nie chce mi zapalić- czy to może wina pompy??

Awatar użytkownika
Endrju
Posty: 66
Rejestracja: 2005-04-24 13:51
Samochód: brak
Lokalizacja: Wola

Post autor: Endrju »

OK sprawdzę jak z tym jest, a narazie dzięki.
To ja pędze do garażu- może tu jeszcze dzisiaj zawitam, kto wie.

pozdro
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Endrju jak wrócisz to daj znać czy to coś dało !!!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Cylindry liczysz od paska rozrządu, a przewody zaczynając od 1-go idą w kolejności 1-3-4-2.
Najpierw ustawiasz 1 tłok w położeniu górnym, ściągasz kopułkę z rozdzielacza i sprawdzasz czy palec pokazuje na 1-szy tłok.

Jest możliwość że będzie pokazywał 3-ci bo jak pewnie wiesz na pełny cykl pracy silnika korbowód potrzebuje dwa pełne obroty.
Żeby mieć pewność, że masz ustawiony 1 tłok musiałbyś ustawić wałek rozrządu na znak, czyli ściągnąć obudowę.

Powodzenia!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Endrju
Posty: 66
Rejestracja: 2005-04-24 13:51
Samochód: brak
Lokalizacja: Wola

Post autor: Endrju »

bogdan9999 pisze:Endrju jak wrócisz to daj znać czy to coś dało !!!!!!!!!!!
Niestety nic to nie dało- tylko jak sie kręci silnikiem to on tak dziwnie przyspiesza choćby chciał zapalić i czasami jest taki dźwięk- psyk - silnik staje tak choćby sie kręcił w drugą strone i za chwile znowu sie kręci normalnie. Co najmniej dziwne to dla mnie jest.
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
Awatar użytkownika
Endrju
Posty: 66
Rejestracja: 2005-04-24 13:51
Samochód: brak
Lokalizacja: Wola

Post autor: Endrju »

Andrzej pisze:Cylindry liczysz od paska rozrządu, a przewody zaczynając od 1-go idą w kolejności 1-3-4-2...........
Spróbuje jeszcze tego bo to może poskutkować :?
Ale to dopiero wieczorem.
Myślę Andrzej że mi sie uda taki wyczyn :wink:
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Endrju ile masz swojego probka chyba kupiłeś go zepsutego i jeszcze się nim nie woziłeś jak tak to współczuje !!!!!!!!!!! A co do tego kręcenia jak ci się zatrzymuje i w pewnym momencie zaczyna się kręcić jakby w drugą stronę to dam ci radę pokombinuj z tymi przewodami !!! Ale również sprawdzi czy przypadkiem nie masz coś z zapłonem a nie wykluczone że może być rozwalony aparat zapłonowy !!!!! Ale wydaje mi się że napewno coś z zapłonem !!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Endrju
Posty: 66
Rejestracja: 2005-04-24 13:51
Samochód: brak
Lokalizacja: Wola

Post autor: Endrju »

Jeździłem już nim i to troche dawno temu ale dopiero teraz go kupiłem- nie wnikajmy w szczegóły :wink: - i wiem co kupiłem.
Super sie jeździło i chciałbym se nim znowu pobuszować.
A co w nim jest to sie dowiecie kiedyś jak go zrobie- oczywiście z waszą pomocą :)

A co do tego kręcenia to on mi sie tylko zatrzymuje i nic więcej.
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
Awatar użytkownika
seweryn
Posty: 11
Rejestracja: 2007-03-03 15:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Moszczenica K.gorlic

Post autor: seweryn »

Witam.
Mam podobny problem,tzn na gazie mi auto chodzi a ma benzynie nie.

Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem pompke(łącze testowe),przekaźnik też jest ok tylko,że działa jedynie przy zwartych wtykach ww łącza.

pospinałem piny w gnieździe przekaźnika co by podać prąd na pompe i po przekręceniu kluczyka paliwo idzie ale dalej nie chce zapalić.

Czyściłem wtryski bezpieczniki też są dobre -już sam nie wiem- czyżby komp?




Dodam jeszcze,że pospinałem kable od wtrysków bo myślałem,że może symulator od gazu nawalił ale nic to nie dało.

Gdzie się sprawdza ciśnienie paliwa? - na tej śrubie która jest na listwie?

Do wtrysków jest jakiś przekaźnik? - tak myślę,że gdyby on nie działał to może przez to pompa sie nie włącza.

...głupi już jestem :?
Ostatnio zmieniony 2008-09-10 10:44 przez seweryn, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Post autor: Xp »

sprawdz sobie przeplywomierz
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
seweryn
Posty: 11
Rejestracja: 2007-03-03 15:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Moszczenica K.gorlic

Post autor: seweryn »

Przepływomierz jest cały, a można go jakoś miernikiem "zbadać"?
Czarny 2,2GL 89`
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Mr. Cynk pisze:przepływomierz.

- najlepiej sprawdzić go metodą podmianki na inny moim zdaniem
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4”