Strona 1 z 1
Brak wysokiego napięcia!
: 2004-08-12 19:56
autor: Pięti
Witam, moje autko odmowilo posuszenstwa
poprostu zgaslo okazalo sie ze niedostaje iskry na siwiece, wiec sprawdzilem cewke i okazalo sie ze przed cewka tez niema pradu poza tym auto normalnie kreci jakby chcialo zapalic
Czy jest jakis bespiecznik lub stycznik ktory moze sie zawiesic lub spalic
jestem zalamany POMOCY
: 2004-08-12 22:13
autor: Gość
Popierwsze sprawdz wszystkie bezpieczniki (moze znajdziesz cos o czym nie wiesz
), po drugie jest takie tajemnicze urzadzonko - IGNITER, moze to ono. Gdybys potrzebowal to akurat mam cos takiego i pare innych gadzetow
: 2004-08-12 22:22
autor: Pięti
: 2005-03-11 11:50
autor: Michał
No i mam kłopot...
nie wiem jak się zakończyła sprawa pięti! Mam to samo, brak iskry, wysokiego itd...
Co się stało? Rano autko paliło i jeździło, ale co mnie zaskoczyło na paliwie nie chciał rechnąć, odpaliłem go na gazie. Później przełączyłem na benzyne i śmigałem po mieście, później na gaz i też jeździłem. Zgasiłem samochód, 40min postoju, auto nie pali. Kręci rozrusznik, CHECK ENGINE się nie zapala ale brakuje mu iskry ale się nie zalewa. I co ciekawe nie słysze pompy paliwa po przekręceniu zapłonu w baku (kiedyś ją słyszałem). Chłopaki, hilfe! Nie pali ani na benzynie ani na gazie.
: 2005-03-11 11:57
autor: Michał
ah, no i jeszcze...
Wczoraj mi się autko samo wyłączyło (jakieś zabespieczenie termiczne), a było to przyczyną drastycznego ubytku płynu chłodniczego z układu chłodzenia. Po mrozach jak go odpaliłem to nagle temp wskoczyła na wyżyny (ale jeszcze w granicach w NORM) i silnik zgasł. Ulica była sucha, wody jak na lekarstwo w obiegu. Dolałem płynu, nic nie ciekło pod autem, uznałem to za dość dziwne, ale skoro wczoraj auto do wieczora było używane z postojami i działało? Może to ma jakiś wpływ.... Wody w oleju raczej nie ma, na miarce ma normalny kolor i konsystencję. Tylko zastanawia mnie gdzie się podział płyn którego mi zabrakło? (na miejscu parkingowym też było sucho...).
: 2005-03-11 12:25
autor: Michał
Dobra, działa. Już pali, bespieczniki były ok tylko jeden pod maską z tych "dużych" był włożony ale nie miał kontaktu. Pewnie od mrozu i wilgoci mu się odechciało kontaktować. Teraz pompa paliwo podaje, iskra jest i wszystko wpożo.
Wciąż się zastanawiam gdzie ta woda mi się podziała, ale chyba pozostanie to bez odpowiedzi...
Re: Brak wysokiego napięcia!
: 2009-06-14 13:50
autor: czesiu852
witam jestem tu nowy mam od paru dni taki autto mi zgaslo kreci i nie chce odpalic po przekreceniu kluczyka nie swieci sie kontrolka CHECK ENGINE a wskazówka od turbo wędruje poza skale .Dodam ze juz mi sie kiedys zdazylo wieczorem to samo zostawilem go na noc u kolegi a jak rano poszlem po niego to odpalil jakby nigdy nic . Co moze byc przyczyna???
Re: Brak wysokiego napięcia!
: 2010-02-03 18:59
autor: sebasti
dziendoberek mama ten sam Problem ale o ktöre Bezpjeczniki chodzi pod maskom
Pozdrawjam Sebastian
Re: Brak wysokiego napięcia!
: 2010-02-03 19:10
autor: Maciucha
Pod maską masz tylko jedną skrzyneczkę z bezpiecznikami, zaraz obok akumulatora. Poruszaj nimi, pooglądaj, może któryś spalony? Na Twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze wyłącznik inercyjny w bagażniku (we wnęce przy lewym nadkolu).
Re: Brak wysokiego napięcia!
: 2010-02-03 20:08
autor: sebasti
Wszystko sprawdzone Bespjeczniki ok i to od Paliwa w Bagarzniku tesz ok niemam pojecia co to morze byc morze Palec
Pozdrawjan Sebastian.
-- dodano 2010-02-03 20:08 --
Niemam pojecia wszystko sprawdzone i niechodzi....
Pozdrawjam Sebastian
Re: Brak wysokiego napięcia!
: 2010-02-03 22:36
autor: Maciucha
Może i palec, ale bardziej stawiałbym na moduł zapłonowy, lub cewkę. Spróbuj wysterować cewkę samodzielnie i sprawdź, czy pojawi się iskra. Przy cewce masz wtyczkę z dwoma przewodami. Wyciągnij wtyczkę i podłącz cewkę na chwilę bezpośrednio do akumulatora. W momencie rozłączanie przewodów powinien nastąpić przeskok iskry na świecy. Świecę podłącz do przewodu wysokiego napięcia łączącego cewkę z aparatem zapłonowym (możesz dla ułatwienia włożyć w cewkę przewód, który idzie do cylindra).
Re: Brak wysokiego napięcia!
: 2010-02-06 15:56
autor: sebasti
Dzisaj to sprawdze zamuwilem tesz Kopülke i Paletz byly jusz podrdzewjale problem mam z Cewkom niestety niejest taka sama jak w GT szkoda ale najpierw sprawdze czy dziala
Dam püzniej znac ....
Pozdrawjam i Dzieküje
-- dodano 2010-02-06 15:56 --
Wymjenione wszystko Palec Kopülka Zewka i dalej niedochodzi prond do Swjec......
Pozdrawjam Sebastian
Re: Brak wysokiego napięcia!
: 2010-02-08 13:40
autor: Maciucha
Jeżeli masz włożoną w 100% sprawną cewkę, to winny może być moduł zapłonowy. Dla jasności napisz, czy chodzi Ci o Igen GT czy GL?
W poprzednim temacie pisałeś o GLu i nie wiem jaki obrazek Ci tu wrzucić. Może masz możliwość "wypożyczenia" na chwilę aparatu zapłonowego z innego probka/mazdy?
Re: Brak wysokiego napięcia!
: 2010-02-08 17:59
autor: sebasti
Witam sprawdzone zostalo wszystko Cewka i Palec Kopülka jest ok prad dochodzi do kopülki wychodzi teras ze jest zepsuty modül Zaplonu
mam nadzieje ze to to ....czesc dostane dopjero w Srode ....
Ach to jest GL Probek 1990
-- dodano 2010-02-08 17:59 --
A ile ten Modül kosztuje w Polsce i od jakjego auta morzna dostac zamjennik bo tu kosztüje to od 70 do 189,- euro
Pozdrawjam Sebastian
Re: Brak wysokiego napięcia!
: 2010-02-08 21:41
autor: Maciucha
To jest właśnie moduł z GLa, u nas kosztuje około 200-300zł