Ustawienie zapłonu 2.0

MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Ustawienie zapłonu 2.0

Post autor: MechanikCzasu »

-- oryginalny post 2016-02-25 12:40 --

Oki nic nie uszkodze przy czyszczeniu? :) bo kupując ten samochód w styczniu miał on stary (brudny) jak Cholera płyn chłodniczy którego wymieniłem

-- dodano 2016-02-25 12:42 --

Na co mam uważać przy zdejmowanou i czyszczeniu baypasu?

-- dodano 2016-02-25 15:59 --

Trochę dziwna sprawa wracając ze szkoły poprzeciagalem trochę probe po obrotach i nagle jak by się baypas odwoesil i działa jak należy auto po wciśnięciu sprzęgła wraca do swoich 750 ustawionych obrotów
DNF91
Posty: 154
Rejestracja: 2016-01-20 08:25
Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Ustawienie zapłonu 2.0

Post autor: DNF91 »

Przy czyszczeniu sprawa wygląda tak, że od razu zabezpiecz się w uszczelki między przepustnicą a kolektorem, oraz między zaworem obrotów i przepustnicą, koszt ok 80zł za komplet z wysyłką
lub kupujesz preszpan 0.5mm i samemu wycinasz. Wzór masz na mazdaspeed :) ja swoją uszczelkę między kolektorem a przepustnicą zmodyfikowałem i jest tak jak powinno być.
Dodatkowo przygotuj się na ubytki płynu chłodniczego, później po montażu musisz odpowietrzyć układ i będzie śmigać.
Co do tego przywieszania, to bym jeszcze sprawdził czy układ Ci się nie zapowietrza-sprawdź czy nie ubywa Ci płynu.

Jak w końcu ustawiłeś zapłon? Bo trochę chaosu się wdarło do Twoich wypowiedzi. Na pewno przyda się potomnym.

Z tego co zdążyłem zaobserwować, nie dysponujesz manualem, więc ściągnij ode mnie z drive'a, wiele Ci to rozjaśni.
https://drive.google.com/file/d/0B7sRBL ... sp=sharing
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Ustawienie zapłonu 2.0

Post autor: MechanikCzasu »

-- oryginalny post 2016-02-27 19:33 --

Więc tak poprzedni właściciel zmieniał zaplon bo mu się ......
I ustawił go źle bo na 8 stopni i od 4 tłoka palec rozdzielacza zaczynał pracę
Więc tak ustawiłem wszystko na 0 czyli wal na literę T
Później pierwszy tłok do góry i aparat na wierzch.
Ustawiłem na znaki aparat podłączyłem według kolejności 1342 odpaliłem auto w trybie diagnostycznym i za pomocą lampy strogoskopowej ustawiłem zaplon (czyli znak na kole) na 12 stopni
Ustawiłem później obroty na 750 i na sam koniec sprawdziłem jeszcze raz lampa czy jest 12 stopni
Oczywiście wszystko ustawiłem na benzynie.
Przejechałem się i auto nagle zaczęło żyć i okazało się naprawdę oszczędne. Pozdrawiam. I baypas już się nie zacina bo rozszczelnila mi się chłodnica po prawej stronie patrząc od przodu przy wejściu do chłodnicy ale scisnąlem łączenia między plastikiem a chłodnica i narazie jest dobrze. I zastanawiam się czy nie myśleć o wymianie chłodnicy.

-- dodano 2016-02-27 19:35 --

Ogólnie miesiąc temu wyjmowalem przepustnice i ja dokładnie czuscilem a przez baypas przepływo swobodnie powietrze. Więc raczej nie ma sensu czyścić baypasu skoro wszystko gra.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”