Zgasł i nie odpala - brak iskry.

malyer
Posty: 36
Rejestracja: 2003-09-14 22:21
Samochód: Probe 2.2GT 92r. i Mazda 626 2.0 2000r.
Lokalizacja: Radom

Zgasł i nie odpala - brak iskry.

Post autor: malyer »

Witam wszystkich.
Dzisiaj padł mi probek, a mianowicie było to tak że zatrzymałem się przed garażem, silnik pracował normalnie aż w pewnym momencie zgasł i już nie chciał zapalić.Okazało się że nie daje iskry na świece.
Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki, wymieniłem cewkę nawet komputer i nadal nic. Nie świeci się nawet Check engine, więc nie mam nawet możliwości sprawdzenia kodów błędów. :cry:
Co można jeszcze sprawdzić albo gdzie szukać usterki??
Ford PROBE 2.2 GT U.S.A. 92r.
Mazda 626 2.0 136KM 2000r
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

a czujnik w bagazniku ?? kolo zbiornika na plyn do spryskiwaczy masz taki czerwony guzik wcisnij go mocno :)
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

kopulka,palec,przewody WN sa w dobrym stanie?
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
malyer
Posty: 36
Rejestracja: 2003-09-14 22:21
Samochód: Probe 2.2GT 92r. i Mazda 626 2.0 2000r.
Lokalizacja: Radom

Post autor: malyer »

czujnik sprawdzałem - OK
przewody - OK (ale do nich już i tak napięcie nie dochodzi)
Ford PROBE 2.2 GT U.S.A. 92r.
Mazda 626 2.0 136KM 2000r
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

może masa się gdzieś zapodziała... :roll:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
malyer
Posty: 36
Rejestracja: 2003-09-14 22:21
Samochód: Probe 2.2GT 92r. i Mazda 626 2.0 2000r.
Lokalizacja: Radom

Post autor: malyer »

tzn. która masa,gdzie podpięta, pod który przewód?
Ford PROBE 2.2 GT U.S.A. 92r.
Mazda 626 2.0 136KM 2000r
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

poszukaj na forum tematow o module aparatu zaplonowego. Wyglada na to, ze moze to byc to jego wina. Sprawdz tez sobie cewke.
I dla przypomnienia
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
malyer
Posty: 36
Rejestracja: 2003-09-14 22:21
Samochód: Probe 2.2GT 92r. i Mazda 626 2.0 2000r.
Lokalizacja: Radom

Post autor: malyer »

Witam Wingera.
dzięki za rade ale cewke tez juz zmieniałem i nadal nic.
jakie i kiedy powinno sie pojawiac napiecie na kablach dochodzacych do cewki??
Ford PROBE 2.2 GT U.S.A. 92r.
Mazda 626 2.0 136KM 2000r
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A sprawdziłeś czujnik wstrząsowy w bagażniku czy nie wyskoczył ?? jest przy zbiorniczku spryskiwacza. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
malyer
Posty: 36
Rejestracja: 2003-09-14 22:21
Samochód: Probe 2.2GT 92r. i Mazda 626 2.0 2000r.
Lokalizacja: Radom

Post autor: malyer »

sprawdzałem go nawet dwa razy.
nawet komputer już wymieniłem
Ford PROBE 2.2 GT U.S.A. 92r.
Mazda 626 2.0 136KM 2000r
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Chlopaki, co wy z tym czujnikiem?
Przeciez napisal wyraznie ze nie ma iskry. Czujnik wstrzasowy odcina paliwo a dokladniej mowiac, pompe paliwa.

Jesli zmieniales cewke i bez rezultatow to obstawiam modul.
Kliknij sobie do Voodoo jednak wczesniej przeszukaj sobie forum bys wiedzial co z czym sie je.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
malyer
Posty: 36
Rejestracja: 2003-09-14 22:21
Samochód: Probe 2.2GT 92r. i Mazda 626 2.0 2000r.
Lokalizacja: Radom

Post autor: malyer »

modól tez wymieniałem.
kopólka razem z palcem i zamieniona i wyczyszczona i juz mi rece opadają
Ostatnio zmieniony 2007-05-15 00:10 przez malyer, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford PROBE 2.2 GT U.S.A. 92r.
Mazda 626 2.0 136KM 2000r
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

nie zasypuja nas takimi pytaniami bo jeszcze napniesz cierpliwosc jakiegos moda :D :wink:

