Strona 1 z 2
Probe Igen 2.2 GL przerywa jak dodaje gazu!
: 2006-05-15 14:16
autor: swider
Witam mam mały problemik z moim probkiem a mianowicie chodzi o to ze jak jade i nagle dam mu buta( wcisne mocno gaz
to zaczyna mi go dusic i dopiero na wiekszych obtoteach 4-5 tys znowu jedzie normalnie.Nie zawsze sie tak dzieje!Jak jade spokojnie togo nie odczuwam albo jest dobrze. I czasem jak dam mu buta to tez jest dobrze.Czym to może być spowodowane
Mam Probe I 2.2 GL
Pozdro.
Mały problem to jest z tytułowaniem tego wątku. Proszę o zmianę zgodnie ze wskazówkami z FAQ.
Czy tytuł sie podoba
No pewnie
Re: mały problem z probkiem
: 2006-05-15 14:53
autor: Robert
swider pisze:Witam mam mały problemik z moim probkiem a mianowicie chodzi o to ze
jak jade i nagle dam mu buta( wcisne mocno gaz
to zaczyna mi go dusic i dopiero na wiekszych obtoteach 4-5 tys znowu jedzie normalnie.Nie zawsze sie tak dzieje!
Jak jade spokojnie togo nie odczuwam albo jest dobrze. I czasem jak dam mu buta to tez jest dobrze.Czym to może być spowodowane
Mam Probe I 2.2 GL
Pozdro.
Proszę o zamknięcie wątku - pytający sam sobie udzielił odpowiedzi w pierwszym poście!
: 2006-05-15 15:42
autor: Drzymek
Robert - jesteś the best (nie mylić z thebestca....
)
A co do Ciebie Swider:
Sprawdź filtr powietrza, czy nie jest przesadnie zasyfiony.
Sprawdź też świece.
Ty go masz na gazie?
: 2006-05-15 19:08
autor: swider
Robert no wiesz nie wszyscy sa tacy szpece jak ty i prosze cie nie wyjeżdzaj mi z takim tekstekm ze prosisz o zamknięcie wątku gdy jeszcze nie znam odpowiedzi na moje pytanie!!A jak ja znasz to napisz grzecznie w poscie albo na PW i mi to wytłumacz!!! i wtedy bedzie ok. A co do filtra powietrza to wymienilem go 3 dni temu na nowy wraz z przewodami wyskiego napięcia!!A swiece mam jeszcze wmiare dobre jak ostatnio sprawdzałem. Tak mam na gazie!
: 2006-05-15 22:38
autor: edi_pg
Mi też się tak ostatnio działo ale ja mam 2.2GT. Rwało,dusił się i jakby nie miał mocy. Wciskałem gaz do podłogi i nic.
Problem znikł kiedy dojechałem na stacje benzynową i zalałem bak
Sorry za OT ale nie mogłem sie powstrzymać
: 2006-05-15 22:50
autor: piotrek
masz zatkany katalizator lub układ wydechowy
odkręć przy kolekrorze i pojeżdzij troche
: 2006-05-21 08:51
autor: guciek
A ja bym stawiał na przewody.Poprzedni wlaściciel mi mówił ze wymieniał przewody świece itp. I podobno auto szarpało też raz za czasu.Powiedzieli mu żeby kupił firmowe przewody.I tak zrobił i problemy z szarpaniem się skończyły.
: 2006-05-22 00:22
autor: Bogdan9999
A ja obstawiam kopułkę aparatu zapłonowego.
: 2006-05-22 17:49
autor: swider
Kurde przewody są firmowe prawie 100zl kosztowały.To moze jednak kopulka.Musze to posprawdzać jeszcze.
: 2006-05-22 20:36
autor: Bogdan9999
To na pewno kopułka jak już przewody wymieniłeś koszt około 35 zł z palcem rozdzielacza.
Pozdrawiam
:)
: 2006-06-23 13:16
autor: schali
mnie tak szarpało (mam gaz sekwencyjny) i co sie okazało?:) silniczek krokowy(silniczek wolnych obrotów) przeczyscilem i dziala:)(co jakis czas trzeba poswiecic chwile na przeczyszczenie go:) pozdrawiam
Re: :)
: 2006-06-23 14:19
autor: philipe
schali pisze:mnie tak szarpało (mam gaz sekwencyjny) i co sie okazało?:) silniczek krokowy(silniczek wolnych obrotów) przeczyscilem i dziala:)(co jakis czas trzeba poswiecic chwile na przeczyszczenie go:) pozdrawiam
a w którym miejscu jest ten silniczek i jak go wyczyścić?
: 2006-06-23 16:05
autor: Sqad
Jak masz cięgno gazu na przepustnicy to tak jak by na przestrzł po drugiej stronie w osi cięgna takie gówienko na 4 śruby krzyżakowe bodaj.
: 2006-06-23 20:13
autor: philipe
Sqad pisze:Jak masz cięgno gazu na przepustnicy to tak jak by na przestrzł po drugiej stronie w osi cięgna takie gówienko na 4 śruby krzyżakowe bodaj.
to jest to co się nazywa BAC?
: 2006-06-23 21:34
autor: piotrek
To chyba to co opisywał Sqad
wychodzą 3 kabelki przykręcane na 2 śrubki
: 2006-06-23 22:29
autor: Sqad
Piotrek to jest TPS to o czym mówie jest tuż pod tym.
: 2006-06-23 22:44
autor: piotrek
Hm
czegoś tu nie rozumie
to pod tym co jest na zdjęciu to tkz. automatyczne ssanie
to wyżej czujnik obrotów
chodziło o czujnik wolnych obrotów chyba
: 2006-06-23 22:57
autor: Sqad
Czujnik położenia przepsutnicy = TPS a jeśli to się równa czujnikowi obrotów to zwracam honor.
: 2006-06-23 23:14
autor: piotrek
sorki żle to nazwałem
ale to niżej to napewno ssanie
: 2006-06-25 13:52
autor: philipe
to które trzeba wyczyścić? bo to na 4 śruby rozebrałem ale nie bardzo widziałem co jest tam do czyszczenia, jest tam jakaś sprężynka jakiś czujnik temperatury, jakby w termostacie, poczyściłem co się dało ale nie wiele to pomogło, ale z tego co czytam to jest od ssania a ono dobrze mi chodzi... to gdzie jest ten silniczek krokowy?
: 2006-07-08 21:32
autor: maciej
Miałem też ten sam problem z przerywaniem i szarpaniem .Wyczyść wtyczke od TPS-u jest pod przepustnicą i problem ustanie ,u mnie tak było była zaśniedziała .
Pozdrawiam
: 2007-02-25 22:17
autor: waluś
no dobra a jeśli szarpanie występuje tylko przy wysokich obrotach i przy gwałtownym wciskaniu gazu (z naciskiem na gwałtowne wciskanie ) to też mam przeczyścić silniczek, czy szukać gdzie indziej przyczyny ??
: 2007-02-26 17:50
autor: skorik
Kurdę, chętnie posłucham odpowiedzi na pytanie walusia...
szarpie mi przy gwałtownym dodawaniu gazu. Wolne obroty są ok...
: 2007-02-26 18:59
autor: wargawiesiek
Mi jak zaczyna szarpać to znak żeby zalać do baku więcej niż 10l wtedy jakiś czas nie szarpie.
: 2007-02-26 20:06
autor: skorik
Dobra tam, a inne rozsądne odpowiedzi. Nie każdy jedzi na rezerwie...