aparat zapłonowy problem

Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

aparat zapłonowy problem

Post autor: piotrek »

czy wszystkie cewki w aparacie zapłonowym mierząc miernikiem mają mieć przewodność ponieważ sprawdzając cewki które są u góry jedna z nich nie przewodzi a reszta przewodzi , tak wogóle która cewka to jest czujnik wału moim zdaniem ta na dole ?
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
tomek1979
Posty: 86
Rejestracja: 2004-09-03 01:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: tomek1979 »

nie wiem czy w aparacie zaplonowym sa ,,cewki" penie chodzi tobie o moduł albo zozdzielacz (jaki masz rodzaj uszkodzenia , jakie sa obiawy?)
bo jak by co to mam aparat :wink:
audi a8 4.2 quattro
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

są 3 cewki z 6 kablami oczywiście na kostce jeżeli masz to podaj cene
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
tomek1979
Posty: 86
Rejestracja: 2004-09-03 01:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: tomek1979 »

zwracam honor , nie spodzewalem sie ze aparaty od GL oraz GT sie różnią :oops: jak by co mam aparat napewno od gt ( sa 3 cewki )
audi a8 4.2 quattro
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Podepnę sie pod ten temacik :lol: :lol:

a mianowicie , ostatnio "bawię " się zapłonem , bo zauważyłem że gdy go przyspieszyłem "mój objaw " osłabł tzn jest lepiej , ale dalej nie jest to co powinno być :( .

Więc mam takie pytanko :
jak sprawdzić aparat zapłonowy,
czy dam rade go sam wymienić, .

Na postoju dzieje sie coś w takiego że dam mu na 6000 puszcze gaz a on spada na nawet 300 obr. i tarpie całym silnikiem , po prostu pali na 2 albo 3 gary , tak bulgoce , po ok 10 s wszystko wraca do normy :shock: :shock: .

ale mocy i tak nie takiej jaka powinna być.


pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

jeśli chodzi o apart zapłonowy to musi być odpowiednio ustawiony (lampą stroboskopową). Kąt zapłonu to chyba 8 st. +/- 1 st. ale tego nie jestem pewien też sobie sprawdź.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Witam.chyba to nie wina złego ustawienia zapłonu,czy podczas jazdy przy takich obrotach też to jest.Mogę się mylić ale to wygląda na zubożenie mieszanki paliwa,albo system paliwowy nie wydala albo jest za duże doładowanie.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

kollek pisze:Kąt zapłonu to chyba 8 st. +/- 1 st. ale tego nie jestem pewien też sobie sprawdź.
9st. +/- 1 st.
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

skorik pisze:9st. +/- 1 st.
no właśnie :). 8st jest chyba dla GLa
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

kollek pisze:
skorik pisze:9st. +/- 1 st.
no właśnie :). 8st jest chyba dla GLa
6st. +/- 1 st. jest dl GLa :lol:
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

błeeee, następnym razem sprawdzę dokładnie zanim walnę gafe :P
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”