....


Pozdrawjam Sebastian

Re: Brak wysokiego napięcia!

: 2010-02-03 22:36
autor: Maciucha
Może i palec, ale bardziej stawiałbym na moduł zapłonowy, lub cewkę. Spróbuj wysterować cewkę samodzielnie i sprawdź, czy pojawi się iskra. Przy cewce masz wtyczkę z dwoma przewodami. Wyciągnij wtyczkę i podłącz cewkę na chwilę bezpośrednio do akumulatora. W momencie rozłączanie przewodów powinien nastąpić przeskok iskry na świecy. Świecę podłącz do przewodu wysokiego napięcia łączącego cewkę z aparatem zapłonowym (możesz dla ułatwienia włożyć w cewkę przewód, który idzie do cylindra).

Re: Brak wysokiego napięcia!

: 2010-02-06 15:56
autor: sebasti
Dzisaj to sprawdze zamuwilem tesz Kopülke i Paletz byly jusz podrdzewjale problem mam z Cewkom niestety niejest taka sama jak w GT szkoda ale najpierw sprawdze czy dziala
Dam püzniej znac ....

Pozdrawjam i Dzieküje

-- dodano 2010-02-06 15:56 --

Wymjenione wszystko Palec Kopülka Zewka i dalej niedochodzi prond do Swjec...... :(

Pozdrawjam Sebastian

Re: Brak wysokiego napięcia!

: 2010-02-08 13:40
autor: Maciucha
Jeżeli masz włożoną w 100% sprawną cewkę, to winny może być moduł zapłonowy. Dla jasności napisz, czy chodzi Ci o Igen GT czy GL?
W poprzednim temacie pisałeś o GLu i nie wiem jaki obrazek Ci tu wrzucić. Może masz możliwość "wypożyczenia" na chwilę aparatu zapłonowego z innego probka/mazdy?

Re: Brak wysokiego napięcia!

: 2010-02-08 17:59
autor: sebasti
Witam sprawdzone zostalo wszystko Cewka i Palec Kopülka jest ok prad dochodzi do kopülki wychodzi teras ze jest zepsuty modül Zaplonu :( mam nadzieje ze to to ....czesc dostane dopjero w Srode ....

Ach to jest GL Probek 1990

-- dodano 2010-02-08 17:59 --

A ile ten Modül kosztuje w Polsce i od jakjego auta morzna dostac zamjennik bo tu kosztüje to od 70 do 189,- euro

Pozdrawjam Sebastian

Re: Brak wysokiego napięcia!

: 2010-02-08 21:41
autor: Maciucha
To jest właśnie moduł z GLa, u nas kosztuje około 200-300zł