W pierwszej kolejnosci sprawdz cewke czy sama daje iskre do aparatu zaplonowego. Mozesz to zrobic sam przez zwieranie przewodow, lecz mysle ze latwiej :twisted: Ci bedzie podjechac do elektrka z ta cewka.
Ostatnio zmieniony 2007-05-15 17:23 przez wingerman, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Tak jak napisał wingerman sprawdź moduł penie to to.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

fakt,trzeba by sprawdzic czy wogole dochodzi prad do cewki ale nie wiem czy sobie poradzisz,chyba ze masz dostep do dawcy zeby sobie przelozyc modul to na pewno bedzie wygodniej
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
malyer
Posty: 36
Rejestracja: 2003-09-14 22:21
Samochód: Probe 2.2GT 92r. i Mazda 626 2.0 2000r.
Lokalizacja: Radom

Post autor: malyer »

dawca jest prawie pod reka wiec z czesciami nier mam problemu.
jak dokłanie sprawdzic prad dochodzacy docewki ( sprawdzałem miernikiem i na jednym z czterech przewodów jest +)
Ford PROBE 2.2 GT U.S.A. 92r.
Mazda 626 2.0 136KM 2000r
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

raczej przydalby sie konkretniejszy sprzet niz tylko zwykly miernik,bo nim raczej nie sprawdzisz sygnalow z aparatu.

prosciej bedzie podmienic aparat
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

Witam. Dobierz się do stacyjki.U mnie był podobny problem.Pojechałem do pracy,wyłączyłem silnik,i już nie dał się uruchomić.Winowajcą okazał się przewód , który jest podłączony z boku stacyjki.[ nie pamiętam jaki kolor].Elektryk podłączył do niego stały+,i auto ożyło. :wink:
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: zgasł i nie odpala.

Post autor: Raf »

malyer pisze: Nie świeci się nawet Check engine, więc nie mam nawet możliwości sprawdzenia kodów błędów.
W ogóle się nie zaświeca po włączeniu zapłonu ? Sprawdź przekaźnik 'PCM' czy jakoś tak on się nazywa, ten przez który idzie zasilanie dla sterownika silnika.
Pozdrawiam, Rafał.
malyer
Posty: 36
Rejestracja: 2003-09-14 22:21
Samochód: Probe 2.2GT 92r. i Mazda 626 2.0 2000r.
Lokalizacja: Radom

Post autor: malyer »

arturo, co do stacyjki to raczej ja wykluczam bo 3 miesiace temu rozbieralem 3/4 elektryki pod deska i wszystko przywrocilem do stanu wmiare pierwotnego.
raf a czy mozesz dokładniej opisac gdzie ten przekaznik sie znajduje bo jezeli jest to ten zolty na przegrodzie to wsadzilem tam juz dwa przekazniki (oryginalne wyciagniete ze sprawnych probkow) i nadal nic.
"Razem" z Mr.cynki i Maciucha (za co im wielkie dzieki) sprawdzilismy juz chyba prawie wszystko a probek jak nie mial iskry tak nadal niema :cry:
i chyba jutro trzeba bedzie wyciągnąc linke i jechac do doktora.
Ford PROBE 2.2 GT U.S.A. 92r.
Mazda 626 2.0 136KM 2000r
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

malyer pisze:arturo, co do stacyjki to raczej ja wykluczam bo 3 miesiace temu rozbieralem 3/4 elektryki pod deska i wszystko przywrocilem do stanu wmiare pierwotnego.
raf a czy mozesz dokładniej opisac gdzie ten przekaznik sie znajduje bo jezeli jest to ten zolty na przegrodzie to wsadzilem tam juz dwa przekazniki (oryginalne wyciagniete ze sprawnych probkow) i nadal nic.
"Razem" z Mr.cynki i Maciucha (za co im wielkie dzieki) sprawdzilismy juz chyba prawie wszystko a probek jak nie mial iskry tak nadal niema :cry:
i chyba jutro trzeba bedzie wyciągnąc linke i jechac do doktora.
prawie robi sporą różnicę ;)
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

A patrzyłeś czy się palec obraca, bo jeśli stoi,to iskry nie będzie.może coś z aparatem ? :cry:
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
kicur
Posty: 290
Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Galeria: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno

Post autor: kicur »

ja mam czasem to samo cos mu odbija i nie ma iskry - u mnie wystarczy rozlaczyc wtyczke ktora jest u gory silnika i spiac ja na nowo - chodzi o ta wtyczke ktora jest obok wtyczki od sondy lambda - po prawej stronie pokrywy zaworow zaraz przy pokrywie- tez kiedys sie glowilem pol dnia co jest grane i okazalo sie ze to to
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. ;) PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

malyer pisze: wszystko przywrocilem do stanu wmiare pierwotnego.
r
I tu właśnie może być kłopot , bo sam to raczej nie zrobisz tak jak fabryka, wystarczy że kabelek przetrze sie o jakąś metalową osłone i juz nie zapali sprawdz to bo czesto właśnie przez takie błachosti sa najgorsze.

pozdro (jak cos to gg )
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Zostaje jeszcze ewentualnie zerwany pasek rozrządu.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”